Jump to content
Patryk04

push_pull_legs +trening z własną masa

Rekomendowana wypowiedź

Obecnie trenuje 3 dni w tygodniu push pull legs, czy jest sens dodać 2x w tygodniu trening z własną masa ciała, jeżeli tak to jak miało by to wyglądać?
trening :
PUSH
1.wyciskanie sztangi na ławce 5/5/4/4   
2.wyciskanie  sztangielek skos dodatni 10/10/8/8 
3.butterfly 12/12/10
4.wyciskanie żołnierskie 7/6/6/5 
5.wznosy bokiem hantli 15/14/12 
6.Francuz sztanga za głowę 10/10/8
PULL
1.wiosłowanie pendleya 5/5/4/4
2.wiosłowanie hantlem 10/10/8/8
3.ściąganie do klaty 7/7/6/5
4.wznosy w opadzie 14/12/10
5.wznosy bokiem hantli 15/14/12
6.uginanie przedramion 10/10/8/8
   LEGS
1.przysiad 10/10/8/8
2.martwy ciąg 7/6/6/5
3.zakroki 10/10/8
4.uginanie nóg 12/12/10

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy co jest Twoim celem. Jeśli budowanie masy mięśniowej to nie za bardzo, ponieważ będziesz musiał podnieść kaloryczność diety, a sama regeneracja może być znacznie trudniejsza. Jeśli jednak chodzi o podniesienie ogólnej sprawności, poprawę mobilności czy kondycji itp. to jak najbardizej treningi z własnym ciałem masz bardzo rozwijające. Najlepiej wykonywać je w dni wolne od treningu siłowego. 

Mogą mieć postać czysto siłowo - wytrzymałościową czyli drążek, pompki, dipy, pistolety, plank itp.

Druga opcja to treningi typowo kalisteniczne bądź elementy gimnastyki.

Wszystko więc tak naprawdę zależy w pierwszej kolejności od celu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...