Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Zgadzam się z powyższym a jeśli bardzo zależy ci na samym suplementem który podbije kaloryczność w diecie to polecam masło orzechowe lub carbo bo zawiera trochę białka i sporo węgli więc super przed treningiem ale jako uzupełnienie diety też 😃
  4. Suplementy mają za zadanie tylko uzupełnić twoja dietę jeśli jest uboga w jeden z makro składników. Carbo potraktuj jako posiłek przed treningowy który ma zasilić twój organizm na treningu czas według mnie jest ok choć pamiętaj że możesz zamiast tego zjeść normalnym stały posiłek składający się z białka i węglowodanów i efekt będziesz miał ten sam. Kreatyna polecam przyjmować niezależnie od treningu 5g raz dziennie, codziennie. Białko tak jak carbo traktuj jako produkt spożywczy warto po treningu dostarczyć trochę tego białka ale jeśli masz jakies mięso to może lepiej to zjeść niż wypić? Odpowiedź musisz udzielić sobie sam 😃 Pozdro 💪
  5. Cześć, jakie polecacie czasopisma, książki aby poszerzyć wiedzę z zakresu tuningu siłowego i ogólnego rozwoju sylwetki?
  6. Staram się robić trening siłowy. Cel w głównych bojach to powyżej 100kg. Na ten moment coś wokół tego się kręci ale to jeszcze nie to co bym chciał. Czy ktoś używał tych "skórek gimnastycznych" ? Bo tylko taka nazwę znalazłem a ciekawy jestem czy warto to kupić l.
  7. Przede wszystkim zajmij się tematem od strony zdrowotnej zanim weźmiesz się za ćwiczenia. Polecam fizjoterapeuta który pomoże i ustali przyczyny co spowodowało ten uraz popracuje nad wyprostowanym tego co się stało. Jeśli miałeś rezonans to tez warto go wziąć a jeśli nie to zachęcam do wykonania. Na twoim miejscu unikał bym ćwiczeń które obciążają ten odcinek tj. Martwy ciąg, wiosłowanie w opadzie. Ale śmiało możesz robić ćwiczenia izolowane jak biceps, triceps, plecy na maszynie wszystkie takie ćwiczenia gdzie twój kręgosłup nie jest obciążony.
  8. Uważam że tak. Choć zachodzi pytanie czy sprosta to twoim oczekiwaniom. Widząc tak dużą objętość może się okazać że robisz za dużo powtórzeń Skupił bym się raczej na dokładnej technice ćwiczenia i jeśli 100 powtórzeń lekko ci idzie spróbuj dorzucić jakieś obciążenie. A najlepiej to warto rozwijać kartkę jeszcze w inny sposób niż przez same pompki bo może się okazać że technikę która stosujesz bardziej wchodzi w bicepsy niż w sama klatkę. Jako że jesteś osoba początkująca uważam że powinieneś rozwijać całe ciało i robić podciąganie, dipy, przysiady itp.
  9. Tutaj masz nieco o domowej siłce. Ogólnie sprzęt masz ciekawy, a jeśli to już ten etap, że wydaje się być za mało, to trzeba dokładać organizmowi. Np. w pewnym momencie samymi pompkami się nie zmęczysz jak wcześniej, ale jak założysz kamizelkę obciążeniową, to ćwiczenie nabiera nowego znaczenia.
  10. Witajcie, od kilku miesięcy ćwiczę jako domator. Posiadam sztangę, hantle, ławeczkę, uchwyty do pompek i skakankę...na początku mi to wystarczało, ale teraz zastanawiam się co jeszcze warto kupić. Może gumy? nie chcę sie pchać w jakieś duże koszta, chyba, że nie będzie innego wyjścia. I drugie pytanie tak przy okazji... czym obecnie zastąpić pure clinical burn? nie da się go nigdzie kupić, a nie mogę nigdzie znaleźć czegoś podobnego.
  11. Witam wszystkich robiąc dziennie po 200 pompek rano 100 i wieczorem 100(w 5 seriach po 20 przerwy między sieriami jakąś minuta 1,5)poprawie trochę wygląd klatki dzięki za szczere odp
  12. Tutaj nie ma suplementów, ale obliczenie swojego bilansu kalorycznego i podawanie więcej niż potrzeba. Przy gabarytach jakie podałeś masz wręcz idealne BMI i jeśli nie możesz przybrać to pewnie jesteś ektomorfikiem, co utrudnia budowanie mięśni. Jeśli chce się przybrać na wadzę i zrobić mięśnie, to tylko przez podawanie organizmowi paliwa do ich budowy. Zrównoważona dieta z odpowiednimi ilościami białka, tłuszczu i węglowodanów jest tutaj kluczowa.
  13. Witam wszystkich. Dopiero zacząłem przygodę z siłownią i mam problem z przybraniem na wadze, mianowicie mam 175cm i wazę 67kg. Chciałbym przybrać na wadze ale nie umiem, może ktoś poleci jakieś suplementy na wzrost masy ciała. Za każdą pomoc będę mega wdzięczny
  14. Earlier
  15. Witam mam pytanie odnośnie przyjmowania suplementów, konkretnie chodzi mi o kreatyne,białko i carbo. Czy mój sposób przyjmowania tych środków jest właściwy? Ok.30min przed treningiem biorę carbo i kreatyne(5g) Bezpośrednio po treningu biorę znowu kreatyne(5g), a po ok.20min przyjmuje jeszcze białko. W dni nietreningowe biorę raz kreatyne(5g) i raz białko. Pozdrawiam
  16. Witam. Mam problemy z wysuwającym się dyskiem L4/L5. Bardzo chciałbym zacząć trenować na siłowni aby wzmocnić mięśnie dla mniejszych problemów. I tu moje pytanie jakie w ogóle mógłbym robić ćwiczenia na siłowni, które by mnie wzmocniły a nie zaszkodziły ? Czego raczej mam tam unikać, a co wręcz przeciwnie oraz może jakies porady od doświadczonych osób ? Pozdro
  17. Witam chciałem wznowić treningi na siłowni po 4,5 letniej przerwie mam 30 lat 195cm 105 kg z oponka ... Dieta , dieta a jakie suple na początek ... Białko , kreatyna , aminokwasy , witaminy coś jeszcze ? A jeżeli chodzi o trening to bardziej siłowy czy redukcja ? Z góry dziękuję
  18. A jaki ciężar dźwigasz np. w martwym ciągu? Ja mam obecnie 100-110 kg i buty sportowe do biegania mi w pełni wystarczą, bo to nie są jeszcze duże ciężary jak na mężczyzn. Paski do martwego obowiązkowo. Rękawice, żeby nie było odcisków (chociaż i tak się robią ). To co ja polecam opisałem w tym temacie:
  19. Cześć, czym różnią się spalacza: Brawn Nutrition Alpha Lean od Brawn Corti-Lean V2? Czy oba to spalacza „ogólne”? Czy można je łączyć z AlphaBurn Evo Lab?
  20. bardziej chodzi o to przy użyciu hantli czy gum oporowych będą lepsze efekty
  21. bardziej chodzi o nabranie siły poprawę wytrzymałości we wszystkich mięśniach a nie tylko rąk
  22. Haha nie to tylko mój pracoholizm i praca dodatkowa. Bardzo lubię pracować (jeszcze) a jakikolwiek wysiłek fizyczny powoduje u mnie wielkie nieszczęście.
  23. Przy zerowej aktywności spalacz może więcej zaszkodzić niż pomóc. Praca siedząca (9-12h brzmi jak korpo obóz pracy 🤣) powoduje, że nawet przy jakichś efektach spalacza, po jego odłożeniu organizm wróci do tego co jest obecnie. Tutaj potrzebna jest zmiana trybu życia. Też pracuję w korpo i jeśli mam cały dzień wideokonferencji, to po pracy bieżnia i ruch musi być.
  24. Oryginalny Animal Pak (made in USA) jest uważany nawet wśród profesjonalnych kulturystów za prawdziwy TOP suplementów. Chyba najbardziej kompleksowy zestaw składników na rynku, stąd też taka jego znajomość. Zresztą produkt z taką wieloletnią tradycją przemawia sam z siebie. Można nawet stosować, kiedy się nie trenuje, a organizm potrzebuje witaminy i minerały.
  25. Jeśli chcesz, jak napisałeś, nabrać więcej siły rąk, to bardziej hantle. Ale tutaj polecam te ze zmiennym ciężarem - czyli takie na które nakładasz obciążenie wg potrzeb. Mięśnie budujesz dokładając im ciężaru. Zakup 15 kg bez możliwości regulacji będzie miał na celu wytrzymałość i jedynie zwiększanie ilości powtórzeń. Gumy są natomiast dużo bardziej elastyczne do ćwiczeń różnych partii ciała, a nie jak hantle, które ograniczają się praktycznie do rąk. Zatem jeśli nie masz zbyt wiele sprzętów, to gumy w tym przypadku dadzą więcej możliwości. Gumy możesz kupić różnych sił. Albo od razu celuj w czarną
  26. Witam Doszedłem do wniosku że pora zacząć trochę ćwiczyć by nabrać więcej siły poprawić wygląd i nabrać trochę lepszej kondycji Na siłownię nie chodzę ani raczej nie będę ponieważ są otwarte w nieodpowiednich dla mnie godzinach plus nie odpowiada mi klimat na siłowniach w moim mieście (parę lat temu chodziłem) Otóż zaczolem ćwiczyć na tubinkach kupionych na allegro za jakieś 30zl. W lustrze po jakiś dwóch miesiącach widzę efekty treningu i mam taki dylemat że obecne gumy robią się powoli za słabe i pora zainwestować w coś nowego i z tad moje pytanie Nie szukam dużego skomplikowanego sprzętu ponieważ mam bardzo mało miejsca na to Co jest lepszym wyborem Hantle 15kg czy gumy oporowe o różnym oporze? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  27. Cześć, Jest to mój pierwszy wpis na forum. Jestem osobą szczupłą, jednak ciągle nie mogę sobie poradzić z uporczywą oponką na brzuchu. Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na temat spalacza od EvoLab zdecydowałam się zastosować suplementację (na chwilę obecną jedyny suplement), jednak nie jestem w stanie, go nigdzie zakupić. Nie jest on dostępny nawet na stronie Best Body. Chciałabym zapytać, czy jest jakaś alternatywa, która mogłaby mieć porównywalną skuteczność do Alphaburn? Zastanawiałam się nad fukoksantyną RAW. Na pewno nie chciałabym mocno pobudzających spalaczy. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)
  28. Gdybyś miał cukrzycę typu 2, to by trochę pomogło. Ale w przypadku Typu 1 wydaje się, że nie ma korelacji. To nie pomaga, ale też nie pogarsza tego
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...