Jump to content

legat

Użytkownik
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Everything posted by legat

  1. Hej! Ja sprawdzam na stronach producentów co produkują na ten moment. Potem szukam. Ost się dałem się zrobić niestety.
  2. Poszukaj na oficjalnych stronach producenta czy suple są jeszcze produkowane! Potem coś kup. Jest teraz dużo podróbek niestety! Ja startuje za dwa dni z Insane labs diablo.
  3. Mam pytanie czy stosując spalacz tłuszczu thermo craze w drugim miesiącu Stimerex + target a2 można opcjonalnie stosować suplement Goliat labz Ejaculoid albo core labz ero ferol?
  4. Ok. Dzięki tak zrobię. Wiesz tak naprawdę nie mam pojęcia. Wiem, że ogólnie brakuje krwi a oni maj pozytywne wyniki korony i sa w nie najlepszym stanie☹️ Dzisiaj dostałem info z pracy ze jest potrzebna i organizowane jest oddanie dlatego pytam bo chce pomoc.
  5. Witam! Mam pytanie,rodzice mojego kolegi zachorowali na Covid i potrzebna jest krew bardzo chcę oddać ale biore teraz Clinical burn i yohe! Czy jeśli od jutra przestane mogę w środę oddać krew? bardzo proszę o info
  6. PES Shift 90 kaps. Witam! stosował ktoś ten suplement? Warto dorzucić na redukcji do Ans Thermo Craze i Nolvadren xt! Czy warto wybrać cos innego( Pes można teraz dostać za 100 zł co też ważne!😀)
  7. Redukcja. Fajnie wywala wodę, lepsza definicja zdecydowanie. Lepszy sen. No i problemów z tym nie mam😀Ale libido też na plus!
  8. Osobiście nie zauważyłem( chyba że nie potrafiłem) różnicy między Nolvadren a Px4. Podobne odczucia.Ostatnim razem trafiłem na promocje Px4 zakupiłem i nie żałuje. Teraz też się przymierzam do zakupu i chyba wybór ponownie padnie na px4. Stosunek cena/skład!.
  9. Stack kreatynowy Do tej pory stosowałem tylko jabłczany teraz chciałbym spróbować jakiś stack!Jaki sprawdzony stack kreatynowy polecacie?
  10. Spoko dzięki za odpowiedzi . Tak też zrobię! Ostatnio byłem na GZ i po poradach na forum na produktach z Arimistane, właśnie nolvadren xt a na drugi miesiąc miałem px4 i też było Ok.
  11. Mocna jeśli chodzi o spalanie czy pobudzenie! Cenowo też fajnie wyglada! Chyba się zdecyduje, chce przetestować coś nowego. Warto do niego coś dorzucić np: targeta?
  12. Hydroxyelite + johimbine? Zostało mi po ostatnim razie Ground zero na 2,5 tygodnia i zastanawiam się czy zakupić drugie opakowanie na "cykl" czy np. po nim przejść na Hydroxyelite + hayalabs johimbine 5mg? Zastanawiam się też nad Alri viper ale wtedy bez johimbine bo zawiera Alri ja zawiera w składzie, wtedy do viper dodałbym targeta! Co sądzicie?
  13. Amix 2x3 po głównych posiłkach. Można też 3x2. Dużo pij wody. Grounda stosuje rano po przebudzeniu potem przed treningiem i ostatnia ok 17-stej, fajnie zabija wieczorne łaknienie. Podobnie zestaw nr 1.
  14. Można. Ja połączyłbym na pierwszy raz Ground z Amix Diuretic. Ground jest kompleksowy spala, dodaje energii i jednocześnie hamuje apetyt. Amix dodatkowo pozbędzie się szybciejwody z organizmu przez to powinna spaść waga, widoczne będą efekty, jednocześnie wzrośnie motywacja do "walki"😀 co do stosowania tego zestawu dodatkowo z diet pills może doradzi ktoś z expertów ja razem tego nie stosowałem.
  15. Angelina najbardziej kompleksowy spalacz to Fenix Ground Zero. Sam go teraz stosuje kolejny raz i naprawdę wart jest swojej ceny! dobry na początek może być Amix Diuretic complex na szybsze pozbycie się nadmiaru wody z organizmu. Jeśli chodzi o hamowanie apetytu to Genius diet pills.
  16. W tym przedziale cenowym masz też Roxidex. Zawiera min. Fukoksantyne. Fajnie hamuje łaknienie, raczej średnio pobudza, fajna potliwość. Jak na pierwszy raz też moim zdaniem to dobra opcja. Sam kiedyś stosowałem teraz poleciłem koledze i jest zadowolony.
  17. Znalazłem jeszcze Clomadex z pure labs. Stosował ktoś, jak skład? Typical Values Per Serving Fadogia Agrestis Extract Mucuna Pruriens Extract Androsta-3,5-Diene-7,17-Dione Colecalciferol (Vitamin D3) 500 mg 150 mg 50 mg 12.5 mcg - 250% Other Ingredients: Capsule Shell (Gelatin), Anti-Caking Agent (Magnesium Stearate
  18. Dzięki za odpowiedz Arnold!😀
  19. Witajcie jeszcze ponawiam temat. Właśnie kończę opakowanie Nolvadren i muszę kupić następne opakowanie! Zastanawiam się czy nie zakupić któregoś z poniższych z arimistane: - Brawn 6 bromo - Brawn arimistane 30 - Lecheek PC-4 sa tańsze od nolvadrene ale czy dobre? Stosuje w zestawie z GZ i targetem. GZ zostaje ale Nolvadrene chciałem teraz zamienic na coś tańszego a kaske przeznaczyć na alphaburna zamiast targeta?
  20. Witaj! Clinical jest jak najbardziej Ok tyle że dość mocno pobudza! Jeśli chodzi o brzuch to najbardziej kompleksowy jest tutaj Alphaburn! Do Targeta dorzuciłbym Synpheryne i zmieścisz się w budżecie. Stosowałem takie połączenie i było Ok. Do 130 zł masz także Roxidex fajnie hamuje łaknienie, średnio pobudza i ma w składzie fukoksantyne.
  21. Witajcie! Zestaw zakupiony! Ground zero, target a2, Nolvadren xt. Jak go stosować? wiek 39 waga 87 wzrost176 liczba posiłków 4-5  pora aktywności fizycznej 11.30-14.30 siłownia aeroby przeciwwskazania zdrowotne - brak doświadczenie ze spalaczami: animal cuts, Stimerex, Lipodrene.
×
×
  • Create New...