Jump to content

Trening Cardio


Rekomendowana wypowiedź

Hey w zeszłym tygodniu pierwszy raz wybrałem się na siłownię, dopiero zaczynam przygodę ze sportem i zacząłem się zastanawiać jak najlepiej zrzucić nagromadzony tłuszczyk z dolnych partii brzucha.

Na bieżni biegam 10 min. Jako rozgrzewka, następnie idę z kumplem podnosić ciężary i po ok.50 min. Wracam spowrotem na bieżnię na 20min. biegu, na początek dla mnie to chyba max bo szybko tracę wytrzymałość.

Siłka 3-4x w tyg.

Bardzo lubię biegać i stąd pytanie czy gdy wyrobię sobie wytrzymałość mogłbym skupić się tylko na bieganiu jeżeli moim głównym celem jest płaski brzuch, a nie siła i mięśnie ?

ew. Ile czasu powinien trwać mój trening cardio? 

Nie biorę jeszcze żadnych suplementów, a dietę planuję wykupić w najbliższym czasie 

Link to post
Share on other sites

Jeśli Twoim priorytetem jest szczupła sylwetka i nie potrzebujesz dużej masy mięśniowej to jak najbardziej możesz się skoncentrować na bieganiu. Generalnie przy tego typu aktywności fizycznej nie ma większych ograniczeń i sporo osób które biega rekreacyjnie robi to codziennie. Jeśli nie robisz tego po treningu siłowym to poza spokojnym tempem możesz wprowadzać krótkie przyspieszenia czy sprinty co korzystnie wpłynie zarówno na metabolizm, kondycję jak i również urozmaici trening. 

Na chwile obecną jeśli biegasz po siłowni możesz robić to po każdym treningu około 30 minut w swoim spokojnym tempie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...