Skocz do zawartości

Alphaburn+ Burn 24 + Amix Diuretic


Rekomendowana wypowiedź

Witam, 

jestem początkująca w kwestii suplementacji i mam pytanie. Zacznę od tego, że chciałabym pozbyć się tłuszczu brzusznego i nadmiaru wody z organizmu. Dużo czytałam na forach co z czym i jak łączyć, ale nie wiem do końca czy jest to właściwa "mieszanka". Czytałam wiele watków na tym forum i liczę , że ktoś z mądrzejszych i doświadczonych mi doradzi w powyższej kwestii :)

trochę danych:

180 cm wzrostu

30 lat

waga 89 kg (jestem na redukcji od miesiąca - wcześniej 95kg : zero słodyczy, dieta niewęglowodanowa) 

niestety praca za biurkiem i dość sporo obowiązków (czas po pracy czyli  od 17 do 23 głownie przeznaczam na opiekę nad rodzicami )

Jestem wysoka i to ratuje mój wygląd przy tej wadze. Od kiedy skończyłam studia sukcesywnie tyję bo po prostu kocham gotować i spełniać kulinarne zachcianki mojej familii i swoje niestety też. Ale jestem zmobilizowana do walki o swoją sylwetkę.

W zeszłym roku próbowałam redukcji plus połączenie spalaczy Hi-Tech Stimerex Hardcore + Target a2 ale popłynęłam chyba za mocno bo strasznie na mnie działały (telepanie, rozdrażnienie, stany lękowe) i musiałam je odstawić. Wcześniej miałam doświadczenie przypadkowe z Cannibal inferno- ale nic się po nim nie działo wagowo. Nadmieniam, że nie mam problemów z układem krążenia.

Na treningi mam czas w weekendy i jest to najczęściej rower, spinning i pływanie. W związku z tym pytanie czy przy redukcji plus połączenie Alphaburn+ Burn 24 + Amix Diuretic da radę? Na początku myślałam o Fenix Ground Zero ale dużo osób pisze, że mocno pobudza, mimo że ma pozytywne opinie...nie myślę, że schudnę  od razu 10 kg bo jestem rozsądna, ale chciałabym się dowiedzieć przede wszystkim czy te spalacze są niepobudzające i czy lepiej wg Was np. coś podmienić na coś innego, czy może coś dodać, czy odjąć ?
Z góry dziękuję  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach