Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/16 in all areas

  1. Nie mam pewności, jak spalacz zadziała w połączeniu z IF-em, choć domyślam się, że raczej nie zaszkodzi a nawet wspomoże odchudzanie. O ile w temacie spalaczy jestem świeżak, to z IF-em mam do czynienia już od ponad 1,5 roku. U mnie wygląda to tak, że jak danego dnia jem w miarę lekkie rzeczy to okno żywieniowe trwa 4-6h i potem 18-20h postu. Jak danego dnia jem solidniej tj. więcej ciężkich, tłustych potraw, to zamykam się w 3-4h jedzenia, zdarza się nawet, że jem tylko 1 posiłek dziennie i potem 24h postu, ale to zwykle tylko jak mnie najdzie ochota na pizze albo podobną bombę kaloryczną Z tym, że jakiekolwiek mi tam okno nie wypada to staram się jeść ostatni posiłek na co najmniej 4h przed snem (żeby się wszystko w miarę przetrawiło zanim zasnę). Mogłoby się wydawać, że powinien mi przez to zwolnić metabolizm, ale przez pierwsze pół roku takiego IF-a niepostrzeżenie ubyło mi ok.10kg smalcu (z 96kg na 86kg przy 187cm wzrostu - niestety od tamtej pory waga stoi w mejscu pomimo IFa - stąd pomysł na spalacze :D). 10kg w pół roku to niby nie wyczyn, ale nie wprowadzałem żadnych zmian ilościowych i jakościowych jeśli chodzi o żarcie a jedynie czas jedzenia, więc efekt nie najgorszy. Właśnie planuję zakup kilku spalaczy (choć na razie nie jestem pewien które wybrać), więc w razie potrzeby zdam relację jak sprawdzają się na IF-ie.
    1 point
  2. Ajlona Nie istnieje coś takiego jak spalacz mięśni. Faktem jest, że niektóre składniki spalaczy mogą mieć działanie kataboliczne, np. Guggulsterony E i Z, ale raczej jest to kosmetyczny proces degradacji białek mięśniowych. Na udach i biodrach gromadzi się sporo tkanki tłuszczowej białej i cellulitu (zarówno wodnego jak i klasycznego). Możesz mieć faktycznie umięśnione nogi czy gube kości udowe, ale jeśli nie widzisz na noga prążków mięśniowych to uwierz, że prawdopdobnie jest tam również sporo cellulitu, tkanki tłuszczowej białej i zatrzymanej wody. Popularne suplementy działające w tym kierunku to Target A2, SAN Liporedux, czy jeśli chodzi o spalacze klasyczne (bazowe) to wspomniany w tym wątku nie raz spalacz SAN Tight w wersji The Original. http://forum-sportowe.pl/topic/596-san-the-original-tight/?hl=tight Nie pobudza on mocno (chyba że jesteśmy nadwrażliwi na wszelkie stymulanty), a dobrze spala uporczywy tłuszcz i ma wspomniane guggulsterony, które za zadanie mają przyspieszać metabolizm, ale przy okazji (według badań) mają też pewne działanie katboliczne na białka mięśniowe. Kimuril Jeśli trenujesz po śniadaniu to moim zdaniem najbardziej sensowne dawkowanie jest następujące [oczywiście zaczynamy zawsze od sprawdzenia minimalnej dawki celem określenia tolerancji organizmu]. Dzień treningu: Po przebudzeniu 1 kap. Target, przed treningiem (5-10 minut przed, gdyż posiłek przed treningowy jest blisko treningu) 2 kap. Superburn, 5-6h później między posiłkami 1 kap. Target + 2 kap. Superburn, oraz ewentualnie 1 kap. Target A2 przed kolacją. Dzień wolny do treningu: Po przebudzeniu 1 kap. Target + 2 kap. Superburn, 5-6h później między posiłkami 1 kap. Target + 2 kap. Superburn, oraz ewentualnie 1 kap. Target A2 przed kolacją. AD-3 PCT codziennie przed snem 2 kap. W przypadku, gdyby Twój sen był "płytki", wtedy stosujemy ten produkt RAZEM ZE śniadaniem. Hetom Jeśli jakiegokolwiek spalacza 1 kapułka działa na nas za mocno to oczywiście nie dodajemy drugiej porcji (przynajmniej do czasu, aż organizm się zaadaptuje), a już na pewno nie zwiększamy tej dawki na większą. Clinical to stosunkowo tani spalacz (biorąc pod uwagę wszystkie jakie są na rynku), ale mocno pobudza o czym wiele osób pisało. Mocniej niż nie jeden dwa razy droższy reduktor tłuszczu. 1 kap. dziennie z głównym posiłkiem lub posiłkiem przed treningowym to na chwilę obecną maks. Ewentualnie jeśli za jakiś czas organizm się zaadaptuje i będziesz go znacznie słabiej odczuwał to 1 kap. ze śniadaniem + 1 kap. z obiadem to moim zdaniem maksymalnie w Twoim przypadku. Trasik IF nie wyklucza stosowanie spalaczy, ale jak się bedziemy czuli (gdy przez większą ilość dnia nic nie bedziemy jedli) to już kwestia indywidualna. Spróbować zawsze możesz, jeśli będziesz czuł dyskomfort wrócisz do klasycznego spożywania posiłków. Generalnie stosujesz spore dawki Superburna (chociaż producent faktycznie sugeruje 3 kap. dwa razy dziennie, to najczęsciej stosuje się 2 kap. dwa razy dziennie), ale jeśli Ci to odpowiada to nie ma problemu. Na IF można stosować 2 kap. Superburna rano, i 2 kap. przed aktywnością fizyczną lub po południu. Jeśli dodajesz trzecią porcję to po prostu rozłóż je wszystkie tak by nie były zbyt blisko siebie, czyli jak wspomniałeś 2 kap. rano, 2 kap. przed rozpoczęciem "uczty" i 2 kap. przed treningiem lub późnym po południem.
    1 point
×
×
  • Create New...