Jump to content

AnioLLL

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kazam dzieki za konkretne rady Wczoraj wlasnie widziałem preparat z EAA TYLE tyle ze nie jest mi ku temu po drodze bo jakas zawartosc cukru zawiera. Preparat nazywal sie "Breakfest" jako proteiny do rozpuszczenia z płynem... A ogolnie mowiac to wlasnie sie zastanawiam czy sie czyms wspomagac, bo przeciez proteiny to nie zadna ewolucyjna metoda odzywek. Jak Wasze doswiadczenia z trym preparatem, albo innych? Wlaczamy nawijke pozdro dla wszystkich!!
  2. O ten EAAAnabol czy jak go zwal sa rozne substancje, wiec musialbym dobrze to przemyslec bo pewnie w swoim skladzie maja tez witaminy itd. ktore rowniez osobno zazywam, chodzi w moim przypadku o dokladne dopasowanie indywidualnie do mojej osoby. Co do białka (jogurty naturalne) cos mi sie nie zgadza, bo ja mam to zazywac wlasnie w ostrej diecie gdzie cierpie na nadmiar cholesterolu i tluszczy, cos tu nie halo...
  3. Na wstepie dzieki za odpowiedz. Wysoka podaz bialka stosuje bo współgra ono ze scisla dietą ktora stosuje( na zalecenia zawodowego dietetyka). A ten kompleks gdzie kupie i co wchodzi w jego skład?? O aminokwasyy pytam rowniez z racji tego ze kiedys doznalem urazu kosci a na to zalecane sa rowniez aminokwasy ( pomijajac te ktore mozna zaaplikowac w diecie treningowej). Jesli chodzi o białko to codziennie w ramach "przekaski" (przerwy miedzy posiłkami) zazywam jogurt z owocem. Podobno najlepiej go spozywac po treningu i tak staram sie robic. Powiedz co wchodzi w sklad tego kompleksu o ktorym pisales i gdzie mozna go kupic (np. czy w aptece czy na prywatne zamowienie?) Jesli chodzi o leucyne to ona podobno spala tkanke tluszczowa, jest tak rzeczywiscie ??
  4. Trening indywidualny (całokształt) Witam. Mam problem z nadwaga i szukam jakiegos planu treningu. Poki co wykonuje cwiczenia typu wioślarz (ok. 10minut), narciarz (ok. 10 minut) + po ok 3 minuty rozciagajacych pomiedzy seriami. 3treningi w tygodniu, 2 jakto nazwe siłowe, jeden raz rower, ok 1 godziny. Jak juz rozwijam temat to napiszcie co mozna wdrozyc, co skorygowac, dopracowac. Tak z polskiego na nasze, moge nie skumac jezyka kulturystow : )))
  5. Siła miesni (w tym i kosci) Witajcie Panie i Panowie! Poruszam temat ktorego nie widziałem w innych działach. A mianowicie zapewne znane Wam są tematy nt aminokwasow. Jest ich troche, z roznymi podziałami, lecz mnie interesuja 2. Leucyna- uczestniczy w regeneracji miesni i kosci. Sprzyja szybszej utracie tkanki tłuszczowej (co jest napewno pożadane) :) Treonina - uczestniczy w budowie mocnych kosci (to na wszelki jakims ewentualnym zwichnieciom tudziez innym urazom) Moze jeszcze jakies inne sa godne polecenia?? Czekam na odzew.
×
×
  • Create New...