Jump to content

Bartek_001

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bartek_001 last won the day on August 7 2018

Bartek_001 had the most liked content!

Community Reputation

2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozumiem. Czytałem, że cytryniany są lepiej przyswajalne niż inne formy i że producent twierdzi, że cynk, magnez i b6 w tym produkcie są lepiej przyswajalne niż inne formy w produktach konkurencji.
  2. Popularny jest cheat day, a czy jest on dopuszczalny na diecie ketogenicznej, czyli obcinającej węglowodany do minimum?
  3. Ewentualny niedobór powinien wyjść w badaniach krwi?
  4. Przeszukałem forum, ale nie znalazłem tutaj odpowiedzi na moje pytanie. Czy ktoś z Was stosuje zmb6 albo potas firmy Cheers? To polska firma z Sosnowca. Wygrałem w konkursie na instagramie potas i zmb6 tej firmy. Zestawik o wartości prawie 200 zł. Czy ktoś z Was stosował i może podzielić się opinią? Czy faktycznie są lepsze niż konkurencja? Zastanawia mnie czy te suple są warte swojej ceny, bo widziałem nie raz tańsze produkty. Na stronie producenta dostępne są badania z laboratorium, ale niewiele mi to mówi.
  5. co lubicie najbardziej ze swoich posiłkow ?
  6. W naszych czasach coraz więcej leków na odchudzanie. Ja osobiscie nigdy bym nie sięgnąl po zaden z nich. Skoro mozna cwiczyc , dobrze sie odzywiac i dbac o siebie, nie trzeba moim zdaniem faszerowac się lekami ktore sie plywaja na nasze zycie.
  7. Narktotyki.. Sądzę, że powinen być do tego dostęp taki jak do alkoholu. Aczkolwiek nie jestem zwollenikiem. Ludzie wiedzą, że sięgają po butelke wódki, po ktorej są "pijani" rano wstają z kacem , odwodnieni bez sił. Ale robią to z własnej nie przymuszonej woli. Tak samo jest z dragami, czy kupisz je w sklepie, czy w pobliskiej bramie u dilera . Wiesz ze sięgasz po coś co powoduje nieodwracalne zmiany w Twoim mozgu. Coraz więcej wszedzie tego badziewia, ludzie wymyslają coraz to gorsze srodki odużenia.. Dopalacze ? Co to wgl k*rwa jest ? Ile ludzi po tym zginęło.. A głaby dalej to bior
  8. Jeśli chodzi o to co tutaj napisałes.. Jak najszybciej leć do lekarza, może się okazać to nic grożnego albo wręcz przeciwnie. Skoliozę powinenes leczyc, resztą objawow rowniez powinien zainteresowac się lekarz Zdrowie to podstawa
  9. Tutam masz liste czynników mogących wpłynąć na pojawienie się kolki, ciągle się powiększa i zgrupowana jest w kilka tematów : związanych z urazami: mechaniczne uszkodzenie błony śluzowej jelit, nieprawidłowościami strukturalnymi: przerost mięśni przewodu pokarmowego, anomalie pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych, wrodzone lub pooperacyjne zrosty w jamie brzusznej, dolegliwościami - wzdęcia, puste trzewia, skurcze ścian brzucha, napięcie mięśni brzucha, stanami chorobowymi - owrzodzenie błony śluzowej żołądka i dwunastnicy, zapalenie przełyku, kamica nerkowa, zakażeni
  10. Od 2/3 miesięcy czuję częste skurcze i bóle mięsni. Chodzę na siłownie od kilku lat, ćwiczę też w domu i moja praca również jest fizyczna. Co moze byc powodem tego ostrego bolu i kurczu ? Czasem wstaje i mięśnie odmawiają mi posłuszenstwa.. muszę usiąsc odczekac kilka minut i dopiero mogę wstać. To nie są zakwasy. W takim razie co ?
  11. Siemka wszystkim, co prawda może wydać się Wam to smieszne ale wgl nie mam pojęcia co to jest yoga na czym polega i co daje Moja dziewczyna ostatnie bardz mnie męczy zebysmy razem zaczeli uprawiać yogę, nie wie ze nie wiem co to ja ciagle mowie i przekładam zebysmy pogadali o tym innym razem. No ale ile mozna, ona zaczyna sie juz denerwowac. Czy ktos moze wytlumaczyc mi to na chłopski rozum ? Nie chce czytac w internecie dlugich artykułów bo są bez sensowne xd Ktoś ? coś ? Z góry dziękuję bardzo ;>
  12. Może poardź się jakiegoś "prawdziwego" dietetyka ktory sporządzi Ci dobrą dietę, dodaj troche ćwiczen , pij wodę
  13. A ja ćwiczę i na siłowni i w domu
  14. A myślę, że jesli jest to dobre dla naszego zdrowia, życia, poprawie funkcjonowanie naszego organizmu,samopoczucia i wyglądu, to dlaczego nie wydać więcej ? I tak zawsze znajdzie się jakiś bzdet na ktorego wydamy kase a lezy np. w domu i się z tego nie korzysta ;) Zdrowie to podstawa !:)
×
×
  • Create New...