Skocz do zawartości

step

Rekomendowana wypowiedź

Cześć,

 

Nie znam tego forum, więc proszę o "mądre" odpowiedzi 

 

Mam zamiar powrócić do siłowni.

Lecz nie chce za bardzo tracić na wadze bo ważę chyba nie dużo. 

Ogółem problem jest z %bf (pewnie z 30%)

Co do diety to mieszczę się tam w 2000kcal

 

Jestem zielony w takich tematach redukcji etc..

 

 

 

Krótko i zwięźle - Chcę chodzić na siłownie nie tracąc wagi znacząco, lecz chce zmniejszyć swoje BF% przy tym zwiększając mięśnie 

- 180cm,80kg(na czczo 79,6) 15lat

 

Zdjęcia(sorry że odwrócone) : 

https://zapodaj.net/78c6f5d03a596.jpg.html

https://zapodaj.net/a50cffe8fca84.jpg.html

https://zapodaj.net/7bf35a5b1a63d.jpg.html

https://zapodaj.net/a5878c0854447.jpg.html

 

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim w pierwszej kolejności musisz przeliczyć kilka przykładowych dni z diety i sprawdzić jak wygląda kaloryczność gdyż bardzo często robiąc to "na oko" można się grubo pomylić. Kontroluj również ilość białka. Najlepiej w Twoim przypadku spożywać około 2 do 2.2 g na każdy kilogram wagi ciała. Co do redukcji tłuszczu i budowy mięśni jednocześnie jest to możliwe w Twoim przypadku gdyż osoby początkujące łatwo mogą zmieniać swoją sylwetkę, jednak dieta odgrywa ważną rolę. 

Wagą nie należy się w żaden sposób sugerować gdyż to żaden wyznacznik ani otłuszczenia, ani muskulatury. Liczy się tylko i wyłącznie nasze samopoczucie i wygląd w lustrze. Co do treningu to standardowo 3 sesje treningowe oraz 3-4 aerobowe będą optymalnym rozwiązaniem na początek. Z czasem możesz modyfikować trening i wprowadzać interwały itp. Zacznij więc przykładać się do ćwiczeń i odżywiania, jedz czysto i pilnuj techniki i regularności a po kilku tygodniach bf będzie już nieco niższy co powinno być dobrą dawką motywacji.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Rumcajs napisał: