Skocz do zawartości

Trening split do oceny


Veridis Quo

Rekomendowana wypowiedź

Cześć

Skonstruowałem własny plan treningowy, który praktykuje od 2 miesięcy z różnymi wariantami i zastanawiam się co mógłbym w nim zmienić. Chodzi mi głownie o to czy powinienem dodać/usunąć jakieś ćwiczenia czy rozłożyć ten plan na 4 treningi (jeśli tak jak to mógłbym zrobić). Ćwiczę 4 razy w tygodniu, czyli poniedziałek, wtorek/środa, czwartek, sobota. Jeśli zaczynam w poniedziałek trening nr 1 to robię go tez w sobotę, a następny tydzień zaczynam od treningu nr 2. Jestem osobą początkującą.  Na siłowni zwykle spędzam 1,5-2h. Każdy trening zaczynam truchtem na bieżni, a następnie rozciąganiem dynamicznym. 

Trening 1 - Klatka + biceps 

Ćw. 1 Wyciskanie sztangi na ławce poziomej; Ćw. 2 Hantle na ławce dodatniej; Ćw. 3 Rozpietki na maszynie butterfly Ćw. 4 Wyciskanie na maszynie hammer Ćw. 5 Zginanie przedramion z hantlami na ławce Ćw. 6 Zginanie przedramiona z sztangą stojąc 

Trening 2 - Plecy + triceps

Ćw. 1  Podciąganie; Ćw. 3 Sciąganie drążka wyciągu górnego Ćw. 4  Wiosłowanie sztangą podchwytem Ćw. 5  Wyciskanie francuskie Ćw. 6 Prostowanie ramion z wyciągu górnego Ćw. 7 Wiosłowanie hantlom w klęku na ławeczce Ćw. 8 Ściąganie pionowe na maszynie

Trening 3 Nogi + barki

Ćw. 1 Swing z kettlem Ćw. 2 Przysiad z wyciśnięciem Ćw. 3 Przysiad sumo z kettlem Ćw. 4 Zakroki z kettlem Ćw. 5 Martwy na prostych nogach Ćw. 6 Naprzemienne unoszenie ramion w przód ze sztangielkami Ćw. 7 Wyciskanie hantli nad głową Ćw. 8 Prostowanie nóg na suwnicy 

Trening brzucha wplatam na sam koniec treningu, co drugi trening . Wcześniej jeszcze robiłem klasyczny martwy ciąg w treningu 2 ale teraz nie wiem gdzie go wrzucić a chciałbym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dobry plan.