Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Terminologia Siła - trening ukierunkowany na budowanie siły Hyper - od słowa hypertrophy trening potocznie nazywany kulturystycznym który przekłada się na budowanie masy mięśniowej. Poniżej masz link do wytłumaczenia: https://youtu.be/Y0MqUqIweb0
  3. Yesterday
  4. Witam, w necie znalazłem plan Owcy PUSH % PULL, który prezentuję się w ten sposób: Jestem trochę zielony w tym temaciem i zastanawiają mnie 2 terminy SIŁA I HYPER. Czy dobrze rozumiem, że we wtorek czyli SIŁA - ćwiczenia wykonujemy dużo większym ciężarem niż w piątek gdzie jest HYPER? Np. We wtorek wyciskanie leżąc robimy 3 serie, 5 powtórzeń ciężarem 80kg, a w piątek wyciskanie leżąc robimy 3 serie 10 powtórzeń ciężarem np. 50? O to chodzi? Poniedziałek - Dół Siła Przysiad 3 serie 3-5 powtórzeń Martwy ciąg 2 serie 3-5 powtórzeń (Jedna główna najcięższa seria, druga back-off, [Przykład]: 200kgx5, 190kgx5) Łydki 4 serie 6-8 powtórzeń Wtorek - Góra Siła Wyciskanie leżąc 3 serie 3-5 powtórzeń Podciąganie szerokim chwytem 3 serie 4-6 powtórzeń OHP 3 serie 3-6 powtórzeń Dowolna forma wiosłowania 3 serie 4-6 powtórzeń Biceps ulubione ćwiczenie 4 serie 8-10 powtórzeń Wznosy 5 serii 8-10 powtórzeń Środa Dzień nietreningowy Czwartek - Dół Hyper Przysiad HighBar 3 serie 8-10 powtórzeń Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie 8-10 powtórzeń uginanie dwugłowych na maszynie 3 serie 10-12 powtórzeń Łydki 4 serie 10-12 powtórzeń Piątek - Push Hyper Wyciskanie leżąc 3 serie 8-10 powtórzeń Ohp 3 serie 8-10 powtórzeń Dipsy 3 serie 6-10 powtórzeń Opcjonalnie ulubione izolowanie na triceps(10-12 powtórzeń) Wznosy 5 serii 8-10 powtórzeń Sobota - Pull hyper Podciąganie 3 serie 8-10 powtórzeń Wiosłowaie 3 serie 8-10 powtórzeń Narciarz 3 serie 8-10 powtórzeń Ulubione na tył barku np. Facepulls 4 serie 10-12 powtórzeń 2-3 ćwiczenia na biceps 3 serie 8-12 powtórzeń Niedziela Dzień nietreningowy
  5. Last week
  6. Założenia na siłce OK. Aplikacja pomocna. Zero kaloryczne na poziomie 3 500 kcal przy pracy siedzącej jest za wysokie. Z pierwszego lepszego przez Google kalkulatora kcal wg tych wymiarów powinieneś mieć 2 921 kcal, żeby chudnąć przy siedzącym trybie.
  7. Te zdjęcia nie istnieją. Na YouTube sobie zobacz jest masa filmów początki na siłce.
  8. Witajcie, jestem tu dość nowy co z resztą pewnie widać. Po dość długim czasie zaniedbywania swojego organizmu, postanowiłem zabrać się za siebie i doprowadzić do porządku. Teraz trochę o mnie, waga startowa 146kg, wzrost 186, wiek 30. Na początek planuje zacząć, bo dziś jest dzień 0 od trzymania jakiejś tam diety, wywalić cukier, fast foody itp. Pomaga mi w tym fitfatu, aczkolwiek inne wyniki podaje mi sama aplikacja a kalkulatory na zapotrzebowanie kaloryczne. Otóż fitfatu pokazuje mi aż 3500kcal. Prace mam siedząca, dziś idę też na pierwszy trening na siłownię. Ale żebyście nie pomyśleli że wszystko na raz, to idę tam po to żeby ogólnie swoje ciało rozruszać co oczywiście też m pomoc przy diecie. Ale dobra, do brzegu. Czy na początek takie pilnowanie, liczenie kalorii przy pomocy tego fitfatu wystarczy ? Co do siłowni to planuje jakieś cardio na orbitreku, plus jakieś ogólnorozwojowe ćwiczenia. Pozdrawiam "jeszcze" GruBBy 😆
  9. Dzieki za info. Sam jakis czas temu widzialem podróbki na shopee i olx. Czy w takim razie moglby ktos polecic pozadny zamiennik o podobnym skladzie? Spalacz byl rewelacyjny, dzialal jak zaden inny.
  10. Mam pytanie co do pierwszego razu na siłowni. Byłem już na niej kilka razy w życiu ale na tej nigdy a jestem bardzo początkujący. Załączam parę zdjęć z małej siłowni obok mnie. Czy jest mi ktoś powiedzieć czy na tych zdjęciach są jakieś sensowne maszyny do ćwiczeń. Widzę że jest tam jakaś ławka ze sztangą ale nie wiem czy ma jakieś zabezpieczenie gdybym się zmęczył żeby na mnie nie zleciała? Bo chciałbym iść sam i trochę zwiększyć swoją siłę ale raczej na takich maszynach dla początkujących. Mógłby ktoś np napisać nazwy urządzeń które się znajduja bym mógł sobie poczytać np w internecie jak się z tego korzysta? https://iv.pl/image/GIZF4Be https://iv.pl/image/GIZF8mp https://iv.pl/image/GIZFBQ7 https://iv.pl/image/GIZFOe5 https://iv.pl/image/GIZFR7b
  11. Earlier
  12. Witam mam 187cm i waga 95cm chodzę na siłownię 5razy w tygodniu mam duży brzuch chodzi mi o dobranie nie drogiego termigennika i spalacza miejscowego też nie drogiego
  13. Witam, poczytałam wasze wypowiedzi i jestem jeszcze bardziej pogubiona niż wcześniej:) coś tam sobie wymyśliłam ale teraz już zupełnie zwariowałam. Mam 52 lata, waga 71, wzrost 160, kiedyś regularnie ćwiczyłam fitnes i na siłowni, teraz niestety od dwóch lat rzadko. Mam lekkie nadciśnienie (leczone) ogólnie jestem zdrowa. niestety sporo przytyłam i nie radzę sobie ze zbiciem kg. Obecnie dieta rozpisana przez dietetyka, fitnes 2 x tyg. chodzę, jeżdżę dużo na rowerze. chciałabym spróbować czegoś na obniżenie apetytu i szybsze spalanie. Zdarzyło mi się kiedyś brać Alfa Cuts?? niestety nie pamiętam dobrze nazwy i miałam po tym więcej siły na trening co było ok. Proszę poradźcie jakie suplementy byłyby dla mnie odpowiednie
  14. Od razu nie będzie nie jest to tak szybko proces jak myślisz😃. Katabolizm mięśniowy zachodzi w organizmie, gdy spełnisz odpowiednie warunki, jednym z nich jest długa redukcja tkanki tłuszczowej (jest to naturalny proces), ale można w pewnym stopniu mu zapobiegać. Aby zmniejszyć ryzyko utraty znacznej części masy wymagany jest zrównoważony trening który dostarczy bodźca do dalszego budowania masy mięśniowej. Warto żebyś zadbał o wyższy poziom białka w diecie i nie ucinał radykalnie dużych ilość kcal. Pamiętaj że im dalej redukcja będzie postępować tym mniej siły możesz mieć więc "trenuj mądrze a nie ciężko " Mam tu na myśli twoje własne wyczucie podczas treningu, jeśli zauważysz spadek mocy zmniejsz ciężar lub ilość powtórzeń.
  15. Nigalo

    Redukcja

    Czyli przy zejsciu do zera kalorycznego odrazu nie bedzie spadkow masy miesniowej?
  16. Zejdź na 3200 lub 3100 i obserwuj schodzenie z wagi w razie potrzeby po dwóch tygodniach zetnij o kolejne 200 kcal. Trzymaj dalej trening siłowy na tym samym poziomie aż do momentu zauważenia spadku siły.
  17. Nie ma przeciwwskazań. Śmiało możesz spożywać. Wiele osób przygotowuje owsianki całonocne, które stoją w lodowce. Nie znam badań, lecz słyszałem, że taką odżywkę upośledza wrząca woda.
  18. Nigalo

    Redukcja

    Jak szybko obcinac kalorie jezeli schodze z masy okolo 4700 kcal dziennie na redukcje? Waze 90 kg,podczas okolo trwajacej okolo 3-4 miesiace masy przytylem okolo 17 kg,nie jestem jakis ulany chociaz widze ze ta podaz kaloryczna byla przesadzona i moglem duzo bardziej jakosciowo wykonac ta mase. Moje zero kaloryczne obecnie wynosi okolo 3400 kcal. Jak przeproawdzic redukcje zeby spalic bf a nie miesnie? Suplementuje sie kreatyna i ashwagandha jesli to ma znaczenie.
  19. Cześć, mam trochę dziwne pytanie na które nie mogłam nigdzie znaleźć odpowiedzi:) Czy można przyrządzić odżywkę białkową rano, ale wypić później około 12-13? Pytam bo przyjmuję białko nie z wodą czy mlekiem ale z jogurtem i owocami z blendera - raz spróbowałam zabrać do pracy (pracuję w terenie) koktajl bez odżywki i dosypać białko przed spożyciem ale nie rozpuściło się dobrze (mieszając ręcznie). Producent zaleca spożycie bezpośrednio po przygotowaniu stąd pytanie czy ktoś praktykuje coś podobnego. Z góry dziękuję za pomoc:)
  20. Dokładnie, brawo za decyzję. Sama decyzja to jedno, a konsekwencja i motywacja to drugie. Przy czym to drugie powoduje efekt 😁 Najpierw cardio i dieta, a jak nieco zejdziesz z II stopnia otyłości do nadwagi, to zacznij dodawać sobie treningi na siłce. Przy odpowiedniej diecie i cardio uzyskasz BMI prawidłowe. Konsekwencja = zero tolerancji dla chipsów, słodyczy i innego dziadostwa.
  21. Super że podjęłaś się zdecydowanych działań 👏 Polecam żebyś zaczęła się ważyć np. raz w tygodniu ale zawsze w takich samych warunkach (np. Rano po toalecie i przed śniadaniem) i w skali tygodnia lub miesiąca powinno być widać progres. Osobiście uważam że 1,5 h cardio (orbitrek lub bieganie) to trochę zbyt intensywny wysiłek jak na początek chyba że mowa jest o chodzie na bieżni. Pytanie jeszcze czy nie cierpisz na choroby autoimmunologiczne ponieważ to też może wpływać na szybkość utraty tkanki tłuszczowej
  22. Hejka Mam 26l/96kg/165 BMI mam 35.2 i niestety ll stopień otyłości. Zaczęłam chodzić na siłowni i robić treningi cardio po półtorej godziny. Ale nie wiem co dalej co jeszcze mi radzicie robić na siłowni aby schudnąć. Liczę kalorie według wyliczonego wzoru na zapotrzebowanie kaloryczne jem dziennie 1800kcal. Z góry dzięki za podpowiedzi ☺️
  23. Na twoim miejscu zacząłbym szukać źródła problemu, a nie rozważał faszerowanie się tabletkami. Przede wszystkim sen, dieta, używki pytanie czy tutaj coś nie zaburza twojej gospodarki hormonalnej.
  24. Zamiast stepera lepszym rozwiązaniem jest orbitrek, ponieważ pozycja przypomina bieg narciarski, więc bardziej mobilizuje do pracy mięśnie nóg w tym również pośladki. W dodatku zrobisz pełne cardio angażując większość partii mięśniowych w stosunku do stepera, ale w celu wyrzeźbienia mięśni lepiej wykonywać treningi o większej intensywności typu interwały. Niektóre orbitreki posiadają regulację kąta nachylenia dzięki czemu jest efekt przypominający chodzenie pod górę, obciążając mocniej mięśnie pośladkowe i ud.
  25. Jestem trenerem personalnym z Łodzi i widzę ze problem z potencją to dosyć częste zjawisko u mężczyzn uprawiających sporty siłowe. Po prostu tak jest gdy krew zamiast być pompowana do penisa musi zasilać mięśnie. To jest moje spostrzeżenie i nie mówię tutaj o stosowaniu teścia czy innych wynalazków do dopingu. Można oczywiście odstawić ćwiczenia ale czy to ma sens?. Chyba nie
  26. Witam, aby uzyskać efekt lepszej definicji mięśnia (rzeźby) zaleca się deficyt kaloryczny w celu zmniejszenia masy tłuszczowej. Ewentualnie trening siłowy mięśnia w tym wypadku ud aby go rozbudować Stepper do tego celu się bezpośrednio nie nadaje się ale może pogłębić deficyt kaloryczny jak każdy inny wysiłek cardio. Chce jedynie wskazać że podany cel kontra wybór urządzenia nie jest właściwy. Polecam jakikolwiek stepper z możliwością podparcia rąk. Ja pożyczyłem podobny jak na zdjęciu i jestem zadowolony 😄 działa na zasadzie dwóch siłowników
  27. Dzień dobry, proszę o polecenie steppera do użytku domowego. Na celu wyrzeźbienie pośladków, ud
  28. Jakiś tydzień minął zacząłem trenować ? Podeślij jakieś zdjęcie dla poglądu nadwagi bo być może wyglądasz całkiem normalnie. Zawsze na początek polecam FBW i skupienie się na samej technice niż na konkretnym celu. Gdy zdobędziesz już trochę umiejętności technicznych wybierzesz cel który będzie tobie odpowiadać. Zależy czy chcesz budować siłę, sylwetkę a może po prostu zrzucić trochę kilogramów i pracować nad wydolnością
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...