Jump to content

cwiczenia na boczki - talię, problem


kwiatuszek
 Share

Rekomendowana wypowiedź

witam, proszę o pomoc, robię ćwiczenia na brzuch i abs - mel b. zauważyłam że z jednej strony albo wcięcie jest głębsze albo to boczek większy. szczerze mówiąc jestem po prostu krzywa. chciałabym się dowiedzieć jak to wyrównać, czy wystarczy cwiczyć na jedną stronę trochę więcej? 

pozdrawiam,

PS; W razie czego dorzucę zdjęcie 

Link to comment
Share on other sites

Jest to normalne (niestety) i większość, zdecydowana, ludzi nie ma proporcjonlanych mięśni brzucha, czasami są tak "krzywe" i nieproporocjonalne że lepiej ich nie odsłaniać, trening czy jego zmiana w niczym niestety nie pomoże bo to jest niestety w genach, ew. przebytych urazach jak przepuklina.

Link to comment
Share on other sites

dzięki za odpowiedź :)  u mnie to nie są mięśnie, a jedynie tłuszcz bo mam jeszcze trochę do zrzucenia. zauważyłam że z jednej strony mam płasko (biodra, boczek), a z drugiej boczek mocno wystaje. zastanawiałam się czy nie zacząć ćwiczyć na jedną stronę więcej, np na jedną 10 powtórzeń a na drugą 15. tylko powiem szczerze że nie wiem które ćwiczenia wpływają na konkretne partie (np akurat na ten boczek :) )  i nie chciałabym pogłębić problemu

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...