Jump to content
  1. Kulturystyka i Fitness

    1. Trening

      Wszystko na temat trenowania i ćwiczeń. Plany treningowe, porady jak prawidłowo ćwiczyć, by nie nabawić się kontuzji i osiągnąć zamierzony cel. Plany treningowe na masę, siłę, rzeźbę oraz dla domatorów.

      841
      posts
    2. Dieta

      Wszystko na temat prawidłowego odżywiania. Masz problem z nadwagą lub nie możesz zbudować masy mięśniowej? Jeśli wina tkwi w braku lub źle prowadzonej diecie, tutaj otrzymasz pomoc.

      481
      posts
    3. Odżywki i suplementy

      Wiemy dosłownie wszystko na temat odżywek oraz suplementów i z wielką chęcią podzielimy się z Tobą tą wiedzą. Dział poświęcony jest takim produktom jak spalacze tłuszczu, tabletki na odchudzanie, odżywki na masę i rzeźbę oraz innym suplementom, które wspomogą Twój organizm podczas ćwiczeń. Znajdziesz tutaj porady oraz sugestie na najwyższym poziomie. Jesteśmy tutaj dla Ciebie - zawsze Ci pomożemy i odpowiemy na każde nurtujące Cię pytanie w kwestii suplementacji!

      6.5k
      posts
    4. Fitness i aerobik

      Chcesz mieć zgrabną i smukłą sylwetkę, świetnie wyglądać i dobrze się czuć? Ten dział jest właśnie dla Ciebie. Szereg pytań, odpowiedzi oraz opracowań z kategorii fitness.
      Zumba, Aqua Aerobic, Pole Dance, Pump, Pilates, Tabata.

      81
      posts
    5. Dzienniki treningowe

      Testujemy na sobie plany treningowe, dietetyczne oraz suplementy prowadząc dziennik i zdając relacje. Pot, godziny spędzone na treningu, wyżeczenia, to wszystko na żywo.

      63
      posts
    6. Przepisy dietetyczne

      Od kuchni, czyli przepisy i pomysły, kulinarne eksperymenty, a przede wszystkim zdrowe i smaczne jedzenie naszych użytkowników.

      110
      posts
    7. Ranking odżywek i suplementów

      Zastanawiasz się nad tym jaki spalacz tłuszczu będzie dla Ciebie najlepszy? A może szukasz najlepszej odżywki na masę lub rzeźbę do swojej diety? W rankingu odżywek i suplementów znajdziesz najwięcej informacji na temat suplementów znajdujących się na rynku. Niezależne, fachowe i merytoryczne opinie oraz relacje innych użytkowników pomogą Ci w wyborze najlepszego suplementu do swojej diety. Dbając o odpowiednią suplementację zadbasz również o swoją sylwetkę, a to jest dla nas najważniejsze!

      1.7k
      posts
    8. Zdrowie

      Pytania i porady związane ze zdrowiem. Dowiedz się jak zapobiegać kontuzjom i urazom oraz jak je leczyć. Bo sport to przede wszystkim zdrowie.

      258
      posts
    9. Doping

      Wszystko o niedozwolonym wspomaganiu farmakologicznym. Sterydy i prohormony. Opisy, zdjęcia, cykle, osłonki itp.
      Wyłącznie dla pełnoletnich.

      149
      posts
    10. Sprzęt treningowy

      Wszystko na temat sprzętu do ćwiczeń, dział z opisami i zdjęciami siłowni oraz sal treningowych. Opinie i pytania na temat przyrządów.

      146
      posts
    11. Galeria mistrzów

      Zdjęcia i filmy sportowców oraz osób ze świata sportu. Fotorelacje z zawodów, imprez i pokazów.

      9
      posts
    12. Badania naukowe

      Doniesienia naukowe dotyczące odżywiania, suplementacji oraz treningu.

      46
      posts
  2. Po treningu

    1. Administracja forum

      Sprawy techniczne forum, propozycje i sugestie.

      1
      post
  • Forum Statistics

    1.9k
    Total Topics
    24.5k
    Total Posts
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 25 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Member Statistics

    1187
    Most Online
    Tynwald
    Newest Member
    Tynwald
    Joined
  • Forum Sportowe to jeden z najstarszych i najbardziej renomowanych serwisów traktujących o szeroko pojętym świecie kulturystyki i fitness. Forum zrzesza niezależną grupę ekspertów z takich dziedzin jak trening, odżywianie czy suplementacja, którzy pro bono publico udzielają się na łamach serwisu publikując swoje artykuły i dzielą wiedzą z tysiącami użytkowników.

    Jeśli szukasz odpowiedzi na pytania związane z tematyką naszego forum, z pewnością znajdziesz na nie odpowiedź pośród tysięcy tematów i setek artykułów. Jeśli natomiast nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, załóż temat w odpowiednim dziale, z pewnością otrzymasz fachową pomoc.

    Jesteśmy jednym z niewielu, lub ostatnim dużym forum dyskusyjnym, które jest całkowicie niezależne. Jesteśmy przeciwnikami kryptoreklamy i nachalnego marketingu, nie produkujemy suplementów diety, ani nimi nie handlujemy, nie sprzedajemy także diet czy planów treningowych. Wszelkie informacje publikowane w tematach i artykułach są dla Was dostępne za darmo, ponieważ.... kochamy sport!

  • Tematy

  • Tematy

  • Ostatnie posty na forum

    • Dzień dobry. Tutaj osobnik płci męskiej, level z 3 na początku. Walczę z nadwagą i otyłością od początku dorosłego życia, o ile wcześniej chodziło raczej o lekką nadwagę, to miałem niestety niezbyt dobry czas w życiu, który zajadłem i zapiłem, co poskutkowało otyłością I stopnia. Ostatnio schudłem dzięki pewnym zmianom w diecie i zwiększonej aktywności fizycznej - wszyscy (naprawdę) dookoła mówią mi, że schudłem, choć waga twierdzi, że niezupełnie, zmieniły mi się tylko proporcje tłuszcz/woda/mięśnie, na korzyść tych dwóch ostatnich, ale to jest jakieś -5% tłuszczu. Wiem, do czego może prowadzić otyłość, ale najbardziej w tej chwili martwi mnie wygląd. Mój brzuch wygląda po prostu jak naleśnik albo Barbapapa. Nie jest okrągły, jak u facetów-amatorów piwa, jest zaokrąglony, ale wisi. Częściowo to zasługa schudnięcia, pozostało trochę wolnej skóry, która może się wchłonie, może nie, ale nie mogę na siebie patrzeć bez koszulki. Co mam robić? Jakieś ćwiczenia, kremy ujędrniające? Czy po prostu schudnąć, ile się da i zbierać na zabieg plastyczny? Nie wyobrażam sobie iść na plażę czy basen z takim wiszącym bebzonem. Kiedy wciągnę brzuch, nie wygląda tak źle, ale normalnie to jest dramat. Oprócz tego nie mam żadnych problemów czy kompleksów związanych z wyglądem. Dieta - myślę, że normalna dla zabieganego człowieka, trochę produktów przetworzonych, poza tym normalnie, dużo warzyw, trochę mięsa, sporo serów, mało słodkiego, bo nie lubię. Słodycze raz na miesiąc. Z używek kawa, herbata (nie słodzę) i alkohol. Aktywność fizyczna - trochę ćwiczę, choć mało, nie korzystam z auta, pocę się i męczę regularnie, bo mam gdzie. Doradzicie coś? Bardzo proszę. Umieszczam ten post też na innych forach, uprzedzam, żeby nikt nie twierdził później, że spamuję dla zabawy. Bardzo dziękuję z góry za odpowiedzi.
    • nie wiem czy podaż takiej ilości białka jest dobry na problemy z zaparciami, teraz staram sie tak od 1.3-1.5 na kg, błonnika minimum 25g dziennie, a przez zaburzenie hormonalne teraz staram się utrzymywać tłuszcze na conajmniej 25%   przykład w załączniku. Czy to dobrze zbilansowana dieta?    
    • W przypadku początkującego istnieje takie pojęcie jak rekompozycja i to co piszesz może nastąpić - rozwój mięśni kosztem spalania tłuszczów. Ale pamiętaj, że organizm nastolatka potrzebuje się rozwijać i zabierając mu pewne składniki sam sobie szkodzisz.  Efekty sprawdzaj lepiej co dwa tygodnie, a jak nie jesteś pewien udaj się do odpowiedniego specjalisty z doświadczeniem.  Czy długo to zajmie? Często ludzie się "zapuszczają" latami, a później chcieliby wrócić no normalności w ciągu tygodni. Czas i konsekwencja czynią cuda. Najważniejsze jednak, żeby wiedzieć czy jestem na właściwej drodze do celu - stąd też może warto udać się do eksperta.  Tak jak napisałem zdrowe schodzenie z wagi to 0,5 kg/tydzień. 
  • Tematy

×
×
  • Create New...