Jump to content

liftsc

Użytkownik
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

liftsc last won the day on June 3

liftsc had the most liked content!

About liftsc

  • Birthday 08/22/1984

Profile Fields

  • About Me
    Studio treningu LIFT - Katowice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

liftsc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Fizjologia wysiłku fizycznego Górskiego jest... trudna. W tym sensie że to jest książka pisana bardziej pod studentów niż zwykłych użytkowników. Ja polecam od siebie czytać dużo różnych źródeł, ale ksiązką która może Ci pomóc zrozumieć to co się dzieje w ciele może być np. "Stabilność, sport oraz wydajnośc ruchowa" Joanne Elphinston. Ogólnie warto czerpać z różnych źródeł, bo często jest tak że wiele dróg prowadzi do tego samego celu.
  2. Hantle są bardziej uniwersalne niż gumy oporowe. Ale zarówno samymi hantlami jak i samymi gumami super roboty nie zrobisz, lepiej dołożyć wspomnianą pracę z masą własnego ciała (kalistenika) lub zacząć stosować tempo w treningu jako coś utrudniającego
  3. 1) TRX 2) Kettlebells - standardowy zestaw 16/20/24 kg 3) hantle regulowane w dalszej kolejności ławeczka i stojaki. Z tanich Ferros robi całkiem znośne.
  4. prawdopodobnie masz taką genetykę. Możesz optycznie je zmniejszyć budując resztę tylnej częsci nogi - dwugłowe i pośladki - przez co optycznie łydka się zmniejszy.
×
×
  • Create New...