Jump to content

Schnaider

Użytkownik
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Schnaider last won the day on June 20

Schnaider had the most liked content!

1 Follower

About Schnaider

  • Birthday 01/18/1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Schnaider's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Reacting Well Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. Kobiety często boją się wizyt na siłowni, przekonane, że jeżeli zaczną dźwigać ciężary, nabiorą męskich cech. Jest to powszechny mit, niemający nic wspólnego z prawdą. Kobiecy profil hormonalny nie pozwoli płci pięknej samymi ćwiczeniami i zdrową dietą nabrać dużej muskulatury. Musiałyby do tego wspomagać się sterydami, a wtedy traci się kobiecość.
  2. To są podobne półki jakościowe. No może York Fitness T103 jest droższa, więc pod ceną są ukryte pewne detale, które powodują ostatecznie większą satysfakcję. HRS T-280 jest także chwalony i ma sporo pozytywnych recenzji. Ja jeśli stoję przed takim dylematem to czytam recenzję produktu na Allegro. Jeśli w którejś jest dodatkowy masażer, to możesz się tym zasugerować. Jak kupisz droższą to będziesz miała motywację do większej aktywności, żeby się pieniądze zwróciły
  3. A dodatkowo nad morzem czy w kurortach możesz znaleźć siłownie pod chmurką i nikt nie mówi, żeby o treningu zapominać całkowicie. Albo o 5.00 rano wstajesz i biegasz zanim rodzina o 9.00 się zlegnie 🤣 Natomiast jeśli urlop polega na płynięciu na ocean kebabów, lodów i fast foodów, to wszyscy wiemy czym to się kończy. Później miesiąc nadrabiania pozostaje, żeby wrócić do formy z przed urlopu 😃 Chociaż ektomorfik w tym przypadku może nie mieć aż takich problemów.
  4. Ze swojej strony mogę wam polecić "Fundamenty treningu siłowego kobiet i mężczyzn" Michał Sakowski, na podstawie której mam program treningowy A i B. Ebook jest dostępny online za darmo.
  5. Tutaj masz nieco o domowej siłce. Ogólnie sprzęt masz ciekawy, a jeśli to już ten etap, że wydaje się być za mało, to trzeba dokładać organizmowi. Np. w pewnym momencie samymi pompkami się nie zmęczysz jak wcześniej, ale jak założysz kamizelkę obciążeniową, to ćwiczenie nabiera nowego znaczenia.
  6. Tutaj nie ma suplementów, ale obliczenie swojego bilansu kalorycznego i podawanie więcej niż potrzeba. Przy gabarytach jakie podałeś masz wręcz idealne BMI i jeśli nie możesz przybrać to pewnie jesteś ektomorfikiem, co utrudnia budowanie mięśni. Jeśli chce się przybrać na wadzę i zrobić mięśnie, to tylko przez podawanie organizmowi paliwa do ich budowy. Zrównoważona dieta z odpowiednimi ilościami białka, tłuszczu i węglowodanów jest tutaj kluczowa.
  7. A jaki ciężar dźwigasz np. w martwym ciągu? Ja mam obecnie 100-110 kg i buty sportowe do biegania mi w pełni wystarczą, bo to nie są jeszcze duże ciężary jak na mężczyzn. Paski do martwego obowiązkowo. Rękawice, żeby nie było odcisków (chociaż i tak się robią ). To co ja polecam opisałem w tym temacie:
  8. Przy zerowej aktywności spalacz może więcej zaszkodzić niż pomóc. Praca siedząca (9-12h brzmi jak korpo obóz pracy 🤣) powoduje, że nawet przy jakichś efektach spalacza, po jego odłożeniu organizm wróci do tego co jest obecnie. Tutaj potrzebna jest zmiana trybu życia. Też pracuję w korpo i jeśli mam cały dzień wideokonferencji, to po pracy bieżnia i ruch musi być.
  9. Oryginalny Animal Pak (made in USA) jest uważany nawet wśród profesjonalnych kulturystów za prawdziwy TOP suplementów. Chyba najbardziej kompleksowy zestaw składników na rynku, stąd też taka jego znajomość. Zresztą produkt z taką wieloletnią tradycją przemawia sam z siebie. Można nawet stosować, kiedy się nie trenuje, a organizm potrzebuje witaminy i minerały.
  10. Jeśli chcesz, jak napisałeś, nabrać więcej siły rąk, to bardziej hantle. Ale tutaj polecam te ze zmiennym ciężarem - czyli takie na które nakładasz obciążenie wg potrzeb. Mięśnie budujesz dokładając im ciężaru. Zakup 15 kg bez możliwości regulacji będzie miał na celu wytrzymałość i jedynie zwiększanie ilości powtórzeń. Gumy są natomiast dużo bardziej elastyczne do ćwiczeń różnych partii ciała, a nie jak hantle, które ograniczają się praktycznie do rąk. Zatem jeśli nie masz zbyt wiele sprzętów, to gumy w tym przypadku dadzą więcej możliwości. Gumy możesz kupić różnych sił. Albo od razu celuj w czarną
  11. Na odchudzanie najlepsze jest bieganie i ogólnie trening kardio. Niestety nie można sobie wybrać z której części organizm zacznie schodzić z tłuszczu, a czasami z brzucha schodzi dopiero na końcu. Możemy sobie wybrać, które mięśnie chcemy rozwijać w pierwszej kolejności, ale żeby je odsłonić należy zredukować tłuszcz je zasłaniający. Jeśli chcesz wspomagać się to najlepiej spalaczem tłuszczu. Konsekwencji i determinacji w tabletkach się przyjąć nie da, a to one są kluczowe wbrew pozorom
  12. Schnaider

    Stres

    Mi kardiolog na rutynowych badaniach powiedział, że mając w korpo wysokie stanowisko i nie przeklinając... jest to bardzo szkodliwe dla zdrowia Trening siłowy pozwala rozładować napięcie. Najlepszym terapeutą w domu jest kot lub pies
  13. Woda jest tak samo ważna jak dieta białkowa i aktywność fizyczna. Wpływa na metabolizm w tym sensie, że razem z białkiem buduje mięśnie, a te z kolei w miarę wzrastania zwiększają zapotrzebowanie i w konsekwencji metabolizm. Woda stanowi równie ważny czynnik jak dopływ tlenu z płuc do tkanki mięśniowej, pozwalając jej na długotrwałą pracę. Odpowiedni poziom nawodnienia ma za zadanie zmniejszać lepkość i gęstość krwi, co będzie powiązane z łatwiejszym transportem tlenu po organizmie. Spadek wody w organizmie stwarza warunki do powstawania skrzepów krwi. Organizm, otrzymując sygnał, który potwierdza zjawisko gęstnienia krwi, zaczyna produkować substancje przeciwdziałające krzepnięciu, które niestety mają również wpływ na spowolnienie procesu lipolizy tłuszczu zawartego w naszym ciele. Oznacza to, że ograniczamy w ten sposób możliwości utraty zbędnych kilogramów.
×
×
  • Create New...