Jump to content

Martyna12

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Planuje brać koło 18/19 i rozważałam lit the fuck up albo fenixa z termogenikow po opiniach ludzi właśnie zmniejszają ochote na jedzenie, który jest mniej pobudzający? Mam w domu orbitreka więc potem mogę pocwiczyc ale thermo craze o tej godzinie sie juz nie nadaje bo pobudzenie faktycznie jest bardzo duz, ewentualnie myslalam o cheetah ale zastanawiam się czy on wgl by działał w tym kierunku na ktorym mi zależy
  2. Jakie spalacze skutecznie hamują łaknienie? Thermo craze był ok pod tym względem ale pobudzenie trochę za mocne i branie go rano super sprawa ale późnym wieczorem odpada wiec szukam czegoś innego, ogolnie termogeniki mogą być tylko niekoniecznie takie wyrywajace z butów bo chce zażywać wlasnie wieczorem a jakis sen tez sie przyda
  3. Martyna12

    Makro na ketoze

    Chodziło mi właśnie o zamianę tych swoich oszukanych posiłków na ładowania weglami i teraz pytanie czy kalorie trzymać na tym samym poziomie i z tego wyliczyć 5g Wegli na kg masy ciala plus 1.5 białka i reszte tłuszczu czy jednak delikatnie podbić w ten dzień kcal? Przy poziomie kalorii 1550 który trzymam teraz byłoby to 275gW 82gB i 14T jesli robilam posilek oszukany starałam się zjadac dodatkowo 500-700kcal max przy ładowaniu wtedy policzyć kalorie na 2050kcal czy jednak to 1550 ale ze zmianą makro tego jednego dnia?
  4. Martyna12

    Makro na ketoze

    Ok super, a ewentualnie jakie ilości węgli dodatkowo dostarczać, żeby nie zaprzepaścić pozostałych dni trzymania diety?
  5. Martyna12

    Makro na ketoze

    Źródła moich węglowodanów to awokado, jabłka, maliny, porzeczki ogólnie owoce leśne, dużo też jest z maseł orzechowych albo orzechow nerkowców, migdałów, brazylijskich, arachidowych, sporadycznie się zdarza, że zjem krem orzechowy słodzony maltitolem jako zastępstwo słodyczy, i warzywa brokuł pomidor papryka cebula szpinak salata lodowa rukola roszponka jakies wegle ma tez smietana czy mascarpone mimo wybierania raczej zdrowych produktów ciężko mi się zmieścić w obecnych 5%, przy okazji może ktoś wie jak się zabrać do ładowania weglowodanami z jakich źródeł i jakiej ilości ewentualnie co ile dni jestem obecnie na redukcji i spożywam 1550kcal na codzień raz na tydzień lub 2 robię oszukany posiłek ale jest to z reguły troche wiecej masła orzechowego lub wlasnie ten slodki orzechowy krem, waga spada powoli ale regularnie 0.5-0.7 na tydzień
  6. Martyna12

    Makro na ketoze

    Czy po 5 tygodniach adaptacji, rozkład makro W10% B20% T70% wystarczy, żeby utrzymać ketoze?
  7. Martyna12

    Czym słodzić?

    Czego najlepiej używać do słodzenia na diecie LCHF (powoli przymierzam się do keto) na codzień staram się całkowicie zrezygnować ze słodzenia ale jeśli już przyjdzie mi ochota na słodkie to co mieć w kuchni stewie erytrytol czy cukier trzcinowy, a może najzwyklejszy w świecie miód? Przeczytałam kilka artykułów informacje są skrajnie różne w jednych słodziki wychwalane pod niebiosa w innych przedstawiane jako najgorsze zło
  8. Szukam ekonomicznej opcji na zdjeciu sklad brawn thermo lean v2 do oceny czy faktycznie jest interesujacy? To już na końcówkę jako ostatni zestaw. Co wybrac 1.Thermo lean v2/Lipodrene/Viper +target A2 2.Pure clinical burn + alphaburn Od siebie dla wszystkich kobiet zmagajacych się z rozciągniętą skórą na brzuchu polecam żel liporedux, super efekty i dobry zastrzyk motywacji w walce o lepszą sylwetkę, oczywiście po zakończeniu karmienia
  9. Jaka ashwagande polecacie? Czym rozni sie w wersji ksm-66? Myślałam o produkcie olimpu, chyba, ze jest cos lepszego w odpowiednim budzecie czy warto dorzucic do spalacza termogenicznego i miejscowego? Tkanka tluszczowa zgromadzona głównie na brzuchu,boczkach i takich "buleczkach" pod posladkami przez co sylwetka wygląda na zlana wlasciwie nie widac przez nie zadnej pracy wlozonej w trening pośladków(przed ciążą dużo cwiczylam, mozna powiedziec, ze cale zycie mialam bardzo aktywne, od dziecinstwa pilka reczna i lekkoatletyka w późniejszym czasie silownia i zalezy mi na powrocie do dobrej formy) jak mozna z tym walczyc? Czytalam, ze wypicie koktajlu bialkowego z daleka od posilku podnosi termogeneze i tez moze wspomoc troche redukcje, jak dokladnie to powinno wyglądać trzeba wypic wtedy białko z wodą czy mozna z mlekiem? Olimp complex polaczenie izolatu i koncentratu jest ok? Raczej nie chce inwestowac w drogie izolaty wole kupić dobrej jakosci spalacze Jak powinien wygladac posilek godzinę po zażyciu spalacza z alpha johimbina? Czy posilek zjedzony np 2/3 godziny przed porcja spalacza tez musi miec okrojone weglowodany? Bo przeczytalam na forum, zeby stosowac z dala od węglowodanów i posilki z ograniczona iloscia, jaka ilosc jest dopuszczalna? W jakiej formie czy płatki owsiane w omlecie np 40gram do sniadania to juz za dużo?
  10. Moze źle się wyraziłam, chodziło mi o to czy po zużyciu opakowania Thermo Craze wykorzystam w pełni potencjał Ground Zero? Szukałam czegos opartego o inne składniki co by działaniem spalajacym nie było gorsze od Thermo Craze i tu zaczęłam się gubić, które środki są faktycznie z tej najlepszej półki pod względem spalania bo logiczne, ze ciezko znalezc cos skuteczniejszego niz Fenix
  11. Które dostępne obecnie spalacze można zaliczyć do najwyższej półki? Oprócz Thermo Craze, który mam teraz i Fenixa z tym dość sporo składników się pokrywa więc rozglądam się powoli za czymś innym mogą być termogeniczne, lipotropowe - najwyżej dorzuce kofeine chodzi głównie o spalanie reszta bez znaczenia. Chyba, że nie ma nic redukujacego tkanke tłuszczową na takim poziomie jak te 2 to nie pozostanie mi nic innego jak kupić fenixa no ale może ktoś bardziej obeznany doradzi czy po 1 opakowaniu ANS działanie składników powielających się nie oslabnie na tyle mocno, żeby miało to znaczenie dla redukcji wagi?
  12. I jeśli mogę prosić o rozpiske najlepszego dawkowania thermo craze+thyro-lean bo liporedux rano przed bieganiem i wieczorem po kąpieli powinno być ok?
  13. Po porównaniu składów jednak bardziej mnie przekonuje brawn thyro-lean tylko, że w sklepach są dostępne 2 wersje, która korzystniej wspomoże redukcje przy poziomie tkanki tłuszczowej mniej więcej 25%-30%
  14. Wklejam plan treningowy i proszę o ewentualne korekty błędów, ćwiczenia dobierałam tak, żeby wykonać je bez dużej ilości sprzętu i po cichu, żeby dzieci nie obudzić bo inaczej z jakiegokolwiek treningu nici, myślałam o wykonywaniu tego w obwodach, żeby jak najbardziej skrócić czas, 2 razy w tyg 1 zestaw 2 razy w tyg 2 zestaw 1.Przysiad bułgarski z hantlami x10 na nogę 2.Pompki x10 3.Martwy ciąg z hantlami x10 4.Wznosy ramion w bok x10 5.Hip thrust x10 6.Rozpiętki na stojąco x10 7.Dzień dobry x10 8.Swing x10 9.Wymachy nóg w bok x10 na nogę 10.Deska 45s 1.Wchodzenie na podest z unoszeniem kolana z hantlami x10 na nogę 2.Wykroki x10 na nogę 3.Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia x10 4.Wznosy ramion w przód x10 5.Uginanie ramion x10 6.Przysiad sumo x10 7.Pompki x10 8.Uginanie nóg z hantlem w leżeniu x10 9.Wykopy nóg w tył x10 na nogę 10.Deska 45s
×
×
  • Create New...