Jump to content

e-lite

Ekspert
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

e-lite last won the day on November 10

e-lite had the most liked content!

Community Reputation

37

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Składniki w obu tych produktach mają potwierdzone działanie w wielu badaniach, więc wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej jest realny. Natomiast tak jak kolega wspomniał, nie da się nigdy wyliczyć nawet orientacyjnych efektów, gdyż ilość zmiennych jest ogromna. Poza tym pamiętaj, że na starcie kilogramy spadają łatwiej, więc zrzucenie pierwszych 5 kilogramów jest zdecydowane łatwiejsze niż kolejnych, co także należy brać pod uwage.
  2. Pod względem działania są to produkty na podobnym poziomie, natomiast Thyro-Lean wypada korzystniej cenowo. Kluczowej 3,5-Diiodo-L-Thyronine masz w całym opakowaniu około 45% więcej. Zarówno Chaos&Pain jak i Brawn to solidne marki z dosyć długim stażem na rynku, więc oba produkty są już sprawdzone. Osobiście ze względu na cenę brałbym thyro lean. Co do pracy gruczołu tarczycy to nie jest to tak, że po odstawieniu boosterów metabolizmu automatycznie zwalnia. Pamiętaj, że nie są to hormony które dostarczają nam substancje z zewnątrz i niejako upośledzają naturalną produkcję, ale jedynie związki które mają za zadanie pobudzić endogenną syntezę. Możesz to porównać np. do stosowania dopingu, gdzie po odstawieniu testosteronu szybko odczujemy spadek siły i masy mięśniowej, a w przypadku np. kreatyny często utrzymujemy całość po cyklu. Jeśli nie zawalisz po całości np. tematu odżywiania, to wydajniejsza praca tarczycy utrzyma się jeszcze długo po zakończeniu suplementacji.
  3. e-lite

    Siłownia po 40

    W każdym wieku można zacząć i w każdym można mieć dobre efekty, wszystko zależy od zaangażowania w trening i dobre żywienie. Efekty niestety nie przychodzą błyskawicznie, szczególnie jeśli wcześniej nie trenowaliśmy i nasze ciało jest dalekie od ideału. Nie ma treningu ukierunkowanego na pozbycie się tłuszczu z klaty, należy trenować tą partie jak każdą inną grupę mięśniową, a z czasem pojawią się zarysy mięśni także w tym rejonie. Ogólnie dobrym pomysłem jest obniżenie całkowitej ilości tłuszczu w organizmie, bo tak naprawdę to właśnie to powoduje największą różnicę. Połącz sobie trening siłowy z wysiłkiem aerobowym np. biegi czy marszobiegi.
  4. Musisz wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak zamiana tkanki tłuszczowej na masę mięśniową. Jest to niemożliwe z biologicznego punktu widzenia. Na starcie jednak możesz starać się budować masę mięśniową i jednocześnie redukować co nieco tłuszczu. W tym celu dobrze jest oczywiście zdrowo się odżywiać oraz dostarczać przynajmniej 1,5 lub nawet 2g pełnowartościowego białka na kilogram masy ciała. Dodatkowo dobrym pomysłem będzie połączenie treningu siłowego (może być oparty na ciężarze własnego ciała) z wysiłkiem tlenowym jak biegi, skakanka czy rower. Trening na worku również może być dobrym interwałem, pod warunkiem że masz podstawy techniczne, gdyż inaczej łatwo o kontuzję dłoni czy łokci.
  5. Nie znam tego sprzętu, więc nie pomogę w dokładanym zastosowaniu, najlepiej będzie zajrzeć do instrukcji obsługi którą powinnaś dostać bądź skontaktować się z producentem. Natomiast jeśli chodzi o czas treningu, to wysiłek aerobowy o umiarkowanej intensywności śmiało możesz wykonywać codziennie. Jeśli jesteś początkująca to zacznij sobie od 30-40 minut sesja i zwiększaj o kilka minut co tydzień. Jak przekroczysz już godzinę, wówczas możesz zwiększać intensywność.
  6. e-lite

    Makro na ketoze

    Śmiało podczas ładowanie możesz podbić kalorie. Bardziej chodzi w tym aspekcie nawet o subiektywne odczucia. Ładowanie ma umożliwić Ci reset psychiczny i fizyczny, więc powinnaś zjeść tyle by czuć syta i pełna energii. jednak nie pakować w siebie kcal na siłę. W tym czasie ogólna podaż kcal ma akurat mniejsze znaczenie, więc nie ma sensu przywiązywać do tego aż tak dużej wagi.
  7. e-lite

    Makro na ketoze

    Jak chcesz robić klasyczne ładowanie, to przede wszystkim nie rób na keto oszukanych posiłków, tylko w dniu ładowania odstaw tłuszczu do minimum, daj białka 1,5-2 g oraz resztę węglowodanów. Optymalnie około 5-6g na kg wagi. Ich źródła mogą być zarówno proste jak i złożone. Z diety "bro" dobrze sprawdza się ryż, banan, kasza itp. przy stosunkowo niedużej objętości fajnie nabija i nakręca metabolizm. Z opinii zawodników kiepsko za to sprawdzają się ziemniaki i makaron, gdyż łatwo łapać po nich wodę. Z rzeczy mniej fit masz np. sorbety lodowe czy żelki jeśli lubisz. Z ładowaniem jest też tak, że osoby z małą tendencją do tycia super reagują na tzw. brudne ładowania, z dużą ilością cukru i sodu, ale tu należ pamiętać by robić je najwyżej raz na 14 dni, natomiast osoby typu endomorficznego powinny ładować się czysto i w mniejszych ilościach, właśnie do około 6g.
  8. Taki spadek tkanki tłuszczowej w ciągu tygodnia jest niemożliwy z fizjologicznego punktu widzenia, więc na 100% jest to błąd pomiarowy. Być może wcześniej zmierzyłeś źle a teraz dobrze, nie mniej nie da się zgubić 15% bf w ciągu tygodnia czy nawet miesiąca. Poza tym Twoja sylwetka zmieniła by się w taki sposób, że ze sporego brzucha miałbyś widoczne zarysy kaloryfera. Raczej takie aplikacje mają małe odzwierciedlenie w rzeczywistości. Co do samopoczucia to być może na start narzuciłeś sobie zbyt intensywny program treningowy i jesteś najzwyczajniej przetrenowany. Hitt to dość wymagający rodzaj treningu, szczególnie dla osób początkujących które wcześniej nie miały czynnego kontaktu ze sportem. Od siebie mogę polecić budowanie kondycji właśnie poprzez średnioitensywne cardio pomieszane z treningiem oporowym. Drętwienia rąk mogą wynikać ze słabej regeneracji i braku np. aminokwasów czy elektrolitów, dlatego moim zdaniem zacznij od odpowiedniego zmniejszenia intensywności i dołóż nieco białka do codziennego odżywiania z dobrych źródeł tj. mięso, jajka, ryby itp.
  9. Warto na przykładzie kilku dni zweryfikować czy na pewno "nie jem dużo" występuje, gdyż wiele osób ma takie podejście, tym czasem po zliczeniu kalorii okazuje się ich zdecydowanie więcej niż zakładamy. Dobrze byłoby policzyć je przez kilka dni i się w tym upewnić. Co do suplementacji to możesz podejść do tego wielokierunkowo i sięgnąć po dobrej klasy spalacz termogeniczny w połączeniu z boosterem metabolizmu. Biorąc pod uwagę potencjał tylko i wyłącznie redukujący tłuszcz to najsensowniejszym połączniem wydaje się być Fenix Ground Zero + Brawn Thyro-Lean V2. Warunkiem takiej suplementacji jest oczywiście brak problemów z sercem czy nadciśnieniem, jak oczywiscie przy każdym innym spalaczu termogenicznym.
  10. Jeśli nie masz żadnego nadciśnienia oraz tolerujesz kofeine to jedną z lepszych opcji jest właśnie wymienionych przez Ciebie Lit The Fuck Up. Jeśli jednak szukasz czegoś bez składników pobudzających to możesz zerknąć sobie na Cheetah burn stim free. Pamiętaj, że wszystkie te spalacze możesz stosować oczywiście prze założeniu, że nie karmisz piersią.
  11. e-lite

    Problem z obraniem celu

    Moim zdaniem bardzo duże znaczenie mają tutaj kwestie genetyczne. Skoro masz dopiero 17 lat to jesteś jeszcze przed tym etapem, gdy sylwetka zmężnieje i nabierze naturalnej muskulatury. Obecnie nie skupiałbym się szczerze mówiąc ani na robieniu klasycznej masy, ani też na typowej redukcji. W takim wieku, przy ciężkim treningu i dobrym odżywianiu masz spore szanse na tzw. rekompozycje więc tego bym się trzymał. Staraj się progresować w podstawowych ćwiczeniach i poprawiać cały czas technikę. Co do odżywiania to najlepiej byłoby dostarczać taką ilość kalorii by być +/- na zero z zapotrzebowaniem.
  12. Zgadzam się z kolegami, że wydawanie kilka tysięcy na sprzęt aerobowy nie ma żadnego uzasadnienia, ale skoro chcesz to sprawdź sobie marki w które zaopatrują się siłownie, masz pewność że chociaż kilka lat posłuży bez większych awarii. Od siebie polecam TechnoGym.
  13. Oczywiście, że tak. Tkanka tłuszczowa trzewna (jak zresztą brunatna i biała) nie jest tkanką stałą i jej poziom w pewnych wartościach się cały czas zmienia. Czynniki zewnętrzne takie jak kortyzol mają duży wpływ na jej gromadzenie i UTRZYMANIE. 11-Andro to bardzo fajna opcja w tym kierunku. w stanach mocno chwalą sobie produkty dermalne, jako zwiększona biodostępność przez receptory skórne, jednak ich cena niestety jest sporo wyższa od form oralnych.
  14. Ogólnie jeśli masz już Carallume to uderzałbym raczej w dobry spalacz termogeniczny (o ile nie masz przeciwwskazań zdrowotnych) który bezpośrednio wspomoże spadek wagi, a na ograniczanie apetytu na pewno w pośrednim stopniu również wpłynie. Przy sporej aktywności brałbym coś o wyważonym składzie pomiędzy pobudzeniem a dużym potencjałem spalającym. Jedną z lepszych opcji masz np. Libery Labz Lit the Fuck up, gdzie poza fajnymi właściwościami tłumiącymi głód masz między innymi składniki działające na uporczywą tkankę brzuszną.
  15. Jeśli chodzi o odżywianie to możesz tydzień przed okresem startowym mocno ściąć węgle w diecie, co już powinno spowodować obniżenie masy ciała. W kwestii ewentualnej suplementacji dodatkowej możesz pomyśleć o dobrym spalaczu termogenicznym, skoro chcesz unikać diuretyku i zrobić wagę wcześniej. Z ekonomicznych opcji masz Pure Clinical Burn który powinien wspomóc spadek wagi jak i również co nieco wody.
×
×
  • Create New...