Skocz do zawartości

Trening na mase do oceny


gwarek173

Rekomendowana wypowiedź


Siemka jestem początkujący w tej dziedzinie sportu tu macie mój plantren treningowy proszę o ocenę jego, podanie błędów ewntualna korekcja  Narazie moim celem jest zdobycie masy mięśniowej oczywiście posiadam dietę.  waga 65 wzrost 187  16 lat  z góry dzięki za odp ( jak coś plan układałem sam)

 

 

 

poniedziałek: Klata, tricpes.przedramie. 

klata- wyciskanie na płaskiej 4 serie 12 powtórzeń, wyciskanie na skośnej 4x12, rozpiętki 4x12, wyciskanie na płaskiej hantelkami 4x12. 

tricek-unoszenie hantelka nad głową 3x12, ściąganie linki na maszynie 3x12, dobijanie go na maszynie siedzącej 3x12. 
przedramie- UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 3x13. UGINANIE NADGARSTKÓW nachwytem W SIADZIE 3x12 

środa: plecy, biceps

plecy- wyciąg górny chwyt szeroki 4x12, wiosłowanie sztangą 4x12, wyciąg górny trójkąt 4x12, 
biceps-pozycja stojąca na przemian hantelki 3x12, na stojąco uginanie ramion ze sztangą 3x12, oparcie łokcia o kolano i podnoszenie hantelki 3x12. 

czwartek: łydki, uda 

łydki-wypychanie ciężaru na suwnicy palcami 3x12,wypięcia na palce w sadzie 3x12, oraz sztanka na kark i wypychanie na placach na srojąco 3x12. 

Uda- przysiady na suwnicy 3x12, prostowanie nóg w siadzie na maszynie 3x12, wypychanie ciężaru na suwnicy 3x12. 

piątek: barki,kaptury

barki- Wyciskanie sztangielek siedząc 3x12, Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x12,Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x12. 

 

 

kaptury: trzymanie hantelek w obu dłoniach unosszenie barków i spinanie mięśni.( podajcie jakies ćwiczenia na kaptur) 

 

 

proszę o ocene planu podawajcie mi swoje uwagi co byście zmienili i na co z góry dzięki i czekam na odp ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.