Jump to content

Jach0o

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. wiek 28 waga 98 docelowa 77 - potem masa rzeźba wzrost 181 liczba posiłków 2-4 (w zależności od ilości czasu) pora aktywności fizycznej (popłudnie/wieczór) stosowane suplementy: Burn24 1-1-1 60dni, Cannibal Claw 1-0-1 30 dni, Erase Fast 0-0-2 30 dni, Ground Zero 1-0-0 (+1 przed treningiem jeśli jest trening) ok. 40 dni stosowane dotychczas spalacze tłuszczu Clenburexin, HMB, L-Karnityna przeciwwskazania zdrowotne brak Treningi staram się 3-5x aeroby (basen, bieganie, rower stacjonarny) Dieta obecnie schodzę z protala - Dukana (nerki i wątroba narazie ok), toteż dorzucam powoli cukry i tłuszcze (poza tymi rybnymi bo te to są od dawna). Pisałem w innym temacie, a powiniem chyba tutaj. Toteż stąd moje pytanie czy taki układ jest suplementów jest ok? Jak z tym Ground Zero, brać zawsze 1-1-0 czy dodawać na trening, a może 1-0-0 a do treningu 2 kaps. ? Burn24 przed posiłkami. Dieta w jakim kierunku iść, przy zrzucaniu (w tym co jak jem w mieście - sałatki?). Staram się jednak unikać skrobi typu ziemniak, marchew, groszek, kukurydza czy browar. Marzy mi się Crossfit gdzieś tam po redukcji ale to chyba marzenie ściętej głowy...
  2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Trenuję po południu i wieczorem. Sen mam głęboki i to jeszcze jak... Z uwagi na brak wcześniejszego info od poniedziałku biorę: Cannibal Claw 1-0-1 (starczy na 30dni) Erase Fast 0-0-2 (stosować dalej dwie czy przejść na 0-0-1) (starczy na 30dni) Ground Zero 1-0-0 + 1 tabl. przed treningiem (jeśli nie mam tego dnia treningu to tylko 1-0-0, czy powinienem brać ta druga sztukę nawet jak nie ma treningu?) (starczy na ok. 45dni) Burn24 1-1-1 (starczy na 60dni) Czy mogę tak utrzymać czy intensyfikować dawki ? W tej chwili jestem w trakcie zmiany diety - zaczynam powoli dokładać cukry oraz z czasem tłuszcze (obecnie jadłem jak i jadam dalej ryby również te tłuste - z uwagi na dużą zawartość biodostępnych kwasów Omega).
  3. Cześć !! Piszę z prośbą i ułożenie planu do kupionych supli. Widzę że tutaj znacie się a sam skorzystałem z przedstawionego w kategorii 4 zestawu. Dane: Tak więc, mam 28lat, 181 cm, obecnie 97,4 kg (startowo 2 tygodnie temu 101,5 kg) docelowo chciałbym osiągnąć 80kg (prawdopodobnie 76 - 74kg ale resztę w kontekście budowy już masy - a może to już teraz powiniem do docelowej wagi dążyć?). Zdrowy fizycznie (w tym nerki, serce, wątroba) bez dolegliwości hormonalnych. Treningi: Obecniemam 3-5 treningów aerobowych na tydzień (bieganie, rower stacjonarny, basen) l, ilość treningów dość zróżnicowana zależnie od ilości obowiązków w tygodniu. Biegam z uwagi na kondycję 5-7km, basen 40x 20m, rower stacjonarny z pomiarem HR - 60 min w HR 65-75%. Suplementy: No więc w przeszłości miałem do czynienia z HMB, L-Karnityna oraz Clenburexin (1 i 2) bez znacznych skutków. Obecnie zakupiony zestaw przeze mnie, to: Cannibal Claw (60 laps), Burn24 (180 tabl), Erase Fast (60 kaps) oraz Ground Zero (90 tabl). Oprócz tego mam jeszcze trochę HMB i Clenburexinu (tak wiem że nie działają raczej ale skoro mam to bym je przynajmniej zjadł). Dieta: Ostatnie 2 tygodnie miałem coś na wzór diety protal - głównie białko - przesiadka się już na białko z warzywami ale dalej praktycznie bez cukru i tłuszczu. (Tak, wiem że dieta nie zdrowa) Bez ograniczeń ilościowych ani godzinowych. Cele: Główny - dynamiczny spadek masy ciała do majówki Docelowy - uzyskać docelową wagę w 2-3mc, marzy mi się Crossfit w przyszłości ale z uwagi że przez ostatnie lata się roztyłem i zrobiłem słaby toteż chyba ten. Elementy na później zostawiam. Uprzejmie proszę o informację jak co brać, czy odrazu wszystkie czy po kolei włączać? I co z dietą czy może być dalej dieta z obniżoną ilością cukru i tłuszczu czy mam wyrównać bardziej.
×
×
  • Create New...