Jump to content

Olszi

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest i wzdety i trochę tłuszczu bo jak to wzdęcie „zejdzie” to nie ma aż takiej tragedii. Mam białko isolat, ale narazie nie stosuje. Czy mam je brać przed czy po treningu? [trening mam od 18 do 19 około (Godzinę czekania na powrót) 21 jestem w domu, kolacja i spac.] czy ten produkt Evolab Alphaburn dostanę gdzieś taniej niż w cenie 170zł?? I czy dwie kapsułki dziennie wystarcza? Po śniadaniu i przed treningiem? (w opisie produktu jest napisane że do 3 razy dziennie
  2. Właśnie policzyłam. Ilość moich kalorii dziennie to około 858kcal - 1200kcal z czego białko: 41g tluszcz: 37,9 Węgiel: 94,1 policzone za pomocą aplikacji „Fitatu” tak wiec dieta napewno uboga w wartości odżywcze bo z treningu na trening mniej siły a wielkość brzucha nie spada. czy na wzdęty brzuch stosować probiotyk? Spotkałam się z opinia, że pomaga.
  3. Witam, od długiego czasu borykam się z brzuchem, tam jest najwiecej tłuszczu, czasem jest wzdęty i napiety. Kiedyś chodziłam na siłownie, ale teraz przerzuciłam się na bjj. Pomimo regularnych ćwiczeń z brzucha nie schodzi nic 😕 Moja dieta nie jest super (nowy rok planuje lepsze dożywianie) mianowicie jem (chyba) bardzo mało, mimo to moj brzuch w dalszym ciągu się nie zmienia. ćwiczę 3 razy w tygodniu po 1-2h pije mało wody, nawet podczas treningów nie chce mi się pic, w ciągu dnia wypijam 5-6 kubków zwykłej herbaty. jesli chodzi o jedzenie to jest dość ubogie w warzywa. np. Śniadanie to 2 jajka sadzone, 3 kromki chleba z masłem, herbata drugie śniadanie to owoc (banan, jabłko) i kanapka (zawsze ciemny chleb) z serem i wendlina. przekąska to serek typu skyr. potem przed treningiem niewielki obiad, coś na szybko np tak jak śniadanie albo jakaś zupa (to co zostanie w domu, nie mam za bardzo czasu pomiędzy powrotem do domu a treningiem na gotowanie). no i kolacja tej jest skromna, albo serek, albo kanapki. wiem, że to słabe posiłki i mało kaloryczne dlatego tez, dziwi mnie to, że z tego brzucha nic nie schodzi. macie jakieś pomysly co z tym zrobić? sprawdozne sposoby? moze jakieś badania? (wyniki krwii w normie, usg jamy brzusznej w normie) suplementy? masci ujędrniające, anty cellulitowi? obecnie mam ok 23% tkanki tłuszczowej i 38,1 kg masy mięśniowej (mc wynosi 52,7kg) nie potrzebuje super wyrzeźbionego brzucha, ale żeby w końcu był płaski.
  4. Bieganie Witam. Szukam dobrego sprawdzonego sposobu wspomagającego bieganie. Obecnie biegam 3km w czasie 18:50minut. Muszę zejść do 16minut. Problem polega w tym, że nie mam siły biegać i po wielu próbach i przygotowaniach nie ma poprawy. Być może źle oddycham, bo też szybko się męczę ale nie mam zadyszki. Dodatko bolą mnie mięśnie nóg podczas biegania. Przedtreningówki nie pomagają. Jakieś sprawdzone sposoby? Nawet jednorazowe
  5. Czy mógłbyś wstawić zdjęcia opakowań tych dopalaczy? Bo w internecie jak szukam clinical bunt to wyskakuje mi „pure clinical burn” nie wiem czy to są te same produkty.
×
×
  • Create New...