Jump to content

pontiaco

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Zainteresowania
    Sporty wodne, zimowe, crossfit

Profile Fields

  • About Me
    Moim hobby jest aktywność fizyczna w praktycznie każdej postaci - latem sporty wodne, zimą górskie aktywności. Piszę i redaguję artykuły związane z żywieniem. Więcej na mój temat znajdziesz na profilu https://about.me/abczywienia
  1. Robiłem podobny budyń, ale właśnie z odłuszczoną ricottą - żeby zmniejszyć tłuszcze. A na lekkie podbicie węglowodanów dorzuciłem owoce - robiłem ze świeżymi malinami i powiem Wam, że w takiej wersji smakuje mega. Jako fit deser spisuje się wyśmienicie.
  2. Ilość kalorii jest ważna tak jak ich prawidłowe zbilansowanie. Ilość białka podczas odchudzania możesz zwiększyć do nawet 30% dziennego zapotrzebowania kalorycznego, resztę w 20% z tłuszczów i 50% węglowodanów. Oczywiście wszystko bazując na zdrowych produktach. Białko hamuje wydzielanie greliny, co wpływa na dłuższe uczucie sytości po posiłku, także podczas odchudzania warto wykorzystać owe działanie.
×
×
  • Create New...