Jump to content

AnioLLL

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Delikatna korekta diety, wiecej miesa, mniej jugurtow to tak w skrocie. No i waga stoi od miesiaca. Na moje pytanie dietetyczka zastanawiala sie czy poprostu nie jest tak ze to idzie w mase, dlatego waga nie spada. Ciekawa teza. Juz mi sie pierniczy jak cwiczyc, natomiast "recenzje" sa takie zebym nie walczyl z nadwaga bo wyjdzie skutek odwrotny do zamierzonego. Nie isc na utrate wagi...czyli jak cwiczyc!? Nawijac ludzie, im wiecej odpowiedzi tym lepiej
  2. Kazam rozumiem. Ja wlasnie przy wykonywaniu aeorobowych czuje najmocniej bole miesniowe. Dlatego nie wykonuje ich długo, ale widze ze trzeba bedzie je zwiekszyc. Z tym białkiem to torche gorzej bo dietetyk mowil mi ze to strata pieniedzy, i sa wydawaniem pieniachow bez sensu Pozdro Kazam!!
  3. Jest jeszcze jedna sprawa, obserwowalem swoje samopoczucie podczas dzisiejszego treningu i szybko łapie zakwasy, czyli to znak ze przesadzilem z intensywnoscia treningu? A tak ogolnie prosze sie odniesc do watku ktory poruszałem we wczesniejszym poscie. Zdrowka!
  4. Pozwole sobie wrocic do tego watku jeszcze raz bo minelo juz troche czasu od ostatniego wpisu a juz z racji tego ze widze progres w cwiczeniach, mam wieksza sile, takie cwiczenia jakos ida do przodu. Pytanie co z aeorobowym, bo w moim indywidualnym grafikiem treningow nacisk był na redukcje. Miesnie troche przybraly na "wadze" i mam wewnetrzny konflikt. Jak sobie teraz układac grafik cwiczen zeby uwzglednic chec pracy nad siłowym i aerobowym. Robiłem siłowy, przeskoczylem na aerobowy i tak na zmiane. Brakuje mi tutaj jak to sie mowi ladu i składu ; )) Moze jakies sugestie, spostrzezenia? Kazde info mile widziane, pozdrowionka chłopaki!!
  5. Musze sobie powoli "zorganizowac" plan. Ale widze, ze kolejna osoba tez stawia na aeorobowy. Najlepiej uroizmaicac, raz jedno, raz drugie, wtedy mam duza motywe Siłowy (cos na zasadzie rwania), rower na miesnie nog i wioślarz, narciarz. Musze sobie to jakos w głowie poukladac ale jednak widze konieczny bedzie raczej aeorobowy w wiekszej porcji Dzieki Panowie, za rady. Teraz mam kilka dni letargu (z powodow osobistych), ale jak wroce do cwiczen to bede musial tez obserwowac ciało, co mu potrzeba a czego mniej W kontakcie PS. Uzywa ktos z Was z butow do rowerow gorskich? Przeznaczone jest do gorskich wyscigow ale chyba przy treningu ogolnym tez mozna z nich korzystac? To tak poza tematem, jakie sa Waszeopinie
  6. Rumcajs serdeczne dzieki za konkretna odpowiedz. Od kilku tygodni dziele sobie ilosc czasu poswieconego na cwiczenia siłowe i rower. Czytałem o aerobowych i probowalem, wlasnie na tych cwiczeniach wychodzi niewysoka kondycja bo zadyche lapie w miare dlugosci, chociazby cwiczenia TBC. Rumcajs spoko musze pocwiczyc dzieki YT te aeorobowe bo z nimi troche gorzej. Siłowe mam wrazenie wychodza mi lepiej, a moze to poprostu brak kondychy sprawia ze aeorobowe takie słabe. Pisałem o otyłosci wiec na tym trzeba sie skupic, ale poza tym jara mnie bardzo jazda, takie siłowe bardziej niz kondycyjny w aeorobowych. Musze poprostu sobie podzielic wg uznania co ile, i ile dam rade bo mistrzem od razu nie bede
  7. Kazam dzieki za konkretne rady Wczoraj wlasnie widziałem preparat z EAA TYLE tyle ze nie jest mi ku temu po drodze bo jakas zawartosc cukru zawiera. Preparat nazywal sie "Breakfest" jako proteiny do rozpuszczenia z płynem... A ogolnie mowiac to wlasnie sie zastanawiam czy sie czyms wspomagac, bo przeciez proteiny to nie zadna ewolucyjna metoda odzywek. Jak Wasze doswiadczenia z trym preparatem, albo innych? Wlaczamy nawijke pozdro dla wszystkich!!
  8. O ten EAAAnabol czy jak go zwal sa rozne substancje, wiec musialbym dobrze to przemyslec bo pewnie w swoim skladzie maja tez witaminy itd. ktore rowniez osobno zazywam, chodzi w moim przypadku o dokladne dopasowanie indywidualnie do mojej osoby. Co do białka (jogurty naturalne) cos mi sie nie zgadza, bo ja mam to zazywac wlasnie w ostrej diecie gdzie cierpie na nadmiar cholesterolu i tluszczy, cos tu nie halo...
  9. Na wstepie dzieki za odpowiedz. Wysoka podaz bialka stosuje bo współgra ono ze scisla dietą ktora stosuje( na zalecenia zawodowego dietetyka). A ten kompleks gdzie kupie i co wchodzi w jego skład?? O aminokwasyy pytam rowniez z racji tego ze kiedys doznalem urazu kosci a na to zalecane sa rowniez aminokwasy ( pomijajac te ktore mozna zaaplikowac w diecie treningowej). Jesli chodzi o białko to codziennie w ramach "przekaski" (przerwy miedzy posiłkami) zazywam jogurt z owocem. Podobno najlepiej go spozywac po treningu i tak staram sie robic. Powiedz co wchodzi w sklad tego kompleksu o ktorym pisales i gdzie mozna go kupic (np. czy w aptece czy na prywatne zamowienie?) Jesli chodzi o leucyne to ona podobno spala tkanke tluszczowa, jest tak rzeczywiscie ??
  10. Trening indywidualny (całokształt) Witam. Mam problem z nadwaga i szukam jakiegos planu treningu. Poki co wykonuje cwiczenia typu wioślarz (ok. 10minut), narciarz (ok. 10 minut) + po ok 3 minuty rozciagajacych pomiedzy seriami. 3treningi w tygodniu, 2 jakto nazwe siłowe, jeden raz rower, ok 1 godziny. Jak juz rozwijam temat to napiszcie co mozna wdrozyc, co skorygowac, dopracowac. Tak z polskiego na nasze, moge nie skumac jezyka kulturystow : )))
  11. Siła miesni (w tym i kosci) Witajcie Panie i Panowie! Poruszam temat ktorego nie widziałem w innych działach. A mianowicie zapewne znane Wam są tematy nt aminokwasow. Jest ich troche, z roznymi podziałami, lecz mnie interesuja 2. Leucyna- uczestniczy w regeneracji miesni i kosci. Sprzyja szybszej utracie tkanki tłuszczowej (co jest napewno pożadane) :) Treonina - uczestniczy w budowie mocnych kosci (to na wszelki jakims ewentualnym zwichnieciom tudziez innym urazom) Moze jeszcze jakies inne sa godne polecenia?? Czekam na odzew.
×
×
  • Create New...