Jump to content

AnioLLL

Użytkownik
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak tam Panowie znoszą ograniczenia?? Mnie wkurza ze nawet na siłkę nie ma jak iść pozostał mi tylko rower..
  2. Taka dyskusje to ja lubie hehe pozdrowienia koledzy!
  3. Tylko ze ja nie wiem jakie jest moje zapotrzebowanie co od czego odejmować chodzi mi o wartosci
  4. Ponawiam pytanie.....jakie zalecenia dot. spozywanych kcal. W sumie ile jest zalecane przy schodzeniu z wagi ??
  5. Pojalem Arnold:) Mysle ze te wartosci kaloryczne powinny byc u mnie wdrozone (pominalem to kosztem stosowania diety) i nie zwracaniem szczegolnej uwagi dot. kcal. Ile moge spozyc w ciagu 1 dnia? Ile kalorii?? Serdeczne pozdrowienia!
  6. W zwiazku z korona wirusem nie korzystam obecnie z cwiczen siłowych (oprocz jazdy rowerem) ktora w niczym nie przeszkadza. Skorzystałem z odzywki białkowej ktora bede stosowal w dni treningowe. Jakie miesnie rozwija jazda na rowerze ??? Duze spalanie tłuszczu??
  7. Rumcajs odniose sie do calej Twojej wypowiedzi. Sprawa BMI jest dla mnie wystarczajaca dzieki konkretnej odpowiedzi. Cel treningowy mam taki ze chce cwiczyc siłe miesni. Zazywam Omega 3 razem z chromem dla ograniczenia apetytu. Sptawa "diety" bialkowej. Do tej pory wcinalem w glownej mierze platki owsiane z mlekiem, nasiona slonecznika z maslanka naturalna. Fuck, pełny sie od razu robie :D:D Co polecacie na urozmaicenie diety, zeby nie bylo ze po kazdym treningu jem to samo bo juz mi sie zygac chce Spalacz tłuszczu spoko, narazie chyba poczekam. Odzywka proteinowa na uzupelnienie hmmm chetnie ale narazie stosuje sie do bialka po treningu. No i gdy załapie "rytm" treningowy i ciezko bedzie z miesniami, z regeneracja to pomysle o aminokwasach. Dzis mialem taki moment gdzie kontynuowalem cwiczenia silowe, ze zwiekszona iloscia powtorzen, prawie sie udało Robilem 2 serie po 10 powtorzen, 3seria7 powtorzen, 4 powtorzen- 5. Troche zalamka bo myslalem ze bedzie lepiej. EH Pozdrowienia dla wszystkich nierozgarnietych:)
  8. Wracam do tematu. Staram sie zwiekszac ilosc serii i powtorzen np. przy cwiczeniu tricepsa, bicepsa. Miałem chwile zwatpienia bo dzisiaj bardziej intenstywniej cwiczylem i czulem ze jeszcze sporo przede mna cwiczen i zaparcia. Tj ktos pisal ze to sie wypracuje. Mam nadzieje ze wczesniej mnie nie zlapie rezygnacja Jesli chodzi o BMI, powiedzcie prosze jak wygladaja te parametry w przelozeniu na rzeczywistosc. W szczegolnosci masa miesniowa, wiek metabolicznyi tłuszcz.. Suplementy, kolejny ciekawy temat. Przy regeneracji wazne np białko, magnez, potas. Prosze powiedziec czym sie uzupelniacie w dicie treningowej Pozdrowienia dla wszystkich kulturystow !!
  9. 30 minut ćwiczenia, 30 przerwy, i następne ćwiczenia w tym samym stylu?? Czy 1 razowo 30/30?? I pass??
  10. Muszę sobie to wszystko poskładać do kupy, ale jest jeszcze sprawa jak zwiększyć wytrzymałość mięśni, żeby odbywał się ich rozwój. Wiadomo białko, potas a ćwiczenia?? Jaram się jak jestem porozciągany, zwinny a i na tym chciałbym popracować.
  11. Jestem po wizycie u dietetyczki i mam stoswowac na poczatek 1,5g białka na kg masy ciała. Mam skupic sie na treningach redukcji a nie na siłowych, bo podobno nie mozna miec miesni i zrzucac brzuszek Wykonane BMI: 30,1 kg/M2 ; tłuszcz 30,8% ; Tłuszcz wiscelarny 12 ; wiek metaboliczny 49 lat ; masa miesni 59,1kg ; wskaznik budowy ciała 2 Jak to sie przeklada na praktyke?? Tłuszcz duzy?? Miesnie..chyba słaby wskaznik ?? Cwiczyc dalej tylko w jakim stylu..moga byc REDUKCYJNE cwiczenia siłowe+cardio??
  12. Wiec Panowie dla jasnosci, wybralem treningi siłowe +30,40 minut cardio. Komponuje (ukladam plan spozywanej zywnosci) od 2 dni ilosc białka trzymajac sie poczatek 1g bialka na kg masy ciała. Nie jest to takie proste trzymac sie zelaznie odpowiedniej ilosci białka i sadze ze uzupelniajaco zastosuje białko w odzywkach. Pytałem dzisiaj, u mnie w miescie troche drogo, rozejrze sie chyba na necie bo wypada korzystniej. No i klucz....we wczesniejszych postach ktos ladnie to ujal zeby wybierac izolat serwatki, a jest tez koncentrat, np razem z BCAA i witaminami. BCAA w moim przypadku juz wykluczylismy wiec chodzi o odzywke białkowa...izolat serwatki ostatecznie bedzie pasowal mi idealnie?? Spece zapraszam do dyskusji. A tak na marginesie...białko mozna spozywac tez wieczorem, czy dla organizmu najlepiej jest spozywac rano, popoludniu... Ostatecznie IZOLAT, CZY KONCENTRAT?? Pozdro!!
  13. EDIT: Jaka powinna byc gorna granica spozywanych weglowodanow w stosunku do białka??
  14. Panowie bajzel mi sie zrobił w głowie bo nie wiem "w ktora" strone isc jeskli chodzi o treningi...
  15. Wiec jesli chpodzi o izolat to juz wiem ze dobre zrodlo bialka. Tylko mam mysl w głowie jak ulozyc sobie zywnosc wraz z udziałem biłka, w cyklu kazdego posiłku. Moze jakies przykladowe menu? Jesli chodzi o trening chce odpowiednio rozlozyc na czesci pierwsze styl cwiczen. Chce polaczyc aerobowe z siłowymi i stopniowo ?? 2 pytanie tylko brzmi w jakich proporcjach?? Ile silowego /na ile aerobowego ? Poza tym zwiekszac podaz bialka, i na rozwoj i regeneracje miesni. Pozdro Kazam!
×
×
  • Create New...