Jump to content

Kamil 27

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Tak owszem mam taka możliwość Był bym bardzo wdzięczny 😉
  2. Tak owszem mam taka możliwość
  3. W dni treningowe jem około 500 kcal więcej czyli około 3200 kcal Treningi wykonuje na przemian dwa na gumach dwa na Hantlach Tak wygląda mój plan proszę o ocenę i milę widziane jakiś podpowiedzi co zmienić co dołożyć FBW Czas Treningu 1h 10m (okolo) Poniedzialem A Wtorek B Środa- odpoczynek Czwartek A Piatek - odpoczynek Sobota B Niedziela -odpoczynek Zestaw A. Nogi: Przysiad z hantlami 3x15 Wykroki 3x 10-12 wspięcia na palcach 3x15 Klatka : Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 3x15 Rozpiętki na ławeczce 3x15 Pompki plaskie 3x 20 Biceps: Uginanie Hantli stojąc 3x 15 Uginanie hantli w podporze o kolano 3x 15 Uginane hantli stojąc chwytem młotkowym 3x 15 Uginanie hantli stojąc na przemian 3x15 Zestaw B Plecy: Wiosłowanie z hantlami 3x15 Martwy ciag 3x15 Wznosy barków szrugsy 3x20 Ramiona: Wyciskanie hantli siedząc lub stojąc 3x 15 Unoszenie hantli w przód 3x12-15 Unoszenie hantli na boki 3x12-15 Triceps: Wyciskanie francuskiej hantla jednorącz 3x15 pompki w podporze tyłem 3x20 Prostowanie ramienia z hantla w opadzie tułowia 3x15 Brzuch (po każdym treningu) Spięcia leżąc 3x max Skłony boczne z hantlami 3×15 -20
  4. Witam Jestem Kamil. Proszę o poradę odnośnie treningu na przyrost masy mięsniowej oraz diety. Zaczne od początku cwicze od maja na Hantlach od 3-5 dni w tygodniu (obciążenie 10kg na każdą rękę) do tego nie dawno dokupilem sobie gumy. Biore białko My Protein Impact Whey Protein. Ale powiem szczerze jakos oszałamiających rezultatów nie ma. Może ktoś pomóc? Wyjaśnić gdzie leży problem? Mile widziany jakiś plan treningowy Mój przyrost kalorii dziennej to około 2700 kcal Moje wymiary to Waga-68 kg Wzrost-168 cm
×
×
  • Create New...