Jump to content

TestoMonster

Użytkownik
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

TestoMonster last won the day on April 4 2018

TestoMonster had the most liked content!

Community Reputation

12

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pokrzywa zwyczajna, maca oraz Saw Palmetto super sprawa. Dodałbym do tego zestawienia takie produkty jak Amix Tribusten czy TestoFuel .Z takich bardziej zaawansowanych rzeczy to CEL M-Test, Iconic Dermacine, konkretnie działają. Dobrym rozwiązaniem są te przedstawione w rankingu boosterów testosteronu No i podstawa to dobry, pełny sen, mniej stresu no i przerzucanie dużych ilości żelastwa
  2. Moim zdaniem jak się bawić w to na serio to najlepiej mieć w domu 3 rodzaje białka: koncentrat z rana, albo w ciagu dnia, izolat po i przed treningiem no i kazeina na noc. U mnie akurat tylko koncentrat i izolat. Jakoś nie wyobrażam sobie dnia bez shake'a białkowego.Zazwyczaj lubię też mieszać izolat z koncentratem. Powstają oryginalne smaki. Często tez daję 100 ml mleka i reszty wody.Z białek to szczególnie smakuje mi Amix IsoPrime CFM o smaku białek czekolady i kokosa - ze względu na to, iż nie jest za słodkie no i te wiórki kokosowe.
  3. Codziennie rano - 300 ml wody + 100 ml mleka bez laktozy + Ultimate Prostar 15 gram + Amix Monster Beef 15 gram i śniadanie z samego rana zaliczone
  4. Scitec Zero Iso Great super izolat, ale drogi bardzo... wole tańszą wersję 100% Whey Isolate
  5. Co do gainerów, to osoby, które łatwo łapią tłuszcz, powinny uważać na takiego rodzaju suple. Wiem z doświadczenia, bo u mnie lekka nadwyżka kcal, mimo dużego wysiłku fizycznego (mówię o ćwiczeniach i cardio) i tak prowadzi do zdobywania nadprogramowych kilogramów. Ja zawsze wybieram bulki, czyli te gainery, gdzie mniej wiecej jest podobna ilość białka do węgli i tam, gdzie nie ma cukrów prostych, np. Jumbo Hardcore. Warto też skupić się na diecie, a gainera używać tylko w określonych przypadkach (brak czasu, zapomniałem posiłek wziąc itp). Co do artykułu, to jest rzeczowy, ciekawy i wyjaśnia wszystko co powinnien wiedzieć każdy bywalec siłowni.
  6. Ja polecam od siebie Scitec Bcaa Xpress ale w wersji bezsmakowej w proszku - dodaj do białka i będzie super. Ewentualnie do napoju Amino Charge jako zamiennik słodkich napojów.
  7. Od razu rzuciła mi sie w oczy nazwa ZMB6, bo pomyślałem, że to Scitec bo ma taką nazwę. Ale fakt, że cena stosunkowo baaardzo duża bo za zma zapłaci się grosze i to samo za potas (np potazek), na dodatek firma wcale mi nie jest znana. Jak wygrałeś, to super, bierz i się ciesz :)
  8. Chyba najbardziej masy da nam gainer, typowy węglowodanowo-białkowy nabije i to porządnie. Dla mnie są 2 rodzaje masy: czysta i ta mniej czysta, czyli ulanie. Ogólnie preferuję robić czystą masę, gdzie bazuje się na nadwyżce kcal i porządnych suplach (kreatyna, białko). Co do gainera to w jednym z postów pisałem, że tutaj głównie spiszą się bulki (Jumbo Hardcore) i podobne odżywki All in One.
  9. Polecam nagrzać piekarnik do 180 stopni i trzymać ciacho tak do 15 minut. Będzie fajne mięciutkie w środku.
  10. Jak już kupuję gainera, to zawsze zwracam uwagę aby był to bulk, czyli miał mniej więcej tyle samo białka co i węgli, no i zwracam uwagę, aby ten gainer nie był wypełniony samym cukrem. Zazwyczaj pada na Jumbo Hardcore albo tańszy gainer 737
  11. Ja zaczynałem na 100% Creatine Mono i przy niej zostałem. Nie ma co przepłacać i zawsze warto kupić zwykły mono.
  12. To nie jest przepis ale mieszanka gotowa do spożycia, jednakże można fajnie ją zmodyfikować. Krótko o samej mieszance: Protein Brownie Scitec Nutrition Brownie czekoladowe o wysokiej zawartości białka i błonnika Sposób przygotowania Rozgrzej piekarnik. Wymieszaj jedną porcję (125 g) proszku ze 150 ml wody w misce, aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Mieszaj energicznie łyżką lub ubijaczem. Wylej ciasto na blachę do pieczenia. W zależności od właściwości piekarnika piecz przez 15-20 min w 180-200°C. Przed zakończeniem pieczenia sprawdź, czy ciastka są gotowe za pomocą specjalnej igły. Zaczekaj do ostygnięcia i zjedz! Smaki Czekoladowy Co do mojej opinii: ciasto robi się bardzo szybko, bardzo bardzo łatwo i na prawdę smakuje nieźle. Całego na pewno nie da się zjeść na raz. Ja modyfikuje to w taki sposób, że: przekrajam ciasto na pół i robię warstwę z twarogu i białka, albo smaruję masłem orzechowym. Na górę dodaję owoce albo polewę z białka (białko (wpc) + odrobina wody, albo białko (wpc) + żółtko)
  13. Niektóre białka, tak np jak 100% Whey Professiona (w sumie chyba wszystkie Scitec'a) mają enzymy trawienne w składzie, co pomaga przetrawić takie białko, nie ma po nim wzdęć itp. Aptecznego nigdy nie brałem i sam jestem ciekaw czy faktycznie jest aż takie "ciężkie". Osobiście też nigdy nie miałem problemów z trawieniem laktozy i ja bym najpierw sprawdził tolerancję nią.
  14. Fajna odmiana od zwykłego białka. Kawałki owoców to na prawdę smaczna przekąska. Można dać mniej wody/mleka i mamy budyń, który smakiem przebija zwykłe, no i składem też. Głownie na noc dobra opcja lub jak dopada mały głod
  15. Może nie "szybko" rzeźbi, ale na pierwszy kontakt dobra opcja. Składniki praktycznie naturalne, nie ma aż tyle kofeiny, więc nie podnosi ciśnienia. Sprawdzone składniki i przy diecie oraz trenigu na pewno wspomoże utratę tłuszczu.
×
×
  • Create New...