ikar26 Napisano ponad rok temu Napisano ponad rok temu Witam! Trenuję już od 2 lat, jednak 3 miesiące temu dopadła mnie stagnacja mięśni. Pomimo regularnych ćwiczeń i pilnowania zbilansowanej diety moje mięśnie kompletnie nie rosną. Nie wiem w jaki sposób mogę poradzić sobie z tym problemem. Z dnia na dzień tracę motywację do dalszych treningów, bo nie widzę progresu. Od kolegów z siłowni dowiedziałem się, że warto zastosować suplementację, bo może przyśpieszyć przyrost tkanki mięśniowej. Myślicie, że to dobre rozwiązanie? Cytuj
Gee Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Jeśli nie stosowałeś, to jak najbardziej. Kreatyna i białko na początek. Więcej nie potrzeba do szczęścia. 1 Cytuj
Kazam Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Przede wszystkim jeśli waga nie zwiększa się nawet minimalnie wówczas warto zwiększyć kaloryczność w naszej diecie. Możesz nieco dodać kalorii do posiłków lub dorzucić po treningu dodatkowy bonus w postaci dobrej jakości WPC lub WPI i węglowodanów np. z owoców. Z suplementów z pewnością w pierwszej kolejności warto sięgnąć po dobrej jakości kreatynę i ewentualnie naturalne boostery testosteronu. Cytuj
majkel Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Też miałem problem ze stagnacją, wówczas trener polecił stosowanie suplementacji. Oczywiście preparat o naturalnym składzie, w którym zawarte są - arginina, karnityna i naturalny booster testosteronu, czyli ekstrakt z tribulus terrestris. Dodatkowo są witaminy z grupy B oraz magnez w celu zapobiegania mrowieniu kończyn podczas treningu. U mnie pomogło w przerwaniu stagnacji. Wiadomo, że do tego wysokobiałkowa dieta i regularne treningi. Cytuj
cyklon04 Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Tribulus terestris nie jest boosterem testosteronu, l-karnityna poprawia jedynie ruchliwość plemników (na tym Ci zależało?), arginina po chwili przekształcana jest przez arginazę do mocznika. Raczej kiepski zestaw na stagnację. Cytuj