Jump to content

Dalsze spalanie tłuszczu po redukcji, bez dalszego tracenia wagi


sebabros
 Share

Rekomendowana wypowiedź

 

Dzień dobry.
Chyba utknąłem.
Używając fitatu schudłem 4,5kg w 2 miesiące. Dokładnie w takim czasie, jak wyliczyła mi aplikacja. Genialne.

Zmierzając do celu, w międzyczasie na youtube nabywałem wiedzę i głównie słyszałem o podejściu: redukcja albo masa.
Ważę 90kg. Nie chcę już redukować, ale chcę nabyć mięśni, bez zdobywania kilogramów. W tym samym czasie, chciałbym dalej spalać tłuszcz.

ćwiczę w domu, oporowo z gumami.

Jak powinienem wyliczyć zapotrzebowanie makroskładników, aby nie chudnąć/nie tyć, a rekomponować sylwetkę?

Link to comment
Share on other sites

Witaj do wyliczenia zapotrzebowania Użyj dostępnych kalkulatorów w internecie. 

Jeśli chodzi o budowanie masy mięśniowej to niestety musisz uwzględnić nadwyżkę kaloryczną  ponieważ bez "paliwa" Nie zbudujesz mięśni. 

Polecam przyjąć założenie białka 2,5g/1kg masy ciała dziennie. 

Do tego aby ograniczyć nadmierne tycie polecam utrzymywać dodatni bilans kaloryczny na poziomie 200 - 300 kcal powyżej zera kalorycznego. 

A tłuszcze stosunkowo nisko 20-30% 

 Resztę uzupełnić węglowodanami

dodatkowym bodźcem do rozwoju masy jest jak najdłuższa progresja w treningu więc być może same gumy to zbyt mało i należy zastanowić się nad konkretnym planem treningowym który uwzględni progresji jaki i priorytety sylwetkowe lub siłowe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...