Skocz do zawartości

Czy powinienem to brać?


lukic

Rekomendowana wypowiedź

Witajcie,

od pół roku chodzę na siłownię. Cel: zrzucenie wagi, wzmocnienie kręgosłupa (ból z powodu pracy siedzącej), pozbycie się brzucha i poprawa sylwetki. Ważę 91 kg przy 174 cm wzrostu. Chciałbym zejść do 78 kg +/-. Niestety, wizualnie efektów na razie nie mam. Zależy mi na pozbyciu się brzucha. Ktoś na siłowni polecił mi HYDRAPHARM ALCHEMY albo DRIVEN SPORTS TRIAZOLE. Nie znam się na tym, nigdy takich rzeczy nie brałem. Czy powinienem to włączyć? Trenuję 2x w tygodniu, biorę też antydepresanty na bazie sertaliny. Czy są to środki bezpieczne, czy mają skutki uboczne? A może nic nie stosować dodatkowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inhibitory aromatazy mogą oczywiście pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej z newralgicznych miejsc, gdyż często jej nadmiar jest spowodowany między innymi nadmiarem estradiolu. Stosowane w zalecanych przez producenta dawkach nie wykazują skutków ubocznych i śmiało można powiedzieć że są bezpieczne. Nie ingerują w układ nerwowy więc antydepresanty nie są tu przeciwwskazaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A trochę sobie nie wkręcasz?

Składniki mają krótki okres półtrwania, nawet zakładając, że masz nadwrażliwość na jakiś ze składników (tego nigdy nie można wykluczyć bo jest to kwestia indywidualna), to szybko przejdzie. Jeśli tak też będzie i szybko przejdzie, możesz np. jutro lub po jutrze ponowić dawkę, jeśli objawy się ponowią to wtedy odstaw produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach