Jump to content

AnioLLL

Użytkownik
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, przykladowe menu mam w szufladzie. Gotujemy
  2. Panowie ciekawa sytuacja, schudlem 4kg i znow waga wrocila - 91kg (wczesniej 87). Wskakiwac znow na cwiczenia redukcyjne czy mieszac redykcyjne z silowymi??
  3. Jezeli chodzi o dietetyczke to nie doradzi mi ona jak cwiczyc
  4. arnold wlasnie ciekawa jest sprawa bialka w moim przypadku, dietetyczka mowila o 1,5 zamiast 2g bialka, ze moge sobie zaszkodzic nerkom, tymbardziej ze cwicze 3x w tygodniu. Mimo tego jesc 2 czy 15,g bialka, jakie jest Wasze zdanie ??
  5. Kazam serdeczne dzieki za odpowiedz. Zaczynam cwiczyc rowniez silowo, lecz stopniowo nie na bardzo wysokich obrotach od razu bo sie zajade, zakwasy itd itp. Przy cwiczeniach siłowych zauwazam mala sile miesni, ktore bola... Co mozna zrobic zeby je wzmocnic ??
  6. Chodze do dietetyczki bo mam tez problem z cholesterolem, trojglicerydami itd itp. Musi spojrzec na sprawe troche szerzej. No i jakby nie patrzec to schudlem 4kg w czasie ok. miesiaca Dlatego teraz zmiana cwiczen (korekta) zeby zadbac o mase miesniowa. Przy redukcji mniej weglowodanow a przy masie jakie proporcje jesli chodzi o weglowodany?? Bo podobno do masy trzeba je spozywac...
  7. Wracam do tematu. Udało mi sie zrzucic 4kg i teraz mam przejsc na cwiczenia laczone, aerobowe i siłowe. Podajcie Panowie nazwy cwiczen silowych bo nie wiem jak je wykonywac. Nastepna sprawa to białko, dietetyczka mowi ze 100g białkaa a nie 2g na kg masy ciala. Ile zazywac ?? W ktorym miesie jest duzo bialka ?? No to teraz trzeba sie solidnie za trening wziac!!
  8. podobno rowniez uczestniczy w budowaniu masy miesniowej..
  9. Jak tam Panowie znoszą ograniczenia?? Mnie wkurza ze nawet na siłkę nie ma jak iść pozostał mi tylko rower..
  10. Taka dyskusje to ja lubie hehe pozdrowienia koledzy!
  11. Tylko ze ja nie wiem jakie jest moje zapotrzebowanie co od czego odejmować chodzi mi o wartosci
  12. Ponawiam pytanie.....jakie zalecenia dot. spozywanych kcal. W sumie ile jest zalecane przy schodzeniu z wagi ??
  13. Pojalem Arnold:) Mysle ze te wartosci kaloryczne powinny byc u mnie wdrozone (pominalem to kosztem stosowania diety) i nie zwracaniem szczegolnej uwagi dot. kcal. Ile moge spozyc w ciagu 1 dnia? Ile kalorii?? Serdeczne pozdrowienia!
  14. W zwiazku z korona wirusem nie korzystam obecnie z cwiczen siłowych (oprocz jazdy rowerem) ktora w niczym nie przeszkadza. Skorzystałem z odzywki białkowej ktora bede stosowal w dni treningowe. Jakie miesnie rozwija jazda na rowerze ??? Duze spalanie tłuszczu??
  15. Rumcajs odniose sie do calej Twojej wypowiedzi. Sprawa BMI jest dla mnie wystarczajaca dzieki konkretnej odpowiedzi. Cel treningowy mam taki ze chce cwiczyc siłe miesni. Zazywam Omega 3 razem z chromem dla ograniczenia apetytu. Sptawa "diety" bialkowej. Do tej pory wcinalem w glownej mierze platki owsiane z mlekiem, nasiona slonecznika z maslanka naturalna. Fuck, pełny sie od razu robie :D:D Co polecacie na urozmaicenie diety, zeby nie bylo ze po kazdym treningu jem to samo bo juz mi sie zygac chce Spalacz tłuszczu spoko, narazie chyba poczekam. Odzywka proteinowa na uzupelnienie hm
×
×
  • Create New...