Jump to content

AnioLLL

Użytkownik
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rumcajs a co bys radzil w uzupełnieniu białka jak np nabiał, co jeszcze ??
  2. Witam serdecznie wszystkich!! Musze wdrozyc diete lekkostrawna lecz nie wiele wiem nt pokarmów które maja byc fundamentem diety. Napewno serek biały (nie zóółty- duzo tłuszczu), picie wody mineralnej, brak białego pieczywa. Moze ktos ma jakies swoje ulubione dania i chciałby sie nimi podzielic?? Zapraszam do dyskusji!!
  3. Zastanawiam sie jak to mozliwe ze po dluzszym czasie od w miare regularnych cwiczen kondycja dalej czasami jest w stanie rozpadu A tak z polskiego na nasze to poprostu tj bym formy nie miał 😕 Bola miesnie i ogólnie np. dzis trening troche wolno mi szedł. Czy w tej sytuacji suplementacja białkiem moze pomoc ?? Dlaczego miesnie "nie pamietaja" czasu wysiłku ?? Jakie jest Wasze zdanie ??
  4. Postanowiłem napisac co u mnie. No wiec waga stanela w miejscu a mam zwracac uwage na centymetry w obwodzie, udach, klatce piersiowej. Tez sie dziwiłem ale podobno jak waga nie idzie w doł to tez nie jest zle. W sumie mnie to zszokowało bo walcze z nadmiarem tkanki tłuszczowej. No i białka mam spozywac 1,5g na kg masy. Dzisiaj w sumie trenowałem tak jak zawsze bo w sumie miałem pewna przerwe. Zastanawiam sie nad spalaczami? Czy w sytuacji gdy waga nie jest kluczowa warto myslec o spalaczach ?? Pozdrowienia koledzy!
  5. Ok, przykladowe menu mam w szufladzie. Gotujemy
  6. Panowie ciekawa sytuacja, schudlem 4kg i znow waga wrocila - 91kg (wczesniej 87). Wskakiwac znow na cwiczenia redukcyjne czy mieszac redykcyjne z silowymi??
  7. Jezeli chodzi o dietetyczke to nie doradzi mi ona jak cwiczyc
  8. arnold wlasnie ciekawa jest sprawa bialka w moim przypadku, dietetyczka mowila o 1,5 zamiast 2g bialka, ze moge sobie zaszkodzic nerkom, tymbardziej ze cwicze 3x w tygodniu. Mimo tego jesc 2 czy 15,g bialka, jakie jest Wasze zdanie ??
  9. Kazam serdeczne dzieki za odpowiedz. Zaczynam cwiczyc rowniez silowo, lecz stopniowo nie na bardzo wysokich obrotach od razu bo sie zajade, zakwasy itd itp. Przy cwiczeniach siłowych zauwazam mala sile miesni, ktore bola... Co mozna zrobic zeby je wzmocnic ??
  10. Chodze do dietetyczki bo mam tez problem z cholesterolem, trojglicerydami itd itp. Musi spojrzec na sprawe troche szerzej. No i jakby nie patrzec to schudlem 4kg w czasie ok. miesiaca Dlatego teraz zmiana cwiczen (korekta) zeby zadbac o mase miesniowa. Przy redukcji mniej weglowodanow a przy masie jakie proporcje jesli chodzi o weglowodany?? Bo podobno do masy trzeba je spozywac...
  11. Wracam do tematu. Udało mi sie zrzucic 4kg i teraz mam przejsc na cwiczenia laczone, aerobowe i siłowe. Podajcie Panowie nazwy cwiczen silowych bo nie wiem jak je wykonywac. Nastepna sprawa to białko, dietetyczka mowi ze 100g białkaa a nie 2g na kg masy ciala. Ile zazywac ?? W ktorym miesie jest duzo bialka ?? No to teraz trzeba sie solidnie za trening wziac!!
  12. podobno rowniez uczestniczy w budowaniu masy miesniowej..
  13. Jak tam Panowie znoszą ograniczenia?? Mnie wkurza ze nawet na siłkę nie ma jak iść pozostał mi tylko rower..
  14. Taka dyskusje to ja lubie hehe pozdrowienia koledzy!
  15. Tylko ze ja nie wiem jakie jest moje zapotrzebowanie co od czego odejmować chodzi mi o wartosci
×
×
  • Create New...