Jump to content

e-lite

Ekspert
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

e-lite last won the day on March 10

e-lite had the most liked content!

Community Reputation

32

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. e-lite

    Trening obwodowy

    Wygląda ok jeśli ma być wykonywany w formie obwodów. Możesz dodać coś na mięśnie grzbietu np. wznosy tułowia lub wiosłowanie hantlą aby kompleksowo zaangażować całe ciało. Staraj się tempo i ilość obwodów dopasować do swojego doświadczenia tak, aby trening był w miarę intensywny.
  2. Jak nie potrzebujesz pobudzenia to Cheetah będzie bardzo dobrą opcją, składników typowo pod redukcje masz tam sporo i bez takich, które tobie będą zbędne. Opcjonalnie jak chcesz coś co ma dobry skład, a przy tym też co nieco pobudzaczy to zerknij sobie na Libery Labz Lit The Fuck Up, obecnie jeden z fajniejszych środków, a ilość stymulantów taka w sam raz można powiedzieć.
  3. Tak Thermo Craze bardzo fajna opcja, pod względem składu i opinii ścisła czołówka obecnie na rynku. Pamiętaj tylko, że dość fajnie pobudza, co dla większości jest zaletą, ale niektórym osobom bez doświadczenia trochę przeszkadza. Piszesz że masz treningi biegowe, więc powinien się super sprawdzić i wykorzystasz Jego potencjał jako energetyka. Co do dawkowania to porcja codziennie rano oraz druga przed treningiem, a w dni wolne wrzuć sobie np. przed obiadem. Zacznij od 1 kap. na porcje bo objętość jest dość duża, z czasem możesz np. porcje poranną bądź przedtreningową zwiększyć do 2 kapsułek.
  4. Możesz sobie Erase Fast przetestować bo z pewnością jeden z lepszych produktów w swojej klasie i bezkonkurencyjny w tym zakresie cenowym, jednak spektrum działania masz nieco inne i jeśli szukasz typowego spalacza tkanki brzusznej, to erase działa pośrednio w tym zakresie poprzez redukcję kortyzolu i estradiolu, jednak nie ma działania strikte targetowego jak Alphaburn. Przy tak niskim poziomie zatłuszczenia i redukcji która już nieco trwa nie warto aż tak mocno sugerować się kilogramami, a przede wszystkim lustrem.
  5. Masz jakieś przeciwwskazania zdrowotne ? Zerknij sobie w podwieszony temat dotyczący rankingu spalaczy, tam masz wszystkie bazowe informacje jak to wygląda. Ogólnie na pierwszy kontakt raczej unikałbym mocnych stymulantów. Możesz pomyśleć o stosowaniu własnego miksu np. fukoksantyna + cayenne + kofeina na pobudzenia. Na start bardzo dobra sprawa i sam możesz ustalać sobie dawki, czego i ile potrzebujesz.
  6. jakras - wszystko tutaj zależy od Twojej indywidualnej tolerancji na składniki pobudzające. Ja sam bez problemu mogę zjeść o 21 dobrą przed treningówkę i za 3 godziny iść spać, ale niektóre osoby odczuwają bezsenność nawet przez 6-8 godzin po stosowaniu składników pobudzających więc musisz sprawdzić jak to wygląda u Ciebie. Cheetah bez pobudaczy oczywiście może być alternatywą jeśli będziesz miał problemy z zasypianiem. Pod względem składu wysoka półka. rublow - robisz dużo treningów siłowych ? Skoro waga wzrosła to dostarczasz prawdopodobnie nieco za dużo kcal, na pewnym etapie wycinki niestety trzeba już wyciąć kalorie troche niżej, przynajmniej na jakoś czas. Suplementacji bym narazie nie zmieniał bo masz dobry zestaw. Mierzyłeś sobie np. obwód pasa ? Jaki masz aktualnie Bf ?
  7. Target A2 jako spalacz dodatkowy jak najbardziej możesz sobie zastosować, jeśli tylko masz jakieś stabilne nadciśnienie a nie np. arytmie lub poważne choroby serca. W tym zakresie cenowym, jeśli chodzi o redukcję tkanki tłuszczowej białej to jest to bardzo dobry wybór. Co do CortiLean V2 jak najbardziej jest w porządku, obecna wersja moim zdaniem sporo ciekawsza od poprzedniej, która i tak zbierała dobre opinie.
  8. Dziki029 - Erase fast jak najbardziej możesz sobie dołączyć już na starcie. Zestaw oczywiście bardzo dobrze dobrany, dawkowanie też jest optymalne choć ja osobiście wole rozdzielić porcję Erase Fast i dać 1 kapsułkę ze śniadaniem a drugą przed snem. Przy takiej aktywności ( spora ilość treningów siłowych ) jak najbardziej taki produkt spełni swoją rolę. Slay - zerknij sobie na pierwszą stronę tematu. W praktyce produkty z górnej półki dają bardzo fajne efektywny, nawet jeśli aktywność fizyczna spada na nieco niższy poziom, warunek to właściwie utrzymywanie rozsądnej ilości kcal w ciągu dnia. Jeśli szukasz jednego środka to najbardziej uniwersalne działanie, jeśli chodzi o różnorodność składników i ich objetość ma Fenix Ground Zero lub ewentualnie ANS Thermo Craze.
  9. rublow - nigdy nie stosuj spalaczy w trakcie treningu, nie ma to sensu i trzymanie się okresu półtrwania co do minuty jest raczej mało sensowne. Spokojnie jeśli dajesz 2 kap na czczo to kolejną porcję daj poprostu przed posiłkiem popołudniowym. chris577 - tak zacznij sobie od dawki 1 kapsułki. Po pewnym czasie Twoja tolerancja powinna już wzrosnąć na tyle, że 2 kapsułki będziesz tolerował bardzo dobrze. Jak sam napisałeś masz zerowe doświadczenie ze spalaczami więc taka reakcja jest normalna.
  10. Diuretic jak sama nazwa wskazuje działa przede wszystkim na nadmiar wody, jeśli masz ograniczony budżet to śmiało możesz bazować na Ground Zero i Claw. W Fenixie też masz składniki diuretyczne, a jeśli to nie wystarczy to produkt typowo o takim działaniu możesz wrzucić w każdej chwili redukcji, nie musi być to już na start. Kwestia dawkowania: GZ - 1 kap na czczo oraz 1-2 kap. przed wieczornymi ćwiczeniami lub przed obiadem Claw 1 kap. na czczo, 1 kap. przed obiadem, 1 kap. przed snem Pamiętaj że porcja Fenixa 2 kap. to już dość mocne pobudzenie, więc najpierw sprawdzaj tolerancje na 1 kapsułce
  11. Raczej z obu tych zestawów powinieneś być bardzo zadowolony bo wypadają bardzo dobrze pod kontem składu. Ja osobiście nieco bardziej skłaniałbym się ku opcji numer jeden, chociażby ze względu na większą objętość składników aktywnych w Fenixie i obecności Fucoidanu w Alphaburnie, którego akurat działanie sobie cenie. Poza tym kilogramów do zrzucenia w Twoim przypadku nie jest wiele, więc większa objętość termogeników i alkaloidów wpływających na tkankę białą powinna sumarycznie dać nieco lepszy efekt niż booster metabolizmu, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, że same związki termogeniczne również mają wpływ na wydatek energetycznych.
  12. Pamiętaj, że rekompozycja to dość wolny proces więc musisz uzbroić się przede wszystkim w cierpliwość. O ile schudnąć zawsze da się szybko, tak redukować i dbać o mięśnie już jest znacznie trudniej
  13. Masz aktywność regularną, do tego nieco tkanki tłuszczowej co wnioskuje po parametrach więc moim zdaniem najlepszą opcją byłoby klasyczne uderzenie kompleksowo w tłuszcz brunatny i biały. Na Twoim miejscu skupiłbym się na połączeniu dobrego termogenika ze spalaczem targetowym. Jeśli chodzi o tą drugą grupę to moim Alphaburn od Evolab wypada praktycznie bezkonkurencyjnie, wszystkie inne produkty to właściwie Jego okrojone wersje. Śmiało możesz go łączyć z większością innych spalaczy ze względu na fakt, że nasila ich działanie, a nie wyklucza bądź ogranicza. Co do termogenika to tutaj wybór jest znacznie większy i trudniejszy bo sporo jest ciekawych produktów, szczególnie od zachodnich producentów. Zerknij sobie jeszcze na dział z opiniami i na 1 stronę tego tematu. Ground Zero w wersji Black Edition składowo wypada najlepiej i z tego co wiedzę to jakieś 99% procent osób jest z działanie bardzo zadowolona. Jako alternatywę masz np. spalacze od Hi-Tech z tym że tutaj już są różne składy tych samych produktów. Osobiście celowałbym z nich w Stimerex ES w wersji z 1,3d jeśli chcesz coś mocniej pobudzającego, jeśli przeciętne pobudzenie wystarczy to wspomiany ground zero wydaje się najrozsądniejszy. To właściwie kompleksowy zestaw, który powinien ruszyć każdego oporniaka. Jeśli budżet Ci pozwala możesz dorzucić booster metabolizmu czy bloker kortyzolu. Ja sam lubie tego typu produkty bo fajnie podcinają sylwetkę i zachowują masę mięśniową. Tu mogę polecić Lean Xtreme bo miałem kiedyś z 3 opakowania, ale chłopaki na forum chwalą też Erase Fast, tutaj na plus ekstrakt z mangostanu na który jest mnóstwo badań.
  14. Jako, że obciążenia nie masz zbyt wiele musisz nadrabiać to intensywnością, dlatego trening obwodowy będzie bardzo dobrym rozwiązaniem. Wybierasz po 1-2 ćwiczenia na partie (uwzględniając też nogi) i wykonujesz jedno po drugim starając się nie przekraczać 30 sekund przerwy pomiędzy nimi. Następnie odpoczywasz 3-4 minuty po obwodzie i powtarzasz. Z czasem możesz zwiększać sobie ilość obwodów.
  15. Średnio jest to około 300 kcal poniżej Twojego zapotrzebowania. Wyliczasz bilans zerowy, następnie odejmujesz 200 - 300 kcal i waga powinna schodzić. Wiadomo, że w późniejszym etapie może być konieczny większy deficyt, ale na dobrą sprawę to już przy schodzeniu bardzo nisko z zatłuszczeniem.
×
×
  • Create New...