Jump to content

Enanthane


Rekomendowana wypowiedź

Enanthane

Cześć. Zacząłem brać testosteron enanthan 250 i 350 proton pharma.Jest już 7 tydzień A pompy po nim nie widać. Około 5 tygodnia poszło mi jakieś 2cm w łapie, w tedy akurat skończył się 250 i przeszedłem na 350 i w 7 tygodniu spadło te 2cm...

Jakiś fake czy co? A może że zmieniłem stężenie ten 350 wkreca się na nowo ??? 

Link to post
Share on other sites

Oczywiście że dostałeś jakiś olej z wodą a nie enanthan. Przecież gdyby to była większa dawka to tym bardziej powinien być nowy bodziec dla organizmu a nie spadki. Załatw sobie pewny i przybij odrazu żeby odbudować stężenie testa w miarę szybko, ale poprostu rób odblok i następny cykl zaopatrz się w dobre środki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...