Jump to content

ManiekWrestling

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. A gdzie czytałeś lub słyszałeś, że to szajska firma? Moim zdaniem mają dobre produkty i są już parę ładnych lat na rynku. A co do butów do ćwiczeń ja osobiście zawsze kupuję jakieś biegowe bo są najwygodniejsze. Miałem już kilka marek i pasuje mi Reebok i Asics. Cenowo jak każda marka droższe i tańsze można znaleźć.
  2. Ja w końcu kupiłem parę dni temu, ciekawe czy odczuję różnicę. I dobrze że jest dostępna w wielu sklepach
  3. Szybko i smacznie czyli tak jak lubię najbardziej. Na filmiku pół cebuli wygląda jak 1/5 małej cebulki heh:)
  4. Być może roztrenowanie w klubie przed obozem miało wpływ. Teraz być może problemem jest Twoja dieta. A aminokwasy z BCAA nie przeszkadzają Ci przy skazie białkowej - to tak z ciekawości pytam. I jeszcze jedno chcę wiedzieć - Młodzik, kadet, junior czy senior? Gdzie macie obóz? nad morzem?
  5. Najpierw rozgrzej się chwilę na swoim rowerku średnie tempo na niskich biegach około 5 minut Dużo manipuluj biegami, podczas szybkiego pedałowania często wstawaj z siodeka dzięki czemu zaangażujesz się mocniej w aktywność na rowerku. Polecam wykonać taki krótki trening interwałowy oczywiście po rozgrzaniu się: 20 sek. mocnej i dynamicznej pracy - NAJWIĘKSZA INTENSYWNOŚĆ! choćby nie wiem co nie odpuszczaj:) 10 sek. odpoczynku I tak przez 4 minuty - czyli coś jak tabata
  6. Czy na Waszym portalu znajduje się jakiś obszerny artykuł dotyczący kortyzolu? Jeśli nie, czy ktoś mógłby mnie na taki pokierować? Chciałbym jednak przeczytać sensowny artykuł taki jak ten ale stricte o kortyzolu, a nie same truzimy wszędzie typu kortyzol be kortyzol wzmaga katabolizm itp...
  7. Czy podzielisz się później swoimi wnioskami z badań?
  8. Zgadzam się w 100%. A przede wszystkim leć zbadać tarczycę i dopiero później zaczerpnij pomocy w doborze diety bo możesz sobie narobić wielu problemów!!!
  9. Piszesz, że odżywiasz się zdrowo ale w diecie w której chcemy osiągnąć swój wymarzony cel treningowy nie chodzi o "zdrowe odżywianie" tylko o prawidłowe zaspokojenie zapotrzebowania kalorycznego a często "zdrowe odżywianie" wcale nie jest takie zdrowe. Dużo rozpisałaś się o suplementach ale napisz też jak wygląda Twój jadłospis.
  10. Czy Twoje zapotrzebowanie kaloryczne na deficycie jest osiągane?
  11. Masłem orzechowym ale najlepiej z nerkowców:)
  12. Każdy z nas jest indywidualną jednostką, która inaczej reaguje na pewne sposoby żywienia, treningu itp. Ogół jednak na Twoje proponowane schematy żywieniowe zareaguje źle i niepozytywnie odbije się to na zdrowiu i mięśniach. "Mało jeść" czasem skutkuje ale to zależy co dokładnie będziesz jadł i jak na to zareaguje Twój organizm. Odpowiedź na takie pytanie nie może być dokładna i jednoznaczna. Musisz po prostu popróbować.
  13. Najważniejsza w tym przypadku to samodyscyplina i systematyczne, dokładne planowanie dnia.
  14. Polecam Ci spożywać na śniadanie białko + tłuszcz a na kolacje węgle. Taka zamiana może dobrze wpłynąć (rozbić!) na tkankę tłuszczową
  15. Aeroby zamieniłbym na interwały. Dług tlenowy raczej lepiej wpłynie na metabolizm niż aktywność tlenowa
×
×
  • Create New...