Jump to content

Kolejność trenowania partii mięśniowych


Rekomendowana wypowiedź

Czy taka kolejność trenowania partii mięśniowych jest dobra?
1. Klatka piersiowa i brzuch
2. Plecy i kaptury
3. Całe nogi
4. Barki i brzuch
5. Biceps, triceps i przedramiona

Nie ma tu uwzględnionych mięśni pośladków, dlatego kolejne pytanie brzmi w którym dniu (cyferki to dni, od poniedziałku do piątku) je dodać? Jeśli ta kolejność nie jest dobra, to proszę o poprawienie jej

Link to post
Share on other sites

Zamień sobie 2 z 1, tak aby pomiędzy nogami i plecami mieć przynajmniej dzień przerwy. Pośladki najlepiej dodać razem do mięśni nóg, gdyż nie da się ich wyizolować od tej partii. Poza tym wygląda poprawnie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...