Jump to content
mgrzech

Pieczywo a wafle ryżowe

Rekomendowana wypowiedź

Hej ! Chciałabym sie dowiedzieć, ile gram pieczywa powinnam spożywać zamiast 33 gram wafli ? Nie ukrywam ze wafle już mi sie znudziły i chce sie czasem zjeść prawdziwego pieczywa (oczywiście tego zdrowego, nie z pszenicy, z dobrym składem). Niestety sama nie wiem ile powinnam go zjadać .... w diecie mam 33 gram ryżu, kaszy, wafli ryżowych itd. Proszę o pomoc ! :) będę wdzięczna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kazam dzieki za odpowiedz ! :) @whiteindian można, ale ile można jechać na waflach ? Do jajecznicy czasem aż sie prosi ;) poza tym co jest złego w pieczywie np żytnim z dobrym składem ? Moim zdaniem nawet jest zdrowsze niż sztucznie pompowane wafle. I na pewno od czasu do czasu pieczywo to miła odskocznia od suchych wafli :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedyny "dobry skłąd" to na zakwasie, i bez karmelu. Można jeśc te chude chlebki typu wasa. Zależy co chcesz osiągnąć, ze względu na kwas fitynowy część pierwiastków możesz nie przyswajać podczas jedzenia chleba jakiegokolwiek. Co do glutenu to tak jak z kazeiną, lepiej ograniczac ale bez psychozy, jesli nie masz nietolerancji pokarmowej na tym tle. Co do wafli rano, to tak jak z "węglami: w ogóle, ja rano chleba praktycznie i tak nie jem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@whiteindian no wlasnie dobrze ze wspomniałeś o węglowodanach rano - jak to w końcu z nimi jest ? Bo już tyle wersji słyszałam ze sie zakręciłam, a w swojej diecie mam ułożone ze rano duża ilośc węgli + białko + tłuszcze + owoce, a wieczorem tylko białko + tłuszcze. A natomiast słyszałam ze najlepsza opcja na śniadanie to białko+tłuszcze, a węgle właśnie na noc.. I jak żyć ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zalezy jak się czujesz. jeśli rano czujesz się dobrze bierz białko + tłuszcz, jak czujesz się sennie albo sen się przerywał i burczy w brzuchu to kawa + zrównoważony posiłek. co do samych węgli zainteresuj się "rotowaniem:.

 

na noc może być białko z błonnikiem, ale węgle same mogą być. nie ma reguły, to że się zakręciłaś wynika z przyjętej strategoo odżywiania i treningu. generalnie nie ma sensu pchać węgli gdy masz wysoką motywację, bo te wegle z wysokim IG są wtedy niepotrzebne. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...