Skocz do zawartości

Pomoc z planem treningowym


Friedrich333

Rekomendowana wypowiedź

Witam!

Mam 20 lat, wagę na poziomie 83kg przy 175cm wysokości.

Trenowałem 4 lata temu przez ponad pół roku po czym z przyczyn problemów z nauką odpuściłem sobie treningi siłowe jak i cały sport nie robiąc praktycznie nic przez ponad 3lata.

Od 3 tygodni regularnie trenuję po 3 razy w tygodniu treningiem FBW gdzie robię wszystko w wyznaczonej kolejności, którą zaraz przedstawię.

4 lata temu trenowałem pod okiem kolegi zapaleńca dzięki czemu miałem w miarę opracowaną technikę. Aktualnie trenuję sam, plan układałem sobie sam jak i praktycznie całą wiedzę czerpię z internetu po przeglądaniu miliona różnych tematów na wielu forach, oglądaniu filmów na yt itd. Jednakże wiadomo, że to nie zmieni tego że jestem początkującym który chciałby zredukować tkankę tłuszczową (ok. 20% otłuszczenia) jak i wyrobić sobie mięśnie i ogólnie zrobić fajną sylwetkę. Z informacji od różnych trenujących znajomych oraz internetu dowiedziałem się że najpierw powinienem redukować i miałem pod ten cel następujący plan:

Trening A wtorek

4x12 przysiad ze sztangą (nogi)

4x12 wiosłowanie ze sztangą (plecy)

3x12 rozpiętki na maszynie siedząc (klatka)

3x12 wyciskanie sztangi siedząc na maszynie (barki)

3x12 wyciskanie francuskie sztangi łamanej (triceps)

3x12 uginanie przedramion z hantlami (z osobna na każdy biceps)

 

Trening B czwartek 

4x12 wykroki z hantlami (nogi) 

4x8 podciąganie na maszynie (plecy) 

3x12 wyciskanie sztangi (klatka)

3x12 wznosy hantli bokiem (barki)

3x12 prostowanie przedramion na wyciągu (triceps) 

3x12 uginanie przedramion z gryfem łamanym na modl. (biceps) 

 

Trening C sobota

4x12 przysiad ze sztangą (nogi)

4x12 martwy ciąg (plecy)

3x12 wyciskanie hantli w skosie (klatka)

3x12 unoszenie gryfa łamanego na prostych przed. (barki)

3x12 pompki na poręczy (triceps)

3x12 uginanie przedramion ze sztangą stojąc (biceps)