Jump to content

STIMEREX HARDCORE + PURE TARGET-A2 pytania o dawkowanie.


Rekomendowana wypowiedź

Witam

STIMEREX HARDCORE  + PURE TARGET-A2

Czytałem dużo na forum o połączeniu tych suplementów, jestem zdecydowany by sobie zamówić.  Chodzi mi o dawkowanie, bo można powiedzieć że jestem na IF. Ostatni posiłek jem o 21 a pierwszy następnego dnia ok. 15...pracuję od 6 do 14 i naprawdę wygodnie mi się tak spożywa posiłki, bo nie lubię jeść śniadań na które nawet czasu nie mam a w pracy nie lubię jadać.  Trening robię zazwyczaj ok. 16... 

Więc pytanie jest takie, jak dawkować te suplementy by działaby jak najefektywniej? 

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc. 

Link to post
Share on other sites

Ja na IF dawkowałem właściwie standardowo czyli jedna porcja po przebudzeniu, a druga przed treningiem. Oczywiście zacznij sobie od mniejszych dawek żeby sprawdzić tolerancję. Jak nie zależy Ci na bardzo mocnym pobudzeniu to możesz zamiast tego sprawdzić sobie zestaw Ground Zero + Alphaburn. Właściwości spalające tłuszcz na pewno na większym poziomie aniżeli w przypadku stimerex + target a2. Cenowo takie połączenie wyjdzie trochę drożej, więc coś za coś. Jeśli się jednak przeliczy cenę do ilości substancji czynnych to tutaj różnicy już praktycznie nie ma.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odp

Powiem szczerze ze zaciekawiłeś mnie, bo faktycznie poczytałem i ten zestaw co polecasz to wydaję sie dużo lepsze rozwiązanie. Tu z dawkowaniem podobnie? Na pusty żołądek rano i przed treningiem?  

Link to post
Share on other sites

Tak. Daj sobie 1 kap. Fenix i 1 kap. Alphaburn po przebudzeniu oraz taką samą porcję przed treningiem. Jeśli masz dobrą tolerancje na stymulanty to możesz potem zwiększyć dawkę przedtreningową do 2 kapsułek.

Link to post
Share on other sites

Właśnie odebrałem suple z paczkomatu, pierwsza porcja została zażyta :) 

Będę brał tak:

05:00 - po przebudzeniu - idę do pracy i nic nie jem do 15. 

i teraz pytanie, skoro jem obiad o 15, a o 16 zazwyczaj zaczynam trening to kiedy optymalnie zażyć drugą dawkę? 15:30? 

ps. A w dni nie treningowe? 

 

Link to post
Share on other sites

Możesz dać 15-20 minut przed posiłkiem przed treningowym, będzie to lepsza opcja w mojej ocenie.

Co do dni nietreningowych to jedna porcja po przebudzenia, a druga godzinę przed 1 posiłkiem.

Link to post
Share on other sites

Chyba masz rację, bo te 30 minut przed treningiem to było chyba za krótko by czuć kopa, bo prawdę mówiąc nie zauważyłem żadnej różnicy w samopoczuciu, poczeniu itp dopiero po treningu jakby mnie dopadło. 

I już zauważyłem pewną rzeczy, że strasznie po tym odbija się tak jakby musztardą 😆

Link to post
Share on other sites

W ground zero masz sporo składników termogenicznych i taka reakcja układu pokarmowego jest całkowicie normalna. U mnie dla przykładu była to nasilona produkcja śliny przez pierwszy tydzień czy dwa, natomiast po czasie efekt ten mocno już się ogranicza. Ja na pusty żołądek zawsze miałem fajny skok energii, ewentualnie jeśli jesteś oporny na działania pobudzaczy to możesz sobie przed treningową porcję ground zero zwiększyć do 2 kapsułek.

Link to post
Share on other sites

No powiem Wam, rewelacja! Tak jak do tej pory schodziłem 0.5-1kg na tydzień, tak w tym tygodniu -1.7 a zażywam ten pakiet od środy, a robię dokładnie to samo co zawsze. 

Link to post
Share on other sites

Gratulacje, w Fenixie masz naprawdę dużo składników termogenicznych plus dodatkowo wspierających redukcję nadmiaru wody więc efekty u niektórych osób widoczne są bardzo szybko. Oby dalej do przodu :)

Link to post
Share on other sites

Tylko właśnie nie wiem kiedy brać tą dawkę przed treningową...bo wydaje mi się że nie biorę tego optymalnie.

Jem ok. 15:00

Trening 16:00

 

Teraz robię tak jak mi tu podpowiedzieliscie..czyli 15 minut przed posiłkiem.  Boję się że to za duży odstęp czasowy do treningu. 

 

Link to post
Share on other sites

Bo niestety Twój rozkład jest dość problematyczny i nie da się podać idealnego rozwiązania. Ja np. na Twoim miejscu zaczynałbym okno żywieniowe dopiero po treningu i ćwiczył na czczo, tylko po suplementacji spalaczami, ewentualnie jakieś BCAA dla energii. Pod kontem redukcyjnym byłoby to najlepsze, ale też wiem że nie każdy daje rade trenować na czczo. Musisz sprawdzić sobie obecną opcję jak i taką gdzie bierzesz suple bezpośrednio przed treningiem i porównać samopoczucie.

Link to post
Share on other sites

Ja myślę że bym dał radę naczco zrobić trening, tylko dużo słyszałem i czytałem że trening siłowy naczco to nie jest zbyt dobre rozwiązanie.  Bo bez problemu mógłbym zamienić czyli po przyjściu do domu wziąć suple i iść na trening. A zjeść po powrocie. 

A wzięcie supli po obiedzie to zły pomysł? Te 20 minut przed treningiem? 

Link to post
Share on other sites

Trening siłowy na czczo ma swoje plusy i minusy. Trenowałem tak przez długi czas i bardzo lubię tą metodę. Wymaga jednak pewnego przyzwyczajenia, najczęściej kilka tygodni to zajmuje. Do zalet na pewno można zaliczyć wyższy wyrzut GH, jeszcze lepszą wrażliwość insulinową oraz fakt, że okno jedzenie wypada Ci w okresie kiedy ciało chłonie kalorie jak gąbka. Co do minusów to ja zauważyłem taki, że bardzo ciężko było bić rekordy siłowe. Jako ciekawostkę powiem Ci, że pompę zawsze miałem lepszą właśnie rano.

Moim zdaniem branie spalaczy z Rauwolfią i ogólnie stymulantami zaraz po jedzeniu to zły pomysł. Zmieszane z treścią pokarmową nie działają tak efektywnie. Sam jestem też zwolennikem teorii że na redukcji sam trening na czczo jest fajną opcją, a już na pewno nie na pełnym żołądku.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...