Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Last week
  2. Ogólnie spalacze nie działają w kataboliczny sposób, natomiast jak masz deficyt to wiadomo, że niestety coś z masy mięśniowej zawsze możne spaść. Erase Fast to produkt który powinien w pewien sposób działać jako antykatabolik na płaszczyźnie hormonalnej. Im więcej testa - tym mniejsze spadki masy mięśniowej. Jeśli chcesz to możesz dodatkowo wrzucić sobie coś działającego na zasadzie wzrostu syntezy włókien mięśniowych, tzw. niehormonalne anaboliki. Wtedy może wyjść z tego nawet dobra rekompozycja. Ciekawy produkt to np. Fusion Progenadrex, bardzo fajny skład właśnie pod rekomp albo anabolik ja
  3. Co do biegania to dobrą metodą jest wprowadzenie treningów biegowo - marszowych. Zakładasz sobie dany dystans który pokonujesz np. 4-5 km na start. Starasz się biegać powiedzmy 200 m, następne 200 m marsz itp. Z czasem zmieniaj proporcje na korzyść biegu lub zwiększaj dystans, jest to bardzo fajna metoda do wypracowania odpowiedniej kondycji. Bieganie "na rekord" za każdym razem może szybko zakończyć motywację. Co do kifozy to jest to ciężkie to całkowitego skorygowania, natomiast jak najbardziej można to powoli prostować. Kwestia odpowiednego prowadzenie przez specjalistę. Diety nie
  4. Kobiety to by chciały takie idealne tabletki:D Ja biorę teraz jedne o składzie: Piperyna z czarnego pieprzu, ekstrat z czerwonej herbaty i chrom. Biorę może od 2 tyg, kupię drugie opakowanie na pewno bo zauważyłam, że mam szybszy metabolizm i nie mam aż takich napadów na słodkie (a przez bieganie miałam ogromne). Od ok 4 dni to obserwuje.
  5. Witam, mam 29 lat! I dopiero zaczęłam uprawiać jakikolwiek sport, czego bardzo żałuję. Z czym się zmagam? -Rozejście mięśni brzucha. Jak to ćwiczyć? -Kifoza - Czy ktoś to wyprostował kiedyś z Was? Od miesiąca biegam regularnie co drugi dzień, mój pierwszy bieg to było... 500m. Teraz robię już 2 km, rekord 2,5km. Ale nie umiem tego przebić, jakieś rady? I teraz tak, mam 170cm wzrostu (Jak się wyprostuje to pewnie 175 cm będzie- taki mam odnotowany najwyższy wzrost za czasów szkoły w karcie ucznia), ważę 65. Czy wprowadzać jakąś dietę czy skupić się na aktywności?
  6. A czy konsultowałaś brzuch z fiznoterapeutą uroginekoligicznym?
  7. Wracam na krótka recenzje zakupionego zestawu (Thermo Craze + Alphaburn + Erease Fast): Przyznam że w jednej kwestii nie posłuchałem rad - znając moja tolerancję na naprawdę mocna stymulacje od pierwszego dnia zarzuciłem pełen zestaw. Nie czekałem kilka dni bez Alphaburna... I jak dla mnie nie było ZA mocno... Zestaw w moim odczuciu bardzo dobrze dobrany bo dodaje mi motywacji i energii w ciągu dnia (a cierpiałem na lekkie braki na redukcji) a podczas treningu pocę się jak świnia - można wyrzymac koszulkę z potu po treningu. Ciężko mi jeszcze ocenić pelna skuteczność zestawu bo stosu
  8. Odnośnie posiłków to sprawdź sobie dział przepisy dietetyczne, masz tam sporo fajnych pomysłów na jedzenie w fajnej postaci. Ogólnie by poprawić regeneracje dobrze jest spożywać więcej białka z dobrych źródeł tj. mięso, jajka, ryby itp. Ogranicz cukier, kolorowe napoje, białą mąkę i powinno to na start dać dobry efekt
  9. Cześć wszystkim! Trenuję od paru lat różne sporty, a od dwóch miesięcy zacząłem biegać i ćwiczyć na siłowni w domu. Jako amator w tych tematach, chciałbym prosić o porady odnośnie diety i ewentualnych suplementacji/szejków - tak aby poprawić regenerację po treningu i dostarczyć organizmowi niezbędnych składników odżywczych, żeby chętnie ćwiczył. Zależy mi tylko na poprawie wytrzymałości i osiągów, nie interesuje mnie tracenie czy zyskiwanie wagi. Chciałbym wprowadzić do swojego życia jakieś zdrowe elementy, ale też nie poświęcać im całego portfela i dnia. Będę wdzięczy za wszelkie przepisy, po
  10. Ok, przykladowe menu mam w szufladzie. Gotujemy
  11. W mojej ocenie najlepiej sprawdza się odżywka białkowa. Na plus bardzo dobry smak w wielu przypadkach, a dodatkowo wspomaga odchudzanie. Warzywo także ok. Owoce to jednak same cukry więc łatwo przekroczyć swoje zapotrzeobwanie, a batoniki dietetyczne to cukry jako różnego typu alkohole. Moim zdaniem kiepska opcja.
  12. Dziekuje bardzo za pomoc sprobuje i mam nadzieję, ze zadziała
  13. hej, na początek witam wszystkich i od razu pytam: Jestem na diecie, ale gdy Was już weźmie mini głód między posiłkami to co najlepiej? Warzywo, owoc, batonik dietetyczny (pełno tego ostatnio) lub sama woda byle tylko napełnić brzuch?
  14. Tak, nie obcinałbym zdecydowanie już kcal bo i tak masz na granicy. Dalsze cięcie w moim odczuciu nic nie dadzą poza rozwalonym metabolizmem. Spalacze możesz stosować właściwie tyle, ile potrzebujesz. Co do dawkowania to Alphaburn stosuje się 3x dziennie po 1 kapsułce na pusty żołądek np. rano, przed ćwiczeniami i przed kolacją. Cortisol Blocker daj 1 kap. Rano oraz 1 kap. przed snem
  15. Super ! Nie mam zamiaru przestać ćwiczyć, wręcz przeciwnie jak tylko otworzą silownie wracam na właściwe, siłowe tory dieta to u mnie nie dieta bo jestem przyzwuczajaona juz do tych 1500/1600kcl ( czasem się miewam cheat day:) wiec tez nie będzie problemu z objadaniem się. Czy zatem wszystko pozostawić bez zmian, kalorie, cwiczenia ? Jak długo stosować te spalacze i czy zgodnie z zaleceniami producenta czy jakoś inaczej? I kiedy mogę zauważyć czy działają?
  16. Najlepiej stosować razem ze względu na synergistyczne działanie. Co do efektów to nie ma obaw o efekt jojo, oczywiście o ile po zakończeniu suplementacji nie zaczynamy dostarczać ogromnych ilości kcal czy kompletnie przestajemy się ruszać.
  17. Ja brałbym w następujący sposób: Przed śniadaniem 1 kap. Thermo Craze + 1 kap. Alphaburn + 1 kap. Thyro-Lean Przed treningiem 1 kap. Thermo Craze + 1 kap. Alphaburn + 1 kap. Thyro-Lean Pomiędzy posiłkami 1 kap. Alphaburn + 1 kap. Thyro-Lean Porcje przed treningową w dni wolne możesz sobie wrzucić przed obiadem. Zachowuj te 5-6 godzin odstępu pomiędzy porcjami thermo craze
  18. Dziekuje za odpowiedź. Obecnie moja waga trochę wzrosła, i waze ok. 69 kg - za dużo? (63,3 -2016). Jeżeli chodzi o gubienie wagi to w 6 miesięcy schudłam 22kg a pozostałe 8 w nastepne 3 czy 4 miesiące. Powoli trace nadzieję, bo niewiem juz, czy jem za dużo, za mało cwicze (takie 40-50min cardzio, tabaty itp. pon-pt), czy wręcz za dużo, albo czy może ćwiczenia powinny być inne/dłuższe, bo waga nie spada a jak pisałam ostatnio wzrosła o 2kg co widzę w okolicach brzucha. Nie ukrywam, ze mam tez troche luźnej tkanki, ktora nie zdążyła się skurczyć podczas odchudzania, ale nie jest to wisząc
  19. Okres półtrwania składników Clinical Burn to około 6-7 godzin. Natomiast jeśli ktoś nie stosował wcześniej żadnych produktów tego typu bądź jest szczególnie wrażliwy na działanie stymulantów to oczywiście taka reakcja jest możliwa. Najcześciej jednak organizm adaptuje się po kilku dniach. Inna kwestią są oczywiście problemy zdrowotne z układem krążenia, wówczas nie powinno się przyjmować żadnych pobudzaczy.
  20. Przede wszystkim to ustabilizuj dietę porządnie bo od tego zależy głównie czy waga idzie w górę czy w dół. Trening ma bardzo mało do tego. Większość ludzi trenuje cały czas tak samo, czy to masa czy redukcja
  21. Jeśli zgubiłaś aż 30 kg w tak krótkim czasie to jest to spory szok dla organizmu. Metabolizm dość mocno może się zmienić, a długotrwałe stosowanie diety 1200 kcal też ma negatywne skutki, obecnie wygląda to już lepiej i te 1600 jest zdecydowanie lepszą opcją. Jeśli gromadzi ci się tego rodzaju tłuszcz to może być to także kwestia nadmiaru kortyzolu - spora aktywność, mało kcal, przemęczenia. Śpisz przynajmniej te 6-7 h? Co do spalaczy to moim zdaniem dobrą opcją byłoby coś do zoptymalizuje poziom kortyzolu oraz środek ukierunkowany typowo na tą tkankę białą wokół brzucha bo wagę masz stos
  22. Cześć, potrzebuje pomocy w temacie utraty wagi. Mam 30 lat, 168 cm i prace biurowa. W 2016 roku słucham 30 kg, z wagi 93,3 do 63,3 utrata nastąpiła w ok. 7 miesięcy na diecie wlasnej ok. 1200/1300 kcl. Cierplaiam tez na insulinoopornosc, ale obecnie wszystko jest ustabilizowane i badam się cyklicznie. Od tego czasu zaczęłam też intensywnie ciwiczy treningi na silowni 2 razy w tygodniu plus cardio 2 razy w tygodniu a przed pandemii mialam nawet treningi z trenerem personalnym. Wszystko super waga w miarę się utrzymuje, od tego czasu przytyłam 5 kg, ale myślę że choć trochę to mięśnie których wc
  23. Panowie ciekawa sytuacja, schudlem 4kg i znow waga wrocila - 91kg (wczesniej 87). Wskakiwac znow na cwiczenia redukcyjne czy mieszac redykcyjne z silowymi??
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...