Jump to content

walkingdude

Użytkownik
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

walkingdude last won the day on March 8 2015

walkingdude had the most liked content!

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

363 profile views

walkingdude's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Hej Marhev, masz dość sporą masę ciała a z tego co napisałeś wynika, że raczej nie są to niestety głównie mięśnie. Skup się na długich sesjach kardio o niskiej/średniej intensywności, tak żeby serce pracowało w umiarkowanym zakresie. Wtedy spalasz dużo kalorii i podnosisz metabolizm. Dobrze się przy tym słucha audiobooków/podcastów Rower dobrze działa, nie obciąża zbytnio stawów i dla wielu osób sprawia przyjemność sam w sobie. Do tego ćwiczenia siłowe, wielostawowe, najlepiej z dużymi obciążeniami, to zapobiega "chudnięciu" z mięśni zamiast z tłuszczu. Długie (~1h) kardio 3x/tyg + trening siłowy 2-3 razy, zależnie ile masz czasu. Mówię z doświadczenia, schudłem kilka lat temu tym systemem prawie 30kg. Z supli ekspertem nie jestem ale z tego co widzę powinieneś skupić się raczej nie na budowaniu nowych mięśni tylko na pilnowaniu żeby nie schudnąć z tych obecnych, na pewno masz ich sporo pod spodem przy swojej wadze. Białko, jeżeli to serwatka czy coś takiego, to wymieniłbym na kazeinę na noc + ew. rano. Ale przy dobrej diecie myślę że możesz wyrzucić je w ogóle Z przedtreningówek - miałem kiedyś Saw i kiepsko się po nim czułem. ANS Ritual - działało na mnie dobrze na treningi siłowe. Driven Sports Frenzy - super zarówno na ciężary jak i kardio. Ale teraz już od dłuższego czasu nie używam żadnych. Pamiętaj że suplementy, jak sama nazwa wskazuje, służą do suplementacji, wspomagania, jak Twój organizm sam nie daje rady Pozdro i powodzenia w wytapianiu!
  2. hej Best Body, dzięki za wyczerpującą odpowiedź, super post. Dało mi to do myślenia i zacząłem od zastanowienia się nad swoją dietą. Zacząłem monitorować to co jem. No i jak wspomniałeś spróbuję wyeliminować owoce, przynajmniej w drugiej połowie dnia. Jaką kaloryczność w moim przypadku możnaby uznać za lekko redukcyjną? Nie chcę zrzucać tego tłuszczu radykalnie bo chcę mieć dużo siły i energii na treningach, tak jak powiedziałem nie spieszy mi się jakoś strasznie. Myślę wstępnie o celowaniu w 2000 - 2200 kcal dziennie i możliwym eliminowaniu węglowodanów. Ze spalaczy - w tym miesiącu zdecyduję się chyba na połączenie 01234 + Erase Fast + 98765 + Burn24. 01234 powinien pomóc kontrolować apetyt i zwiększyć topienie tłuszczu, a Erase Fast zadziałać od strony kontroli hormonów i poprawić ogólny poziom energii. Jeżeli jeszcze coś zostanie to wtedy w następnym miesiącu jak się zrobi cieplej spróbuję z Superburnem + więcej roweru na świeżym powietrzu. Dam znać jak efekty dla tych co śledzą wątek
  3. Witam, proszę o małą poradę. Mam 26lat, 188cm wzrostu, 83kg, BF ok. 15%. Chcę zejść do BF ok. 10% przy zachowaniu masy mięśniowej. Aktualnie mój trening to: 3x w tygodniu trening siłowy, 1 dłuższy (90min) trening kardio, 1x30 min bardzo intensywna sesja interwałowa. Teraz mam nacisk głównie na siłę. Jestem zdrowy, subiektywnie w dobrej formie, żadnych problemów. Kończę właśnie pierwszy spalacz w życiu - opakowanie Thermo Core. Widzę poprawę sylwetki, nowy tłuszcz się nie odłożył (sporo jem, mam duży apetyt). Bardzo przyjemnie mnie pobudzał, długo i stabilnie, bez uczucia trzepania mózgu. Zero kłopotów ze spaniem, mega energia na treningach. Tłuszcz mam głównie w miejscach "kłopotliwych" (boki, brzuch, klatka). Staram się spać 7h/dobę. Nie trzymam jakiejś specjalnej diety ale jem zdrowo, żadnych fast foodów, celuję w 130g białka dziennie + "dobre" węgle, warzywa, owoce itp. Absolutnie nie zależy mi na "masie"! No i jako że swoją sytuację opisałem to proszę bardzo o doradzenie jakiegoś odpowiedniego dla mojego przypadku spalacza Wydać chciałbym maksymalnie 200zł/miesiąc, nie zależy mi na niesamowitej szybkości spalania. Chciałbym żeby trochę pobudzał, tak jak Thermocore. To co jak na razie znalazłem i rozważam: 56789 01234 - mam kłopoty z podjadaniem więc byłoby jak znalazł. Plus zawiera rauwolfię więc jak znalazł na boczki. Póki co mój faworyt. Cannibal Claw - podoba mi się jako że ma ujarzmiać negatywne efekty kortyzolu. Na minus to że raczej nie pobudza. Trenuję bardzo intensywnie więc możliwe że mam kłopoty z kortyzolem i stąd trochę za dużo tłuszczyku Cannibal Inferno - mój nr. 2, wygląda na dość uniwersalny środek, z naciskiem na wytapianie "resztek". Obiektywnie patrząc dużo tego tłuszczu nie mam więc może być całkiem ok. 98765 - czytając skład i bardzo pozytywne opinie też mógłby być ok. Proszę Speców o pomoc
×
×
  • Create New...