Jump to content

Odchudzanie

Sign in to follow this  
  • entries
    14
  • comments
    3
  • views
    2,210

Contributors to this blog

About this blog

Entries in this blog

Co wspomaga odchudzanie?

Co wspomaga odchudzanie?

Tkanka tłuszczowa pojawia się przez nieprawidłowe odżywanie. W większości przypadków za problemy z nadmiarem kilogramów odpowiada nadwyżka kaloryczna, jaką przez długi czas dostarczaliśmy do organizmu. Masa ciała człowieka zaczyna wzrastać, jeżeli przyjmuje on znacznie większe ilości kalorii niż wynosi jego zapotrzebowanie energetyczne. Niestety wiele osób do końca nie zdaje sobie sprawy z tego, że spożywanie drobnych przekąsek i kalorycznych deserów, to tak naprawdę ogromny bagaż zbędnych kalor
Co jeść żeby schudnąć?

Co jeść żeby schudnąć?

Odchudzanie jest wymagającym okresem w życiu. A dobór żywności, jest ważny dla każdego człowieka i wpływa na zdrowie i wygląd. To odżywianie ma znaczenie dla modelowania sylwetki, wpływa na komfort codziennego funkcjonowania, a także decyduje o zdrowiu i samopoczuciu. W dobie dwudziestego pierwszego wieku coraz więcej osób zwraca uwagę na to co je i przykuwa uwagę do tego co znajduje się na talerzu. To dobry nawyk i warto stosować się do niego nieustanne. Zwiększanie świadomości odnośnie tego, j
Jak schudnąć w dwa tygodnie?

Jak schudnąć w dwa tygodnie?

Spalanie tkanki tłuszczowej, jest wymagającym okresem dla ustroju człowieka. Obecnie bycie szczupłym i wysportowanym, to marzenie osób w każdym wieku. Dotyczy to szczególnie osób, które w przeszłości mogły pochwalić się szczupłą sylwetką i muskulaturą. Z wielu przyczyn w organizmie może gromadzić się nadmiar tkanki tłuszczowej, przez co czujemy się ociężale i pojawiają się problemy zdrowotne. Podczas planowania diety bardzo ważnym elementem, jest wyliczenie naszego zapotrzebowania energetycznego
Jak spalić tkankę tłuszczową?

Jak spalić tkankę tłuszczową?

Problem z otyłością dotyczy wielu osób na świecie. Przyczyn tego, jest wiele, a może to być niewłaściwa dieta, zaburzenia hormonalne, problemy ze snem, czy brak ruchu. Istnieje wiele czynników, które prowadzą do odkładania się tkanki tłuszczowej w organizmie, a to z kolei przyczynia się do otyłości i nadwagi, czyli jednych z najczęściej występujących problemów zdrowotnych dwudziestego pierwszego wieku. Pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej nie należy do prostych procesów. Na całym świecie jes
Jak trenować na redukcji?

Jak trenować na redukcji?

Istnieje szeroko rozpowszechniony pogląd, że w trakcie redukcji trzeba robić intensywne treningi obwodowe z małym ciężarem i dużą liczbą powtórzeń. Jednak już na podstawie informacji, które zawarłem we wcześniejszych rozdziałach, powinieneś dojść do wniosku, że coś tutaj jest nie tak. Przecież taki typ ćwiczeń angażowałby głównie wolnokurczliwe włókna mięśniowe, które nie mają potencjału do rozrostu. Więc jakim cudem taki trening mógłby chronić nas przed utratą masy mięśniowej, skoro sam w sobie
Redukcja tkanki tłuszczowej

Redukcja tkanki tłuszczowej

Postaramy się tu dokonać syntezy wszystkich potrzebnych informacji odnośnie skutecznej redukcji tkanki tłuszczowej. Odchudzanie vs Redukcja Bardzo istotną sprawą jest odróżnienie redukcji od odchudzania. Odchudzanie polega na traceniu wagi, redukcja zaś na traceniu jak największej ilości tkanki tłuszczowej przy minimalnej utracie tkanki mięśniowej. W związku z tym w trakcie redukcji bardzo istotny jest trening siłowy. Bez niego nasz organizm spalałby również znaczną część tkanki mięśni
Przykładowe posiłki i jadłospisy

Przykładowe posiłki i jadłospisy

Jeśli wiemy już, w jaki sposób wyliczać kaloryczność, to w tym artykule podamy tylko przykładowe posiłki, wypisując ich składniki i przykładowe porcje. Następnie wykorzystamy je do rozpisania jadłospisów dla konkretnych przykładów. Posiłki zostały podzielone na cztery kategorie, które korelują ze strategiami carb back loadingu i carb targetingu. Posiłki białkowo-tłuszczowe Jajecznica na boczku, np. trzy duże jajka, 50 g boczku i do tego 10 g oleju kokosowego. Shake
Reverse diet

Reverse diet

Reverse diet (ang. dieta odwrócona) to strategia żywieniowa stosowana przy przechodzeniu z redukcji na masę. Jej celem jest zminimalizowanie przyrostu tkanki tłuszczowej po wejściu na masę. Każdy, kto kończy redukcję i chce następnie zacząć budowanie masy, boi się, że nabierze dużo tkanki tłuszczowej. Jednak nadzieje pokładane w tej strategii żywieniowej są często przesadzone, ponieważ i ona ma swoje wady. Niektórzy są nawet skłonni wierzyć, że reverse diet pozwala wejść na masę przy praktycznie
Rotacje węglowodanowo-tłuszczowe

Rotacje węglowodanowo-tłuszczowe

W tracie wysiłku, w którym dominują przemiany beztlenowe (np. trening siłowy, interwały, sprinty itp.), nasz organizm wykorzystuje jako paliwo głównie węglowodany. Natomiast w trakcie wysiłków, w których dominują przemiany tlenowe (spacery, spokojne bieganie itp.) głównym paliwem są tłuszcze. Wydaje się więc dość logiczne, że w dni, w które dominują wysiłki typowo tlenowe warto byłoby spożywać więcej tłuszczów.  Zaś w dni, w których dominują wysiłki o charakterze beztlenowym: mniej tłuszczów, a
Spalacz tłuszczu Trizer - KULISY MANIPULACJI

Spalacz tłuszczu Trizer - KULISY MANIPULACJI

Spalacz tłuszczu Trizer jest doskonałym przykładem siły reklamy oraz marketingu w dzisiejszych czasach. Mimo składu wartego 5% swojej ceny, odpowiednie przygotowane opinie przez osoby zajmujące się ich tworzeniem potwierdziły jaką wielką siłę sugestii posiadają. Trizer jest produktem który pojawił się na rynku już kilka lat temu. Oczywiście pozytywne opinie na jego temat możemy znaleźć wyłącznie na serwisach powiązanych z jego twórcami oraz również sprzedawcami, czyli firmą FitLabs. Zazwyczaj op

Arnold78

Arnold78

Spalacze tłuszczu - ekstrakt z zielonej heraby i omega-3

Spalacze tłuszczu - ekstrakt z zielonej heraby i omega-3

Praktycznie wszystkie spalacze zawierają kofeinę oraz termogeniki (np. pieprz kajeński), które faktycznie są pomocne w spalaniu tkanki tłuszczowej. Natomiast ekstrakt z zielonej herbaty to już znacznie mniej popularny suplement diety, który może być naprawdę bardzo pomocny przy spalaniu tkanki tłuszczowej. Zielona herbata jest znana głównie z zawartości katechin, które mają silne działanie przeciwutleniające. Badania wskazują na to, że suplementacja ekstraktem z zielonej herbaty u osób otył

Arnold78

Arnold78

Jak ustalić poziom tkanki tłuszczowej?

Jak ustalić poziom tkanki tłuszczowej?

Jak ustalić poziom tkanki tłuszczowej? Do dyspozycji mamy różne metody, które charakteryzują się różnym stopniem dokładności. Najmniej dokładna jest metoda „na oko”. Polega ona na szacunkowej ocenie poziomu tkanki tłuszczowej na podstawie tego, jak wygląda nasza sylwetka w lustrze. Pomocne w tym są zdjęcia, które można znaleźć, wpisując w Google body fat men lub body fat women. Posłużenie się takimi zdjęciami powinno wystarczyć. Jeśli chciałbyś uzyskać dokładniejszy pomiar tkanki tłuszczowe

Kazam

Kazam

Jak rozpisać sobie dietę na redukcję?

Jak rozpisać sobie dietę na redukcję?

Jak rozpisać sobie dietę na redukcję? By rozpisać sobie dietę na redukcję tłuszczu, najlepiej wykorzystać poniższy przykład: ·         Wiek: 25 lat ·         Waga: 100 kg ·         Somatotyp: endomorfik ·         BF%: 25% ·         BMR: 1800 kcal ·         Aktywność fizyczna: znikoma ·         Właściwe zapotrzebowanie: 2160 kcal ·         Cel: redukcja tkanki tłuszczowe ·         Kaloryka na redukcji: 1950 kcal ·         Rozkład makroskładni

Kazam

Kazam

Czy odchudzanie to tylko lepszy wygląd?

Czy odchudzanie to tylko lepszy wygląd?

Czy odchudzanie to tylko lepszy wygląd? Głównym problemem związanym z lekami i suplementami diety na utratę wagi są potencjalne skutki uboczne w przypadku osób mających problemy z sercem. Także z tego powodu sporo z nich usunięto ze sklepowych półek – żeby tylko wspomnieć o takich przykładach jak fen-phen (fenfluramina/fentermina), sibutramina i efedryna. Substancje te mogą zwiększać rytm zatokowy serca, ciśnienie krwi, poziom cholesterolu i cukru we krwi, a nawet pogłębiać odczuwanie stres

Kazam

Kazam

Sign in to follow this  
×
×
  • Create New...