Jump to content

Rekomendowana wypowiedź

Ćwiczę od października na rzeźbę, przy okazji robiąc redukcję. Spala się tłuszczyk i mięśni przybiera. Ważę 65 / 66 kg przy wzroście 166. BMI prawidłowe do wzrostu. 
Analiza ciała :
Mięśnie 48 / 50 kg
Woda ok 8 kg

Codziennie robię intensywne aeroby na rowerku, na najwyższych obrotach 15 min do 45 w zależności od tempa i ustawienia (czy wyrabiam mięśnie czy spalam), potem męskie pompy o blat, o krawędź łóżka, na glebie, brzuszki pełne, ćwiczenia z masą ciała na biceps i triceps, duże kilosy około 80 - 100 kg na rozgrzewkę z pleców by było elegancko i nogi wzmacniam siłowymi treningami, klate też ćwiczę porządnie 
Dieta nastawiona na redukcję, mam zamiar więcej białka spożywać, gotowanie na parze, płatki żytnie pełnoziarniste i te sprawy, koktajle z mleka i surowych jajek z bananem 
Co mogę poprawić, ulepszyć by mocniej gubić BF (tłuszcz) a zwiększyć masę mięśniową i wyrzeźbić? Jakieś porady? Załączam zdjęcie aktualnego wyglądu 

23435273_192466717992166_6005445279966597294_n.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...