Jump to content
Sign in to follow this  
Kozlowvsky

Wojsko 2022r.

Rekomendowana wypowiedź

Dzień dobry!

Chciałbym pójść do wojska w 2022r. Na kurs podoficerski

Jestem otyły = ale biorę się za siebie!

Wiek = 23 ( 01.10.1997r. )

Wzrost = 170cm

Waga = 110kg

Tkanka tłuszczowa = ~35%

Cel? = Zaliczenie wf na ocenę 5!

Staż = 0 nic nawet dnia 

Suplementy/sterydy = nic 0 nigdy i wolę nic 

W wojsku zaliczenie:

Bez obciążenia

Bez zagarków its.

Strój sportowy

 

 *wojsko na 5;

 

- Podciąganie = 18x

- Pompki na ławce = 75x

- bieg 3km = 12 min

- brzuszki 2 min  = 75x

- bieg 10x10 = 28s

 

Jakie możliwości?

- pracuje 12h codziennie fizycznie 6x w tyg

- spacer 

- bieganie

- rower 

- siłownia 13km od domu jedna strona ( rowerem ) 

- ćwiczenia w domu / na dworze z własną masą ciała

 

Chciałbym się zapytać ( dieta będzie ) jaki trening oprócz siłowni? Robić w domu pompki + brzuszki? Ile i jak je wykonywać?  Czy dam radę w dwa lata to ogarnąć? Jestem gotowy do działania i chętnie posłucham rady, wskazówki od ludzi którzy chcą naprawdę mi pomóc! Pomocy proszę! Od czego zacząć? Od początku jak ma to wyglądać czekam na szczere, dokładne wiadomości! Pozdrawiam Karol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie wydaje się, że 2 lata to kupa czasu, ale w praktyce nie do końca tak jest. Weź pod uwagę, że jeśli nigdy nie ćwiczyłeś, a do tego masz sporą nadwagę to minie wiele miesięcy zanim wogóle dasz radę wykonać poprawne podciągnięcie na drążku, a 18 to wynik bardzo wymagający i 95% osób chodzących na siłownie takiego nie osiągnie. 

Ja na Twoim miejscu nie wymagał bym od siebie czegoś takiego tylko skupił się na rozpoczęciu odpowiedniej diety oraz treningu siłowego połączonego z aerobowym. W pierwszej kolejności musisz zgubić solidną ilość kilogramów i np. po roku stażu może zobaczyć w jakim miejscu jesteś i podjąć ewentualne decyzje. Nie chce nikogo zniechęcać, wręcz przeciwnie, ale te 2 lata mogą upłynąć bardzo szybko i ciężko w tym czasie przygotować odpowiednią siłę, wytrzymałość siłową, kondycję, a jednocześnie jeszcze zgubić wiele kilogramów.

Zacznij od siłowni 3-4 razy w tygodniu uwzgledniając po czasie w planie pompki czy podciągania oraz w dni wolne marsze, marszobiegu później bieganie itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...