Jump to content
Sign in to follow this  
mlodyamator

Zamiana masy na mięśnie

Rekomendowana wypowiedź

Witam, mam na imię Radek, ćwiczę od pół roku chciałbym zamienić moją masę na mięśnie. Posiadam worek bokserski (20kg) i dziennie z 10minut spędzam na trenowaniu boksu.

Odzywki: Białko - Whey protein 908 g x 2, Kreatyna - Monohydrat Realpharm 500g.

Robię codziennie jeden trening który trwa od 20-40min (czasami godzinę). Zrobiłem parę zdjęć co i jak więc jeżeli ktoś bardziej doświadczony by mi pomógł to byłbym zachwycony. Między innymi jaką część mam trenować i w jaki sposób. Najbardziej zależy mi na: plecach, ramionach, brzuchu, tricepsach, bicepsach.Wstawiłbym zdjęcia jak wyglądałem pół roku temu ale ich nie posiadam :(. Aktualnie moje "postępy" wyglądają tak:

 

 

 

 

20201109_200949.jpg

20201109_201032.jpg

20201109_201116.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak zamiana tkanki tłuszczowej na masę mięśniową. Jest to niemożliwe z biologicznego punktu widzenia. Na starcie jednak możesz starać się budować masę mięśniową i jednocześnie redukować co nieco tłuszczu. W tym celu dobrze jest oczywiście zdrowo się odżywiać oraz dostarczać przynajmniej 1,5 lub nawet 2g pełnowartościowego białka na kilogram masy ciała.

Dodatkowo dobrym pomysłem będzie połączenie treningu siłowego (może być oparty na ciężarze własnego ciała) z wysiłkiem tlenowym jak biegi, skakanka czy rower. Trening na worku również może być dobrym interwałem, pod warunkiem że masz podstawy techniczne, gdyż inaczej łatwo o kontuzję dłoni czy łokci.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, e-lite napisał:

Musisz wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak zamiana tkanki tłuszczowej na masę mięśniową. Jest to niemożliwe z biologicznego punktu widzenia. Na starcie jednak możesz starać się budować masę mięśniową i jednocześnie redukować co nieco tłuszczu. W tym celu dobrze jest oczywiście zdrowo się odżywiać oraz dostarczać przynajmniej 1,5 lub nawet 2g pełnowartościowego białka na kilogram masy ciała.

Dodatkowo dobrym pomysłem będzie połączenie treningu siłowego (może być oparty na ciężarze własnego ciała) z wysiłkiem tlenowym jak biegi, skakanka czy rower. Trening na worku również może być dobrym interwałem, pod warunkiem że masz podstawy techniczne, gdyż inaczej łatwo o kontuzję dłoni czy łokci.

Dzięki bardzo za odpowiedz zaraz biorę się do roboty ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...