Skocz do zawartości

Moja redukcja - Superburn + A2 + Ad3


gaugan

Rekomendowana wypowiedź

Witam,
jako, że mam wiele pytań to zakładam swój temat.
Wiek: 23
Wzrost: 177
Waga: 73 (aktualnie, startowałem z ok 70)
Brak przeciwwskazań zdrowotnych.
Cel: redukcja z zachowaniem mięśni/rekompozycja (patrz niżej - makro).

Trenuję ciągle na siłowni od pół roku poza tym sport nie jest mi obcy (rok temu zrobiłem cały program Insanity Max:30, dwa lata temu przez cały sezon startowałem w lokalnych zawodach kolarstwa górskiego, pod koniec lata zacząłem biegać w miarę regularnie).
 
Jestem na leangains od ok pól roku z małymi przerwami na krótkie wyjazdy, ogólnie trzymam ten protokół. Treningi po południu, ok 16:30-17:00 lub czasem aeroby 18-19 (wtedy jem czasami jeden mały posiłek min 2h przed). Całość kalorii jem po treningu w ciągu ok 5h-6h czyli od rana na samej wodzie lub herbacie słodzonej stevią w ilości płynów ok 1.5l przez jakieś 6h od rana. 
 
Do tej pory robiłem 3 treningi siłowe przeplatane 3 treningami aerobowymi. W dni siłowe makro: 2627 Calories (Carbs 370g, Fat 55g, Protein 163g), w dni aerobowe 1772 Calories (Carbs 100g, Fat 80g, Protein 163g). Były to albo splity albo ostatnio polubiłem superserie na przeciwstawne grupy ale już z nich na dużych grupach zszedłem - zbytnio męczące jeżeli robione na czczo. Aeroby to godzinę biegania lub godzina spinningu (zajęcia). Treningi siłowe oparte o duże obciążenia i małe ilości powtórzeń (zwykle 6-8-10 max). FBW raczej nie wchodzi w grę - ze względów zdrowotnych i innych nie robię martwego ciągu.
Planuję dorzucić 1 dzień jeszcze siłowy i ćwiczyć: klata/tric, plecy/bic, bic/tric/barki, nogi/brzuch (wcześniej każda partia była ćwiczona raz w tygodniu).

Na aerobach palę 800-1000kcal

Praca w ciągu dnia siedząca.
 
Suple: