Jump to content
Sign in to follow this  
step

%BF

Rekomendowana wypowiedź

Cześć,

 

Nie znam tego forum, więc proszę o "mądre" odpowiedzi 

 

Mam zamiar powrócić do siłowni.

Lecz nie chce za bardzo tracić na wadze bo ważę chyba nie dużo. 

Ogółem problem jest z %bf (pewnie z 30%)

Co do diety to mieszczę się tam w 2000kcal

 

Jestem zielony w takich tematach redukcji etc..

 

 

 

Krótko i zwięźle - Chcę chodzić na siłownie nie tracąc wagi znacząco, lecz chce zmniejszyć swoje BF% przy tym zwiększając mięśnie 

- 180cm,80kg(na czczo 79,6) 15lat

 

Zdjęcia(sorry że odwrócone) : 

https://zapodaj.net/78c6f5d03a596.jpg.html

https://zapodaj.net/a50cffe8fca84.jpg.html

https://zapodaj.net/7bf35a5b1a63d.jpg.html

https://zapodaj.net/a5878c0854447.jpg.html

 

 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim w pierwszej kolejności musisz przeliczyć kilka przykładowych dni z diety i sprawdzić jak wygląda kaloryczność gdyż bardzo często robiąc to "na oko" można się grubo pomylić. Kontroluj również ilość białka. Najlepiej w Twoim przypadku spożywać około 2 do 2.2 g na każdy kilogram wagi ciała. Co do redukcji tłuszczu i budowy mięśni jednocześnie jest to możliwe w Twoim przypadku gdyż osoby początkujące łatwo mogą zmieniać swoją sylwetkę, jednak dieta odgrywa ważną rolę. 

Wagą nie należy się w żaden sposób sugerować gdyż to żaden wyznacznik ani otłuszczenia, ani muskulatury. Liczy się tylko i wyłącznie nasze samopoczucie i wygląd w lustrze. Co do treningu to standardowo 3 sesje treningowe oraz 3-4 aerobowe będą optymalnym rozwiązaniem na początek. Z czasem możesz modyfikować trening i wprowadzać interwały itp. Zacznij więc przykładać się do ćwiczeń i odżywiania, jedz czysto i pilnuj techniki i regularności a po kilku tygodniach bf będzie już nieco niższy co powinno być dobrą dawką motywacji.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Rumcajs napisał:

Przede wszystkim w pierwszej kolejności musisz przeliczyć kilka przykładowych dni z diety i sprawdzić jak wygląda kaloryczność gdyż bardzo często robiąc to "na oko" można się grubo pomylić. Kontroluj również ilość białka. Najlepiej w Twoim przypadku spożywać około 2 do 2.2 g na każdy kilogram wagi ciała. Co do redukcji tłuszczu i budowy mięśni jednocześnie jest to możliwe w Twoim przypadku gdyż osoby początkujące łatwo mogą zmieniać swoją sylwetkę, jednak dieta odgrywa ważną rolę. 

Wagą nie należy się w żaden sposób sugerować gdyż to żaden wyznacznik ani otłuszczenia, ani muskulatury. Liczy się tylko i wyłącznie nasze samopoczucie i wygląd w lustrze. Co do treningu to standardowo 3 sesje treningowe oraz 3-4 aerobowe będą optymalnym rozwiązaniem na początek. Z czasem możesz modyfikować trening i wprowadzać interwały itp. Zacznij więc przykładać się do ćwiczeń i odżywiania, jedz czysto i pilnuj techniki i regularności a po kilku tygodniach bf będzie już nieco niższy co powinno być dobrą dawką motywacji.

Mógłbyś ocenić z aplikacji fitatu - Zdjęcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego nie idzie absolutnie nic wywnioskować bo nie ma podanych nawet posiłków a tylko suche kalorie i makro. Musisz podać mniej więcej z czego komponujesz dane posiłki, kiedy wypada trening itp. Na pewno nie powinno być tak jak u Ciebie że kolacja jest najbardziej kalorycznym posiłkiem.Najważniejsze to podziel sobie całość zapotrzebowania na 4 lub 5 posiłków tak aby w każdym było źródło pełnowartościowego białka. Węglowodany największa porcja rano oraz po treningu. Tłuszcze mniej więcej we wszystkich poza przed treningowym.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

3 miesiące minęły. 

imo, nic się nie zmieniło. waga na czczo; 73,5kg.

Ostatnio kupiłem herbatke, która piję do każdego posiłku. 30min po wypiciu tej herbatki idę do toalety, no i tak przy każdy posiłku.[jak dla mnie plus] 

1 2 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro spadło ponad 6 kilogramów w 3 miesiące to nie jest to wynik zły, jednak z pewnością można było uzyskać nieco lepszy efekt. Moim zdaniem powinieneś postawić na takie wskazówki dotyczące odżywiania jakie zaleciłem Ci we wcześniejszej odpowiedzi i mimo wszystko powinno ruszyć. Masz dopiero 15 lat więc budowanie masy mięśniowej która nadałaby sylwetce kształt jest bardzo trudne, szczególnie że jak widać nie masz idealnej genetyki. Powinieneś też dużą uwagę poświęcić ogólnie na rozwój fizyczny. Sama siłownia 3 razy na tydzień jest dobrym rozwiązaniem, ale warto też aktywnie spędzać czas w postaci gier zespołowych, basenu, roweru itp. Herbatki które mają niby odchudzać bym sobie odpuścił, a to że biegasz po niej do toalety wcale nie jest dobrym zwiastunem szczególnie w tak młodym wieku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...