Skocz do zawartości

Forum

  1. Kulturystyka i Fitness

    1. Trening

      Wszystko na temat trenowania i ćwiczeń. Plany treningowe, porady jak prawidłowo ćwiczyć, by nie nabawić się kontuzji i osiągnąć zamierzony cel. Plany treningowe na masę, siłę, rzeźbę oraz dla domatorów.

      249
      postów
    2. Dieta

      Wszystko na temat prawidłowego odżywiania. Masz problem z nadwagą lub nie możesz zbudować masy mięśniowej? Jeśli wina tkwi w braku lub źle prowadzonej diecie, tutaj otrzymasz pomoc.

      194
      postów
    3. Odżywki i suplementy

      Wiemy dosłownie wszystko na temat odżywek oraz suplementów i z wielką chęcią podzielimy się z Tobą tą wiedzą. Dział poświęcony jest takim produktom jak spalacze tłuszczu, tabletki na odchudzanie, odżywki na masę i rzeźbę oraz innym suplementom, które wspomogą Twój organizm podczas ćwiczeń. Znajdziesz tutaj porady oraz sugestie na najwyższym poziomie. Jesteśmy tutaj dla Ciebie - zawsze Ci pomożemy i odpowiemy na każde nurtujące Cię pytanie w kwestii suplementacji!

      2710
      postów
    4. Fitness i aerobik

      Chcesz mieć zgrabną i smukłą sylwetkę, świetnie wyglądać i dobrze się czuć? Ten dział jest właśnie dla Ciebie. Szereg pytań, odpowiedzi oraz opracowań z kategorii fitness.
      Zumba, Aqua Aerobic, Pole Dance, Pump, Pilates, Tabata.

      40
      postów
    5. Dzienniki treningowe

      Testujemy na sobie plany treningowe, dietetyczne oraz suplementy prowadząc dziennik i zdając relacje. Pot, godziny spędzone na treningu, wyżeczenia, to wszystko na żywo.

      3
      posty
    6. Przepisy dietetyczne

      Od kuchni, czyli przepisy i pomysły, kulinarne eksperymenty, a przede wszystkim zdrowe i smaczne jedzenie naszych użytkowników.

      83
      postów
    7. Ranking odżywek i suplementów

      Zastanawiasz się nad tym jaki spalacz tłuszczu będzie dla Ciebie najlepszy? A może szukasz najlepszej odżywki na masę lub rzeźbę do swojej diety? W rankingu odżywek i suplementów znajdziesz najwięcej informacji na temat suplementów znajdujących się na rynku. Niezależne, fachowe i merytoryczne opinie oraz relacje innych użytkowników pomogą Ci w wyborze najlepszego suplementu do swojej diety. Dbając o odpowiednią suplementację zadbasz również o swoją sylwetkę, a to jest dla nas najważniejsze!

      1253
      postów
    8. Zdrowie

      Pytania i porady związane ze zdrowiem. Dowiedz się jak zapobiegać kontuzjom i urazom oraz jak je leczyć. Bo sport to przede wszystkim zdrowie.

      110
      postów
    9. Doping

      Wszystko o niedozwolonym wspomaganiu farmakologicznym. Sterydy i prohormony. Opisy, zdjęcia, cykle, osłonki itp.
      Wyłącznie dla pełnoletnich.

      39
      postów
    10. Sprzęt treningowy

      Wszystko na temat sprzętu do ćwiczeń, dział z opisami i zdjęciami siłowni oraz sal treningowych. Opinie i pytania na temat przyrządów.

      45
      postów
    11. Galeria mistrzów

      Zdjęcia i filmy sportowców oraz osób ze świata sportu. Fotorelacje z zawodów, imprez i pokazów.

      8
      postów
    12. Badania naukowe

      Doniesienia naukowe dotyczące odżywiania, suplementacji oraz treningu.

      46
      postów
  2. Po treningu

    1. Administracja forum

      Sprawy techniczne forum, propozycje i sugestie.

      1
      post
  • Statystyki forum

    1005
    Tematów
    4803
    Postów
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 1 anonimowych , 15 gości (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Statystyki użytkowników

    1612
    Użytkowników
    330
    Najwięcej online
    Wakahiko
    Najnowszy użytkownik
    Wakahiko
    Rejestracja
  • Najpopularniejsze tematy

  • Najnowsze tematy na forum

  • Ostatnie posty na forum

    • No hej!

      Mam dokładnie jeden rok, aby upodobnić się do postaci, którą zamarzyło mi się cosplayować (fota poniżej, wiem że wiele nie oddaje, ale ciężko o lepszą). Jestem ektomorfikiem ze skłonnością składowania tłuszczyku w okolicach brzucha, waga 84 kg i wzrost 188 cm, 20 lat. Jak widać nie jestem najmasywniejszą osobą, ale i tak uczyniłem pewien postęp w masie. Domowo mam dostęp do prostego atalasu, worka treningowego, oraz typowych ćwiczeń na własnym obciążeniu. Umiem na wszystkim poprawnie ćwiczyć tak by nie zrobić sobie krzywdy, ale moje pytanie kieruję jak najlepiej dobrać trening by zdrowo rozbudować górne partie ciała tak jak na screenie (domyślam się, że tak dobrej sylwetki w rok raczej nie osiągnę). Dolne partie to nieco mniejszy priorytet bo mam je już dość mocne a na samym worku dbam o nie tak by się nie zastały.

      Dziękuję każdej miłej duszy, która zasugeruje ciekawe plany treningu aby jak najwięcej zyskać w zdrowy sposób
    •   Pes Alphamine Viper Xtreme Alphalean Clinical Burn Viper Xtreme Seneburn Chaos & Pain Inferno Co uważacie o tych spalaczach, czy są dobre ? Polecicie jeszcze jakieś? Ważne by były bezpieczne i nie wpływały negatywnie na zdrowie . 
    • Po pierwsze bym odróżnił mleko matki od przetworzonych produktów. Mleko jest naturalnie dostepne (np, krowa), ale z tego co udało mi się wyczytać, mleko nie jest zdrowe już dla dorosłego człowieka, jak to mawiła Arnold " mleko jest dla dzieci". Jeśli mowa osłodyczach, to po prostu cukier uzależnia bardziej niż kokaina. No i spójrzmy prawdzie w oczy, cukier naturalnie niegdzie nie występuje (nie rośnie na drzewach, nie zbiera się go na polach - dobra, powstaje z buraka cukrowego, ale na etapie PRZETWORZENIA!). Stąd wyciąganie wniosków, że genetycznie jesteśmy przystosowani do słodkiego, jak dla mnie jest bzdurą. Co powiecie o krajach mniej rozwiniętych, gdzie też piją mleko matki, ale nie ciągnie ich do słodkiego? Co np z Japonią? Oni nie piją mleka matki? Co z innymi krajami? Wyciąganie takich wniosków moim zdaniem jest baaaardzo pochopne. Jeśli chodzi o słodkie i napady głodu na nie to dokładnie i bardzo dobrze z własnego doświadczenia znam ten problem;) Kiedyś zacząłem redukcję z 105 kg i tak koło 2 lat i doszedłem do 75 kg, ale, no właśnie: przez 2 lata nie tknąłem nic słodkiego, nic a nic, nawet kawałeczka tortu, nawet zero cukierka, nic dosłownie nic. Zacząłem obcinać kcal z tygodnia na tydzień i ostatecznie zakończyłem dzienną podaż kcal na jakichś 1500 kcal max. Do tego siłownia codziennie, albo nawet 2 razy dziennie, aeroby kręciłem jak głupi - 2-3 godziny dziennie. Efekt: bardzo szybka utrata wagi, załamanie metaboliczne, wszystkie hormony poszły się ****, testosteron praktycznie zero, dosłownie bo miałem 18 ng/dl gdzie minimum to 250 ng/dl (nie, nie leciały saa, tylko sama dieta oparta na praktycznie samym białku, nie jadłem tłuszczu, tak,tak to z niego powstaje w duuużym skrócie testosteron). Efekt już taki końcowy - uzależnienie od słodyczy, od jedzenia ogólnie i efekt jojo z 75 kg na 115 kg (niestety nie mięsnie a tłuszcz). Do tej pory borykam się z napadami głodu na słodkie, a jak już coś słodkiego zjem to nie mogę przestać. Więc trzeba było sobie z tym poradzić. Moje porady:
      - pić dużo wody i kawy - zająć się czymś, jakieś hobby czy to spacerować itp, byle by tylko się nie nudzić! - z kaloriami schodzić powoli i stopniowo, nie obcinać nagle i w dużych ilościach! - dużo warzyw i owoców - Jak mamy ochotę na słodkie, to najlepiej zrobić coś samemu, jakiś omlet z owocami, bakaliami itp, i zawsze mieć przygotowane posiłki! Z suplementów na pewno pomoże (znaczy sie mi pomogło baaardzo) : gymnema sylvestre, berberyna, metformina (tylko na receptę), top shape (glukomannan, błonnik, który świetnie "zapycha"), HCA + Chitosan (scitec ze względu na 60% standaryzacji i cenę), chrom i cynk. Co do 5-HTP to ja bym uważał, ponieważ bardzo szybko zaczyna działać to odwrotnie jak powinno, tj, u mnie po 2-3 tygodniach miałem problemy ze snem, a głód tylko rósł, pewnie też to efekt domina - niewyspanie - zmęcznie - mind fog - jedzenie czego popadnie.

      Należy pamiętać, że dużo też siedzi w głowie. Często lubimy "zajadać" problemy, co jest jednym z najtudniejszych do przezwyciężenia. Najlepiej szczerze to mieć kogoś, kto nam pomoże, bo samemu czasami możemy błądzić w kółko. 
  • Rankingi suplementów

×