Jump to content

sportsmenka

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sportsmenka last won the day on September 20 2017

sportsmenka had the most liked content!

Community Reputation

1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta

Profile Fields

  • About Me
    "pracownik sklepu hot-sport"
  1. A ja polecam bieżnię do biegania w domu. Świetnie nada się właśnie teraz na jesienne, długie wieczory. Tylko pamiętajmy o tym, że by osiągnąć oczekiwane efekty musimy na niej prawidłowo ćwiczyć.
  2. Bieżnia treningowa to urządzenie spalające kalorie, a zarazem najprostszy sprzęt w obsłudze. Zależnie od ustawionego tempa, przesuwająca się pod nogami taśma pozwala nam chodzić lub biegać w ramach ćwiczeń na wydolność organizmu. Dlatego biegi na bieżni to najbardziej zbliżony ruch do naturalnej motoryki człowieka. Podczas ćwiczeń biegowych najsilniej pracują mięśnie nóg tj., czworo głowy i dwugłowy uda oraz mięśnie podudzia, pośladki, mięśnie brzucha, mięśnie grzbietu i obręczy barkowej. Oczywiście, aby uzyskać oczekiwane efekty podczas treningu na bieżni do biegania należy pamiętać o utrzymaniu prawidłowej postawy ciała. Oto kilka wskazówek: 1. trzymajmy prawidłową postawę, głowa skierowana na wprost, szyja prosta, odprężona. Patrzymy przed siebie; 2. pozwólmy ramionom spokojnie kołysać się wzdłuż ciała, jak podczas spaceru; 3. wciągnijmy brzuch i rozluźnijmy biodra; 4. róbmy kroki o wielkości odpowiedniej dla nas - ani za długie, ani za krótkie; 5. skoncentrujmy się na oddechu, próbujmy oddychać naturalnie, bierzemy płynne, głębokie w
×
×
  • Create New...