Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Dodatkowo zamówiłam Metabolic Hydravax. Plany poszły w łeb, zaczęłam więc 3 dni temu z opoznieniem 2 tygodni, wg zaleceń z tematu o dawkowaniu (rano po 1 z każdego opakowania) i czułam się jakbym miała wyskoczyć z butów. Druga porcja tego dnia zawierała tylko cheetah non stim (bałam się wziąć 2 kapsułkę lit the f up) I wieczorem też wzięłam cheetah. Na drugi dzień rano wzięłam razem Lit the fuck up I Metabolic Hydravax - znów było "za mocno". Doczytałam na opakowaniu, żeby nie łączyć lit the f up z innymi środkami zawierającymi kofeinę! A Hydravax ją zawiera... Dzisiaj wzięłam tylko Lit.. i czuję się świetnie. Hydravax zostawię na później, gdy skończę zestaw podstawowy. Na pewno to środek działający jak trzeba, bo odnotowałam spadek wagi 1kg w 2 dni - zdecydowanie to woda (zwiększona diureza) przy piciu 2-2,5l wody dziennie. Ponadto obserwuję obniżenie apetytu - przestałam mieć ochotę na podjadanie, głodna robię się w regularnych odstępach czasu. Zobaczymy jak będzie dalej.
  3. Yesterday
  4. Ponawiam pytanie.....jakie zalecenia dot. spozywanych kcal. W sumie ile jest zalecane przy schodzeniu z wagi ??
  5. Last week
  6. Witam mam problem z kondycją, jest bardzo słaba, ale nie jest tragiczna szukam ćwiczeń które mogłbym robić w domu lub na dworze. Pale dużo lecz już udało mi się ograniczyć palenie w wielkim stopniu do miesiąca rzucam postanowione :D, jak coś postanowie to tak robie ale nie będę zmieniał tematu bo nie chodzi o papierosy tutaj, tak jak pisałem kondycje mam bardzo słabą raz na jakiś czas (rzadko) 10-15 minut na rowerku sobie poćwiczę, mam rower, pod pompki takie podstawki i zestaw do rozciągania. Czy moglibyście mi polecić ćwiczenia przez które poprawię kondycje zdobędę więcej siły i nie będzie mnie brać zadyszka w biegu na 300m. To byłbym bardzo wdzięczny Wiek: 17 Waga: 74kg Wzrost: 1,5m Pozdrawiam.
  7. Ja stosowałbym pierwszą dawkę po obudzeniu o 5, a następną około 10 - 11 przed treningiem. Sam czasami brałem spalacze z przerwą 4 godzinną i było wszystko ok- kwestia indywidualnej tolerancji.
  8. Witam , Polecam sprawdzić rower firmy Decathlon https://bit.ly/2Ukdie2 . Jest to produkt tak naprawdę dla każdego. Posiada koło zamachowe 7kg , wskazuje 6 funkcji takich jak spalane kalorie, dystans, prędkość, czas trwania, tętno. Ponad to posiada 9 programów treningowych w zalożności od poziomu zaawnasowania. Więcej informacji znajdzie Pani na stronie podanej w linku :) Dodatkowo polecam klocki wygłuszające, które powodują, że strzęt stoi stabilnie i nie przeszkadza sąsiadom :) https://bit.ly/3anUYqe
  9. Cześć. Zmienił mi się harmonogram dnia i zastanawiam się, kiedy łykać teraz Fenix Ground Zero. Wstaję o 5:00, czasami jem śniadanie o 7:00 (banan lub dwa), czasami nie (IF). Trening mam 10:30-11:30 Potem brunch/lunch o 12:30, obiad ok. 15:00-15:30, kolacja o 18:30. Zasnąć próbuję o 20:00-21:00, ale jeśli drugą dawkę GZ biorę o 16:00 lub później jest to niewykonalne. Czy muszę trzymać jakiś minimalny czasowy odstęp między dawkami GZ i jakiś czas przed posiłkami lub treningami i po nich?
  10. Zdanie w tej kwestii są mocno podzielone. Ja osobiście uważam, że jeśli nie planujemy startować w zawodach kulturystycznych to bieganie bądź inna aktywność poza siłownią jest bardzo ważna. Raz, że korzystnie wpływa na poziom tkanki tłuszczowej, przez co zdobywana masa jest lepsza jakościowo, a ponadto poprawia zdrowie, kondycje itp. Chyba że mamy do czynienia z typowymi ektomorfikami wówczas może to być czynnik ograniczający progresję. Ja jednak dodałbym w razie słabego wzrostu wagi nieco kalorii a nie ograniczał aktywności, tym bardziej jeśli są to krótkie biegi. Moim zdaniem ma to więcej plusów niż minusów.
  11. Witam 😉 Czy do planów treningowych na masę mięśniowa można wpleść codzienne bieganie po 15-20 minut ? Czy taka aktywność będzie miała negatywne skutki na budowę masy mięśniowej, czy jednak tak krótki czas biegów nie wpłynie na to w żadnym stopniu ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
  12. Przede wszystkim jak sama zauważyłaś ćwiczenia na mięśnie pośladkowe są mocno powiązane z mięsniami ud i nigdy nie da się ich wyizolować całkowicie. Jeśli masz mało tkanki tłuszczowej to prawdopodobnie masz po prostu rozbudowane mięśnie ud i z tego też wynika taki efekt. Właściwie nie wiele możesz z tym zrobić jeśli tak wygląda sytuacja. Sporo osób twierdziło do nie dawna że wykonywania dużej liczby powtórzeń na uda może doprowadzać do zmniejszenia ich rozmiarów, ale moim zdaniem to bzdura i jeszcze nie widziałem nikogo kto taką metodą wypracował to co chciał. Jeśli to mimo wszystko tkanka tłuszczowa to jedyną opcją jest redukcja i spróbowania obniżyć poziom fatu. Opcjonalnie możesz jeszcze skorzystać np. ze spalaczy targetowych jak Liporedux i stosować go przede wszystkim w okolicach ud. Nie ma ćwiczeń które pozwolą na zachowani sylwetki z wyszczupleniem ud. Niestety tego nie odizolujesz od pośladków.
  13. Earlier
  14. Hej, przepraszam jeśli zła kategoria, to mój pierwszy wpis tutaj :) wiec przechodząc do rzeczy, od 5 lat trenuje pośladki. Z wieloma przerwami, ale powiedzmy pośladki maja zadowalający efekt. Powiedziałabym nawet ze nigdy nie spotkałam się z taka figura u osoby w rzeczywistości bądź internecie w nieprzerobionych zdjęciach. Pośladki są ok, brzuch chudziutki, wszystko chudziutkie. Ale ostatnio zauwazylam ze przyrosły mi uda. Może to wydawać się głupie ale nie wiem nawet czy jest to spowodowane mięśniem czy tłuszczykiem. Od zawsze trenuje na pośladki wiec uda w dużej części tez biora udział we wszyskich tych ćwiczeniach. Ale jednak kiedy ścisne to mam leciutki początek cellulitu. Wszyscy mówią ze u kobiet to normalne, ale mi daje to lampkę ze jednak coś jest nie tak. Jak mogę wyszczuplić uda? Wiem ze nie da się spalić tłuszczu bez przyrostu mięśni, ale zaczyna mnie to dołować. Chciałam super tyłek, jest super ale teraz chce od nowa szczupłe uda. Czy da się to jakoś wyszczuplić? Poprzez rozciąganie, specjalne ćwiczenia? A może body wrapping? Może zacząć robić cardio? Dodam ze zakupiłam pół roku temu inteligenta wagę z pomiarem tłuszczu. Wskazuje ona 25%, dla kobiet norma to 20-30 wiec wydaje mi się ze jest dobrze. Tylko co z biustem? Mam dość spory biust, a biust jak wiadomo w dużej części składa się z tłuszczu. Jak wiec odczytuje to waga? Czy to już jest wliczone w te 20-30% bo jak wiadomo faceci maja niższe widełki :) i co z udami? Zdaje sobie sprawę ze takich pytan jest mnóstwo ale nigdzie nie znalazłam sytuacji która byłaby podobna do mojej. Jak wysmuklić uda żeby ich nie rozbudować i czy to w ogóle mozliwe ze to tłuszcz skoro od kilku lat trenuje pośladki które są już bardzo wyrzeźbione? Nie chce wyglądać jak kobiety co owszem maja ładny tyłek ale przez wielkie udziska nawet go nie widać :( pomocy
  15. Pojalem Arnold:) Mysle ze te wartosci kaloryczne powinny byc u mnie wdrozone (pominalem to kosztem stosowania diety) i nie zwracaniem szczegolnej uwagi dot. kcal. Ile moge spozyc w ciagu 1 dnia? Ile kalorii?? Serdeczne pozdrowienia!
  16. Jazda na rowerze to raczej wysiłek o charakterze aerobowym, więc jeśli nie są to jakieś ciężkie podjazdy pod górę to nie liczyłbym na wzrost masy mięśniowej. Jeśli już to dotyczy przede wszystkich dolnych parii - łydek i ud. Co do spalania tłuszczu - wszystko zależy od bilansu kalorycznego.
  17. W zwiazku z korona wirusem nie korzystam obecnie z cwiczen siłowych (oprocz jazdy rowerem) ktora w niczym nie przeszkadza. Skorzystałem z odzywki białkowej ktora bede stosowal w dni treningowe. Jakie miesnie rozwija jazda na rowerze ??? Duze spalanie tłuszczu??
  18. Krótko mówiąc LIPA. Stosuję już 2 tygodnie, dieta 1200 kcal, trochę więcej aktywności na co dzień i NIC!! Najgorzej wydane 200 zł. Bardziej zauważyłabym tylko dla Radia ojca Dyrektora.
  19. Arnold78

    Plan na zmianę

    Drążka rób jak najwięcej bo to bardzo dobre ćwiczenia rozwijające nie tylko całą górną część ciała, ale również stanowi bazę do wielu ćwiczeń z obciążeniem. Atlas możesz wykorzystywać choć bardziej jako dodatek, raczej domowe atlasy są z reguły mało komfortowe, a dodatkowo ruchy mocno ograniczone. Raczej bym traktował tak jak wspomniałem, typowo uzupełniająco. Z własnym ciałem i hantalami zrobisz znacznie lepszy trening.
  20. Zen1379

    Plan na zmianę

    Bardzo dziękuje. Jeszcze tylko dopytam... Trening domatora traktować jako trening całego ciała czy wykonywać do tego ćwiczenia na atlasie + drążku czy na chwilę obecną zostawić atlas w spokoju?
  21. Arnold78

    Plan na zmianę

    Możesz śmiało skupić się na budowaniu dobrej masy mięśniowej. Tkanki tłuszczowej nie jest wiele i przy ogarniętym odżywianiu nie powinieneś mieć kłopotów z jej nadmiarem. Przede wszystkim skup się na dostarczaniu dużej ilości dobrej jakości kalorii, w tym oczywiście pełnowartościowego białka z mięsa, ryb, jajek czy twarogów. Możesz wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne by mniej więcej ustalić ile potrzebujesz dostarczać energii i budulca do wzrostu wagi. Białko około 1,8- 2 g białka na kg masy ciała. Reszta z węglowodanów i zdrowych tłuszczy. W tym wieku też nie ma co popadać w skrajność więc czasem pozwalaj sobie na jakieś odstępstwa od założeń. Co do samego treningu to gdybyś miał ławeczkę ze stojakami i sztangę z obciążeniem byłoby super, natomiast póki co możesz wykonywać trening domatora z dodatkiem tych hantli. Drążek oczywiście super sprawa i staraj się wykorzystywać jak najwięcej. Możesz przez dłużśzy czas trenować całe ciało na jednej sesji treningowej, 3-4 razy w tygodniu jest optymalnie w Twoim przypadku. Po pewnym czasie pomyśl albo o ukierunkowania swoich treningów w stronę kalisteniki albo zbieraj fundusze na sztangę bądź zapisz się na siłownię by cały czas mieć możliwość rozwoju.
  22. Zen1379

    Plan na zmianę

    Witam. Otóż od bardzo dawna planowałem rozpocząć systematyczne treningi. Za kilka dni kończę 18 urodziny i w końcu trzeba zabrać się za swoją sylwetkę. Ale nie mam pojęcia na czym powinienem się skupić. Czy na budowaniu masy mięśniowej, czy raczej na spalaniu tłuszczu. I dlatego proszę Was o ukierunkowanie mnie na czym powinienem skupić ćwiczenia. Do dyspozycji mam: hantle, drążek do podciągania i atlas. Co do uprawiania sportu w przeszłości... dwa lata temu, regularnie biegałem przez długi czas. Wiek: 17 Wzrost: 174 cm Waga: 63,0 kg
  23. W takiej sytuacji, jeśli istotne są dla Ciebie przede wszystkim rozmiary musisz postawić większy nacisk na trening i rozbudowę masy mięśniowej, zachowując przy tym odpowiednią ilość białka i kalorii do wzrostu.
  24. Tam wkradł mi się błąd logiczny, miało być, ze dietę mam średnio zdrowa, gdy dopadają mnie dni kobiece. Odkąd ćwiczę przybyło mi 2 kg na wadze. Myślisz, że jak pójdę w stronę obciążeń i naprawdę będę pilna z dietą, to pupa urośnie? Bo już zaczynam naprawdę myśleć, ze każda Insta Sport kobieta ma tyłek po operacjach 😭. Ja nie mówię tutaj o takim efekcie jaki ma np. Ewa Chodakowska, uważam że ma mała, ale zgrabna pupe. Ja chce, aby pupa urosła... naturalnie przed ćwiczeniami chyba miałam większa niż teraz. 🤔 Chociaż teraz jest na bank bardziej uniesiona. Od czego to zależy? Trenować dalej? Może mój tyłek potrzebuje czasu, na bank aby mięśnie porządnie urosły potrzeba czasu.
  25. Tam wkradł mi się błąd logiczny, miało być, ze dietę mam średnio zdrowa, gdy dopadają mnie dni kobiece. Odkąd ćwiczę przybyło mi 2 kg na wadze. Myślisz, że jak pójdę w stronę obciążeń i naprawdę będę pilna z dietą, to pupa urośnie? Bo już zaczynam naprawdę myśleć, ze każda Insta Sport kobieta ma tyłek po operacjach 😭. Ja nie mówię tutaj o takim efekcie jaki ma np. Ewa Chodakowska, uważam że ma mała, ale zgrabna pupe. Ja chce, aby pupa urosła... naturalnie przed ćwiczeniami chyba miałam większa niż teraz. 🤔 Chociaż teraz jest na bank bardziej uniesiona. Od czego to zależy? Trenować dalej?
  26. Trening powięzi mięśniowej jest dobrym uzupełnieniem do innych rodzajów treningu gdyż poprawia dynamikę, sprawność, zakres ruchu, przepływ krwi itp. Możemy go wykorzystywać w przerwie od innych aktywności lub np. wykonywać raz w tygodniu jako uzupełnienie. Moim zdaniem ma on sens i jest to fajny sposób na poprawę wymienionych wyżej czynników czy też regeneracji. Kolejną zaletą jest to, że wykonywany regularnie minimalizuje ryzyko kontuzji. W żaden sposób nie jest to żaden legalny doping. Czegoś takiego nie ma i tyle. To tak samo jakby powiedzieć że bieganie albo skakanie na skakance jest legalnym dopingiem:)
  27. Jak w temacie, może mi to ktoś objaśnić? Ostatnio zainteresował mnie trening powieziowo-regeneracyjny i na jednym portalu znalazłam, że jest za takowy uważany. Na wakacje wybieram się ze znajomym na wyjazd w bałkany, bo on to taki miłośnik sportu jest i ma na to fazę (no i funduje ) tylko szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia o tym treningu, o jodze mam pojęcie, ale tego nie ogarniam, a jak szukam w google to jedyna informacja jaką znajduję to że niby powięź to ćwiczy i że lepiej mięśnie pracują no i że to jest 'legalny doping'. Nie mogę się w tym połapać, może ktoś z forumowiczów mógłby się wypowiedzieć w tej kwestii i objaśnić to prostym do zrozumienia językiem polskim?
  28. Moim zdaniem po prostu zredukowałaś nieco tkanki tłuszczowej stąd taki efekt. Jak zmieniła się Twoja waga odkąd trenujesz ?
  29. Nie ma tam żadnych składników prowadzących do gromadzenia się wody podskórnej, a nawet wręcz przeciwnie, mogą one powodować jej obniżenie. Jeśli zauważyłaś u siebie jakiś wzrost zatrzymanej wody może być to spowodowane przez multum różnych przyczyn. Moja rada to zrób sobie 3-4 dni całkowitej regeneracji, dodaj trochę kalorii, ale z umiarem by nieco rozpędzić metabolizm i spróbuj jeszcze raz.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...