Jump to content

Arnold78

Ekspert
  • Content Count

    391
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

Arnold78 last won the day on July 7

Arnold78 had the most liked content!

Community Reputation

79

1 Follower

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Name and surname
    Tomasz Choiński

Profile Fields

  • About Me
    Instruktor fitness i wieloletni trener personalny. Absolwent SGGW w Warszawie. Autor unikalnego systemu spalania tkanki tłuszczowej Power Workout.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pod względem spalania tkanki tłuszczowej i potencjału termogenicznego raczej wyróżniającym się produktem będzie Ground Zero, zarówno pod względem objętości, jak i również jakości i potencjału użytych składników. Na 750 mg nie masz praktycznie żadnych wypełniaczy, a wszystko to co działa. Oczywiście czasami jest tak, że na daną osobę składniki o innej charakterystyce działają lepiej więc możesz dla odmiany celować np. w stary Hellfire o którym już wspomniał Rumcajs.
  2. Ogólnie jeśli jesteś aktywną osobą to śmiało możesz celować w dobrej klasy spalacz termogenicznych. Jeśli nie leczysz się farmakologicznie to nadczynność nie będzie tutaj wielkim problemem. Ważne jednak aby nie stosować już typowych boosterów metabolizmu bo w Twoim przypadku nie będą miały sensownego zastosowania. Z górnej półki jakościowej możesz zerknąć sobie na Fenix Ground Zero
  3. Co prawda nie do mnie, ale postaram się pomóc Tego rodzaju anaboliki stosuje się z reguły tak długo jak wykazują efektywność, więc najczęściej to właśnie czas 2-3 miesięcy.
  4. Aszwaganda na niektóre osoby działa witalizujaco zaś na inne relaksacyjnie. Wszystko jest kwestia dawki i indywidualnej tolerancji. Białko do uzupełnienia diety jak najbardziej możesz wrzucić. Kreatynę zostawiłbym na okres gdzie będziesz miał więcej treningów siłowych. Przy bieganiu tak jak wspomniał kazam cordyceps będzie jak najbardziej ok. Fajny skład ma np. Amix epo core pod taki wysilek. Na wydolność jedna z lepszych opcji.
  5. Tak na prawdę współczynnik aktywności zawsze należy traktować z pewną rezerwą, gdyż przy ustalaniu zapotrzebowania wiele zależy od metabolizmu, czynników genetycznych i nigdy nie da się ustalić wszystkiego precyzyjnie, nie dajmy się zwariować. Najprostsza i moim zdaniem skuteczna metoda na obliczenie zapotrzebowania to policzenie ile kcal spożywam obecnie i czy na takiej wartości, chudnę, tyję czy też utrzymuję wagę. Jeśli przykładowo jesz 2500 kcal i waga stoi w miesjcu to w zależności od celu dodajesz lub odejmujesz 200 kcal w którąś ze stron i sprawdzasz co się dzieje.
  6. Jeśli wiesz, że spożywasz alko to nie bierz tego dnia żadnego spalacza. Staraj się też ograniczyć alkohol, chociażby ze względu że odwadnia podobnie jak diuretyk.
  7. Raczej calowałbym tak jak kolega wyżej radził w booster metabolizmu, sprawdzona opcja to na pewno Cannibal Claw i nie kolidująca ze żadnym ze składników obecnych w Thermo Craze.
  8. Jeśli nie zwracasz uwagi na pozostałe aspekty, a liczy się dla Ciebie przede wszystkim działanie strikte redukujące tłuszcz to możesz celować w Ground Zero, opcjonalnie jest też Thermo Craze - spalanie na lepszym poziomie niż Lipodrene, ale również bardzo dobre pobudzenie.
  9. Przede wszystkim jeśli chcesz nabrać wagi to niestety kaloryczność na codzień musisz znacznie zwiększyć. Pamiętaj, że każda aktywność fizyczna to dodatkowo kolejny wydatek energetyczny i te 2500 kcal wcale nie wydaje się być przesadzone. Jeśli obecnie dostarczasz 1000 to staraj się zwiększać co tydzień o 250- 300 kcal by dojść do tej wartości, nie musisz tego robić z dnia na dzień. Pomyśl w ten sposób, że potrzebujesz zaledwie 2500 kcal, a niektóre osoby budujące masę muszą zjadać 2 razy tyle i wcale nie są to odosobnione przypadki. Jedną z najlepszych metod na zwiększenie podaży kcal są tłuszcze, mają małą objętość, a przykładowo łyżka oliwy z oliwek czy dobrego oleju to już 100 kcal. Zamiast mięsa typu kurczak możesz wrzucić wołowinę czy tłustą rybę i już kaloryczność rośnie bardzo szybko. W kwestii treningu ciężko o jakieś precyzyjne rady skoro masz wspomnianą wadę. Kontrolujesz to jakoś? Leczysz? To ważne szczególnie że zaczynasz trenować by np. nie doprowadzić nieodpowiednim treningiem do pogłębienia urazu. W pierwszej kolejności tym musisz się zająć.
  10. Ogólnie większość osób stosuje 3 kap. GZ i kap. Alphaburna dobowo, ale skoro masz tak dobrą tolerancję jak piszesz to zwiększenie dawki do 2+2 2 razy dziennie jest dopuszczalne.
  11. Sprawdź sobie Burn24 bo to ogólnie jedna z lepszych opcji dla osób z dolegliwościami zdrowotnymi i o mniejszej aktywności fizycznej. Kilka osób tutaj na forum stosowało już ten produkt zmagając się z PCOS, także nie ma przeciwwskazań. Ogólnie suplementy stabilizujące poziom cukru i poprawiające wrażliwość insulinową w przypadku niższej aktywności sprawdzają się bardzo dobrze :)
  12. Na moje oko masz spore problemy z regeneracją i na dłużą metę nie wydolisz z robieniem dwóch treningów dziennie przez 6 razy w tygodnie, tak trenują zawodowcy dla których to jedyne zajęcie. Do efektywnego przeprowadzenia takiego trybu treningowego musisz mieć odpowiednią dietę, dość rozbudowany program suplementacyjny, sporo czasu na regenerację w ciągu dnia. Nie wspominam o tym, że nawet zawodowcy trenują 2 razy dziennie tylko okresowo. Moim zdaniem powinieneś ustawić sobie 1 efektywny trening dziennie, a nie 2 słabe, bo jak sam piszesz po porannym wysiłku drugi jest już trudny i nie powoduje u Ciebie progresu. Ponadto jeśli masz zmiany zwyrodnieniowe w kręgosłupie to zacznij od badań i kosnultacji z dobrym lekarzem sportowym.
  13. Jak szukasz jednego kompleksowego środka i ma być bez pobudzaczy to moim zdaniem celuj w Cheetah Non Stim, pod względem składu wygląda wyśmienicie i opinie ma bardzo dobre, więc zapewne siedzi to co na etykiecie. Z fajnych alternatyw można by pomyśleć o czymś opartym na L-BAIBA, sporo badań jest na ten składnik i jak ostatnio zgłębiałem się nieco w temat na zagranicznych stronkach to dużo osób to zachwala. Masz go dostępnego bodajże w Glaxon Thermal i sam na pewno będę po wakacjach testował ten środek. Możesz połączyć z Cheetah jeśli masz taką możliwość, daj potem relację na forum bo myślę że sporo osób będzie to ciekawiło
  14. Jak szukasz czegoś bez pobudzaczy to opcji nie jest za wiele biorąc pod uwagę, że przy Metforminie nie ma sensu brać mimetyków insuliny i podobnych więc raczej celowałbym w termognenik bez stymulantów. Ode mnie propozycja Cheetah stim free, składowo raczej ciężko o coś lepszego, choć ta opcja nieco przekracza budżet.
  15. Wiesz mniej więcej ile spożywasz kcal oraz znasz swoje zapotrzebowanie? Nie neguje diet tłuszczowych, bo mają one swoje zalety, aczkolwiek wadą jest to, że bardzo łatwo możesz stracić kontrolę nad kaloriami i wcale nie zdziwiłoby mnie to gdybyś miała nadwyżkę kaloryczną przy takim żywieniu. Poza tym kiełbasy czy orzeszki raczej nie powinny zbyt często gościć w menu. Dieta Low Carb też powinna być przemyślana i prawdopodobnie tutaj leży problem. Policz proszę kcal i daj znać to poradzimy co dalej bo bez tego ciężko wnioskować czy to dobry wynik.
×
×
  • Create New...