Jump to content

Zielonka

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Recent Profile Visitors

110 profile views
  1. Największym problemem jest niewłaściwy tryb życia, a zła dieta i brak ruchu to podstawa życia większości ludzi. Jeśli jest tak, jak pisze Bull, to tylko dowodzi, że właściwy tryb życia wymaga bardzo wielu zmian, a rezygnacja z kilku produktów w diecie to zdecydowanie za mało.
  2. A co polecacie w przypadku, kiedy większość stawów "strzela" przy każdym ruchu? Czy Primaforce Cissus pomoże w takiej sytuacji?
  3. Białkowy koktajl owocowy – przepisSkładniki: 100 g sera twarogowego lub serka wiejskiego, szklanka mleka, pół szklanki borówki amerykańskiej, pół szklanki malin listek mięt. Przygotowanie: Owoce umyj. Zmiksuj mleko i ser twarogowy z owocami. Możesz dodać trochę wody lub pokruszone kostki lodu, by koktajl można było łatwiej wypić. Udekoruj listkiem mięty. Białkowy koktajl owocowy – przepisSkładniki: 100 g sera twarogowego lub serka wiejskiego, szklanka mleka, pół szklanki borówki amerykańskiej, pół szklanki malin listek mięt. Przygotowanie: Owoce umyj. Zmiksuj mleko i ser twarogowy z owocami. Możesz dodać trochę wody lub pokruszone kostki lodu, by koktajl można było łatwiej wypić. Udekoruj listkiem mięty. Białkowy koktajl owocowy – przepisSkładniki: 100 g sera twarogowego lub serka wiejskiego, szklanka mleka, pół szklanki borówki amerykańskiej, pół szklanki malin listek mięt. Przygotowanie: Owoce umyj. Zmiksuj mleko i ser twarogowy z owocami. Możesz dodać trochę wody lub pokruszone kostki lodu, by koktajl można było łatwiej wypić. Udekoruj listkiem mięty. Koktajl owocowy z miętą: 100 g sera twarogowego lub serka wiejskiego, szklanka mleka, pół szklanki borówki amerykańskiej, pół szklanki malin listek mięt 100 g serka twarogowego/wiejskiego Szklanka mleka Po pół szklanki borówek amerykańskich i malin (albo innych owoców leśnych/sezonowych) Listek lub dwa mięty Wszystkie składniki zmiksować. Można dodać odrobinę lodu. Udekorować miętą.
  4. Nie można czegoś osiągnąć, nie dając nic w zamian, a przypadku treningów ból oznacza, że nasze ciało staje się odrobinę sprawniejsze To dotyczy każdego sportu i aktywności fizycznej.
  5. Czy są jakieś konkretne ćwiczenia, które lepiej niż inne wpływają na dobrą pracę mózgu? Zależy mi na znalezieniu zestawu, który będę mogła wykonywać w domu i bez jakiegoś konkretnego sprzętu z siłowni.
  6. Zgadzam się, że obuwie jest bardzo ważne dla biegaczy i lekkoatletów w ogóle. Odpowiednia amortyzacja to podstawa. Na siłownię w klapach bym nie poszła, ale nie oszukujmy się, sportowe buty niewiele pomogą, gdy coś spadnie nam na stopę.
  7. Zielonka

    Owoce w diecie

    Nie wiem jak można dbać o siebie i trenować, a równocześnie unikać owoców. Zwłaszcza że np. jabłka nie są drogie, a przy takiej ilości odmian, jakie są dostępne, można znaleźć najsmaczniejszą dla siebie. Owoce to najlepsza przekąska w ciągu dnia.
  8. Co myślicie o modnym ostatnio ćwiczeniu plank (deska)? Z jakimi ćwiczeniami trzeba je łączyć, żeby mieć płaski brzuch?
×
×
  • Create New...