Skocz do zawartości

Robić masę ?


R6002

Rekomendowana wypowiedź

  Mam 192cm IMG_20240201_202030.thumb.jpg.a1f56853ade6d315fa2e0db557bd476e.jpg wzrostu i 92 kg wagi   ćwiczę od dwóch lat z 120 kg  zredukowałem  do 84 potem zrobiłem masę do 100 i znowu redukcję do 90 i problem mam taki że nabawiłem się kontuzji przez którą przez miesiąc nie mogłem normalnie ćwiczyć i zastanawiam się czy robić masę czy redukować? Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczne pytanie "Masa czy Redukcja" zapomnij o tych pojęciach obadaj to:

“clean bulking" zwany również jako “lean bulking” Głównym celem tego rodzaju treningu jest minimalizowanie przyrostu tkanki tłuszczowej podczas jednoczesnego zwiększania masy mięśniowej.
 

Wypowiadał się na ten temat sam Arnold Schwarzenegger: „mogę dać wam jedną radę nie tuczcie się! Nie pozwalajcie sobie na znaczne zwiększenie procentowego udziału tłuszczu w ciele.
 

Zajmij się czystym bulkingiem, gdzie możesz budować mięśnie bez tłuszczu. Koniec z cyklami masy i redukcji, i koniec z przeskakiwaniem między sześciopakiem a jednopakiem. A co najlepsze, to łatwiejsze niż myślisz.
 

Zaleca się spożywanie tylko 10-15% więcej kalorii niż spalasz każdego dnia. To wystarczająco dużo, aby zapobiec przypadkowemu spożyciu zbyt małej ilości kalorii, ale nie na tyle, abyś zyskiwał niepotrzebnie duże ilości tłuszczu.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×