Jump to content

Brak efektów redukcji przy suplementacji


Rekomendowana wypowiedź

Obecnie stosuje alphaburn 5 tygodni włącznie z Pure Clical Burn , dieta na deficycie, trening 3x split + 20 min rower stacj.  i 2x 60 min. rower stacj. 

Wiek 32 , wzrost 175 , waga 90 , 

wg. wagi MI - 29.9% tłuszczu , 12 tłuszcz trzewny

Problem polega na tym że waga jak stoi tak stoi . 

Po tym czasie w pasie spadło nie całe 2 cm i waga 1 kg . 

Niby tak zachwalane suplementy nawet bez ćwiczeń tyle dają a tu widać że nie za bardzo . 

Jak można ruszyć z tym ? niby na samym deficycie i treningach powinno iść ładnie w dół a tu lipa . 

Od 2 dni  dołożyłem Cannibal claw , już brak mi pomysłów i powoli funduszy ...

 

Link to post
Share on other sites

zakladajac ze jakis spalacz nie dziala, to w twoim wypadku wyglada na to ze trening i dieta tez nie dzialaja, a takich cudow to raczej nie ma i moim zdaniem nie masz ujemnego bilansu kalorycznego, dodawanie boostera metabolizmu moze pomoc, ale ogranicz bardziej kalorie

przed stosowaniem spalacza waga stala w miejscu, rosla czy spadala?

Link to post
Share on other sites

Kalorie staram sie utrzymywac na poziomie do 2600 kcal , to przy mojej wadze raczej spory deficyt , trening też nie jest za lekki 50 min split , i rower stacj, na pulsie 125-135 . trening na pustym żołądku . Bez suplementacji stała w miejscu . 

W piątek zobiłem jeszcze batanie na kortyzol i czekam na wyniki . 

Niby wszystko tak jak trzeba a efektów brak . 

Link to post
Share on other sites

wychodzi wiec ze jedyan rzecz jaka dziala w tym zestawieniu (dieta, trening, suplementacja) to spalacz skoro bez niego waga stala w miejscu

tak jak mowie, nie masz ujemnego bilansu kalorycznego (moze wina metabolizmu), policz czy aby na pewno jesz przez caly tydzien te 2600 kcal

Link to post
Share on other sites

Przykładowy dzień , do tego dochodzi jeszcze odżywka białkowa której tu nie ma , obiad zmienny ale na tym poziomie , kolacja wymienna z serkami wiejskimi albo rybą . 

Jak widać ilość kcal mała . Nie jest fastfood , brak cukru i słodyczny.

Jakieś pomysły ? 

obraz_2021-02-15_141706.png

Link to post
Share on other sites

U zdecydowanej większości osób utrzymanie ujemnego bilansu kalorycznego jest czynnikiem całkowicie wystarczającym do sprawnej redukcji masy ciała. Moim zdaniem powinineś sumiennie przez kilka dni wyliczyć czy na pewno się go trzymasz? Może gubią Cie np. weekendy? Nie odbierz Tego jako atak, ale jeśli masz niemal 30% tkanki tłuszczowej, a mówisz że trzymasz deficyt, masz trening cardio i siłowy, a do tego jedne z lepszych suplementów no to jednak coś jest nie tak.

Abstrahując się jednak od tego, w tabeli którą wrzuciłeś jest multum błędów żywieniowych. Najbardziej rzucające się w oczy to oczywiście bardzo mała podaż białka. Ważąc 90 kilogramów powinienieś dostarczyć przynajmniej te 180 g pełnowartościowego białka. Tymczasem wg. wyliczeń masz nieco ponad 120 g, ale co istotne pochodzenia zwierzęcego bardzo mało. Praktycznie większość stanowi mało warte białko z makaronów czy masła orzechowego. Kolejna kwestia to dostarczanie 60 g czystych cukrów z dżemu, do tego rodzynki, kajzerki, to wszystko słabej jakości węglowodany.

Ogólnie jeśli faktycznie masz pecha i jesteś poprostu nieco bardziej oporny na udaną redukcję to musisz bardziej zacisnąć pasa. Wiem, że obecnie jest moda na stwierdzenia typu jedz co chcesz wyglądaj jak chcesz albo liczą się kalorie i makroskładniki, ale jak sam widzisz na swoim przykładzie - niekoniecznie. O ile w przypadku osób szczupłych z szybką przemianą materii żywienie IFYM jest ok, tak w przypadku endomorfików bez dopingu już nie. Jeśli przeliczysz swój bilans i wyjdzie Ci mimo wszystko ten deficyt, to niestety czeka nie przemodelowanie odżywiania, bo na tak niskiej ilości białka przy tylu treningach, a dodatkowo tak słabej jakości węglach to ciężko będzie o większy sukces.

Link to post
Share on other sites

Zależy kiedy robiłeś badanie, jak rano to wyniki w normie, jak po południu lub wieczorem to delikatnie przekroczone, ale nie jest to przyczyna słabych wyników. Obetnij kalorie, albo zwiększ intensywność lub długość treningu, rozkład makro ma drugorzędne znaczenie.

Link to post
Share on other sites

W jaki sposób podnieść tętno podczas jazdy na rowerze stacjonarnym ? Po treningu siłowym bez problemu wchodzi na pułap 125 do 138 uderze . 

Przy normalnej jeżdzie wieczornej 60 min . ciężko dojść do pulsu  120 nawet przy obrotach 114-120 na rowerze na 2 biegu/8. Głównie wacha się 108 - 118 . 

Link to post
Share on other sites

Rower stacjonarny ogólnie jest wysiłkiem niskointensywnym i ciężko będzie podnieść tętno. Sam nigdy nie lubiłem tej formy aktywności. Lepszą opcją byłaby skakanka, jakieś biegi, ewentualnie nawet marszobiegi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...