Skocz do zawartości

Trening w domu / Massa


Rekwii

Rekomendowana wypowiedź

Witam szukam pomocy ponieważ zbliża się koniec roku jedno postanowienie wypełniłem czas wyznaczyć sobie nowe. *fajeczki rzucone*. Chciałbym zacząć przygodę z ćwiczeniem w domu ponieważ troszkę się zasiedziałem i naglę pyknęło 2-3 lata jak siedzę w domu i nie robię totalnie nic po za siedzeniem 0 aktywności fizycznej życie jak zombiak. Chciałbym przytyć pare kilo bo jestem bardzo chudy od zawsze. Jakieś dwa tygodnie temu zacząłem liczyć kalorie i robić pompki ale chciałbym jakby ćwiczyć całe ciało nazywa się chyba FWB jestem totalnie zielony  w temacie. Tylko jest taki problem, że nie wiem jakie ćwiczenia wykonywać i najważniejsze ile serii po ile powtórzeń bo tego nigdzie nie mogę znaleźć. Jeśli by mi ktoś pomógł zrobić  jakiś plan treningowy bo ile same ćwiczenia jestem wstanie znaleźć w Internecie tylko nie czuje się na tyle kompetentny, żeby samemu to układać to powtórzenia i serie to czarna magia a przypominam, że chce przytyć.  

Mój wzrost. 190cm

waga  ;67kg aktualnie (zawsze około 69-70) ale dwa covidy w krótkim czasie zrobiły swoje) 

Pompek jestem w stanie zrobić około 15 w serii około 30 maks 

Podciągnę się około dwóch razy tylko. *Wolałbym ćwiczenia bez drązka ponieważ wyjeżdżam sezonowo za granice i tak czesto brak możliwości finalnie po nowym roku może przytyje parę kg i będę na miejscu to wybiorę się na siłownie bo na razie to jakoś dziwnie mi tam iść. 

 

Kalorie jakie staram się jeść od niedawna 3200-3600 ale ciężko idzie to zrobić i mam problem z Węglami jakieś pomysły czym dobijać po za chlebem/chipsami 

Kalorie 3600 białka 110-181 Tłuszcze 100-120 Węgle 400-600

Tak mi pokazuje fitatu na dzień dzisiejsze czy tego powinienem się trzymać ?  czy coś zmienić i jak często obserwować wagę ważyć się codziennie czy raz w tygodniu. 

Czy kreatynina będzie dobrym pomysłem do brania jak tylko chce poćwiczyć w domu? Zatrzymuje wodę zawsze to pomoże mi przytyć.