Ilo27 Napisano ponad rok temu Napisano ponad rok temu Witam jestem tu nowa i przychodzę po pomoc. Mam 21 lat przed ciążą miałam super ciało ale w było ryzyko przedwczesnego porodu juz w połowie ciąży i dostawałam sterydy po których przytyłam 16 kg ( w 3 miesiące) łącznie w ciąży przytyłam 21 kg przed samym porodem ważyłam 72, obecnie 63 kg. Potrzebuje spalacza, który nie podnosi ciśnienia krwi i nie pobudza ( niby jestem zdrowa ale puchną mi nogi w kostkach i mam ciśnienie 100/70-80 słabe wiem. Moja mama ma problemy z tarczycą ja swojej nie badalam. Mam 10 miesięczna córeczkę, z wadą ręki więc muszę ćwiczyć ją na siebie czasu brak. Musze zrzucić jeszcze 10 kg.. Musze dlatego, że nie mogę patrzeć w lustro, czuje się ociezala szybko się męczę itp Proszę doradźcie coś. Noo i cena też gra rolę najlepiej żeby było tak 150 zł na miesiąc ale mogą być droższe byle działały. Nie znam się kompletnie, i przyznam, że trochę się boje to brać ale skoro legalne to chyba nic mi nie będzie. Bardzo proszę o pomoc. Przydałby się taki z redukcją cellulitu. Na brzuchu tylko trochę ale boczki i uda to duży problem Cytuj
konradek2016 Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Dieta, dieta, dieta... chyba jeszcze nie wymyślono, żadnego zdrowego spalacza. Przynajmniej ja takiego nie poznałem... moja kobieta brała jednego fat burnera i też w kółko problemy, nie pchaj się w to. Cytuj
Rumcajs Odpisano ponad rok temu Odpisano ponad rok temu Ilo27 otrzymałaś odpowiedź w głównym temacie o spalaczach więc możesz zerknąć http://forum-sportowe.pl/topic/4-najlepsze-spalacze-tłuszczu-ranking/?p=2853 Cytuj