Jump to content

malami1001

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by malami1001

  1. Czyli ten sposób z filmiku, który zamieściłam nie jest dobrym rozwiązaniem? Grozi jakiś uraz czy zwyczajnie nie będzie efektywne? Chodzi mi o to, że w tym ćwiczeniu jestem w stanie ćwiczyć z ciężarem nawet 30kg, a niestety mam problem żeby go sobie położyć na biodra. I tak jest niestety za każdym razem kiedy wykonuję hip thrust dlatego nie robię tego zbyt często, a mimo wszystko bardzo lubię i ten ciężar dość szybko w moim wypadku mogę zwiększać. A na tej maszynie nie musiałabym się stresować czy dziś mam dość siły żeby sobie te 25-30kg na biodra zapakować
  2. No właśnie o RDL myślałam, przysiady rzecz jasna również robię i nawet bardzo lubię A czy są jakieś sposoby na zwiększenie mobilności jeśli idzie o martwy ciąg na jednej nodze? Co do rozciągania rozciągam się regularnie po każdym treningu kiedy mięśnie są dobrze rozgrzane, może powinnam również przed? A co powiesz o tym ćwiczeniu . Hip thrust również wykonuję jednak ja robię je ze sztangą. Ale doszłam już do takiego ciężaru, którego nie jestem w stanie sama zarzucić sobie na biodra Pomyślałam o tej maszynie ale czy fakt, że plecy tutaj nie są równolegle do podłoża nie sprawia
  3. Mam takie pytanie o martwy ciąg na jednej nodze. Wykonuję to ćwiczenie od jakiegoś czasu i bardzo trudno jest mi je wykonać poprawnie technicznie z tego względu, że nie jestem w stanie opanować automatycznego unoszenia biodra nogi, którą podnoszę. Biodro leci do góry, a jak wiemy wtedy ćwiczenie nie jest efektywne, nie ma maksymalnej pracy pośladka, można sobie wiosłować tym ciężarem ile wlezie ale to nic nie da. Dlatego co gdybym dociążyła sobie tą "wolną" rękę drugim ciężarem? Do tej pory widziałam tylko ćwiczenia gdzie ciężar trzymany jest w dłoni przeciwstawnej do nogi unoszonej ale znalaz
  4. Tylko że ćwiczę raczej z małymi obciążeniami, np. hip thrust z obciążeniem 10kg (co jest za mało, zakupiłam właśnie obciążenia do sztangi 20kg), ćwiczenia na nogi z obciążeniem na kostki 1kg, taśma opór 7-10kg - to są raczej za małe obciążenia żeby się cokolwiek zbudowało. Ja przynajmniej nic nie widzę. Poza tym podobno mięśnie nie rosną na redukcji. Ciało jest jędrniejsze ale pupa np. nie urosła niestety. Brzucha nie ćwiczę w ogóle, pewnie coś tam się dzieje pod wpływem pozostałych ćwiczeń ale z brzucha też nie spadł nawet centymetr chociaż wygląda dobrze, bo schudłam w ogóle. To jeść nadal t
  5. Witam ponownie. A więc zjadłam całe opakowanie najpierw Pure Target A2 i z ud nie spadł nawet milimetr. Brałam 3 tabletki dziennie. Od 3 tygodni biorę 2 tabletki Alphaburn i również nawet milimetr nie spadło nic z ud ani tyłka, ani brzucha. Dodatkowo od 3 tygodni chodzę 2 razy w tygodniu na fitness na trampolinach i 3 razy w tygodniu wykonuję ćwiczenia na tyłek i nogi z obciążeniem/taśmami. Te tabletki na mnie nie działają? Oczywiście dieta normalna jak zawsze czyli od już niemal roku zdrowo, lekko, warzywa, owoce, chude mięso, więcej białka. Co robię nie tak, że nawet nic nie drgnie w temacie
  6. Biorę trzy jest ok. Oprócz potwornej senności nic mi nie dolega ale ja akurat lubię spać :) A jeszcze takie pytanko... Na opakowaniu napisano żeby nie łączyć z alkoholem. Generalnie nie piję od momentu kiedy zaczęłam intensywnie ćwiczyć, tj. od ponad pół roku, wcześniej też nie byłam specjalnie wielbicielem wysokoprocentowych trunków ale... Mamy wakacje, czasami zdarzy się jakiś grill, bywa że mam ochotę na piwo czy drinka. Jak to jest z tą A-Y i alkoholem? To odwracalny, selektywny IMAO-B, niby piwo i wino (tyramina) odpadają ale brałam kiedyś moklobemid (MAO-A) i bywało, że się napiłam i kom
  7. Cześć, Biorę ten specyfik od tygodnia zgodnie z ulotką, jedna kapsułka rano przed śniadaniem, druga albo przed treningiem albo przed obiadem. Na ulotce napisano również, że zaawansowani mogą przyjmować trzecią kapsułkę. Nic mi się nie dzieje, czuję się ok, na początku trochę dziwnie ale teraz już ok. Tylko teraz pytanie. Śniadanie jem ok. 6:40, kapsułkę łykam o 6. W dzień treningowy druga kapsułkę biorę wieczorem ok. 19:30, trening ok 20stej, w dzień nietreningowy kapsułkę biorę ok. 16:30. Jak włączyć tą trzecią tabletkę żeby zachować odpowiednie odstępy ale zachować skuteczność? Trenuję
  8. Kupiłam już Target więc będę brać. Jak nie będzie działać dokupię coś jeszcze ale o składniku T2, który zawiera jeden z supli, który zaproponowałeś piszą, że udowodniono, że działa ale na szczurach, na ludziach udowodniono jedynie, że nie powoduje takich skutków ubocznych jak prawdziwy hormon. Więc jak to jest? Generalnie moje podejście nie jest na nie ale żeby sobie nie zaszkodzić stąd moje pytania, które mają służyć rozwiewaniu wątpliwości. Wszystko można ale z głową. Ale skoro ten T2 działa to może Taget + PES Shift? Nie zawiera innych składników, bo w większości tych supli, które by mnie i
  9. No dobra, co do żywienia pewnie masz rację chociaż ja nie narzekam na jelita ani na wzdęty brzuch. Codziennie piję rano i wieczorem świeżo mielone siemię lniane i wszelkiego rodzaju problemy z jelitami odeszły w niepamięć. Jednak zamienię ten nabiał na inne źródło białka, w zasadzie zaczęłam już dziś Postanowiłam też zrezygnować z pieczywa, w każdym razie nie chcę go już jeść codziennie. Zamówiłam Target A2 od Pure zamiast Alphaburn, wiem, że Alphaburn ma szerszy skład ale muszę przyznać, że trochę stresuję się takimi substancjami, nigdy nie brałam żadnych spalaczy ani żadnych innych lek
  10. Alfa johimbina jest ponoć przeznaczona właśnie dla osób, które już w redukcji doszły "do ściany". To zupełnie normalne, że po długotrwałym odchudzaniu organizm się broni i metabolizm spada stąd brak dalszych spadków. Mnie generalnie nie zależy na chudnięciu gdziekolwiek indziej niż uda i boczki, taką mam genetykę i samymi ćwiczeniami i dietą tego się zbić nie da. Na anoreksji mi nie zależy. Jakie zmiany w diecie byś zaproponował? Może napiszę co jem generalnie dzień w dzień: Śniadanie - 2 małe kanapki z białym serem, rzodkiewkami itp bądź wedliną, którą robię sama. II Śniadanie - jog
  11. Cześć, jestem tu nowa ale może od razu przejdę do rzeczy. Ćwiczę od pół roku. Zorganizowałam sobie w domu małą siłownię (hantle, obciążniki, sztanga, taśmy) i ćwiczę. Co 2 dzień. Nie mówię, że nie popełniałam błędów, teraz zmodyfikowałam trening przez co jest intensywniejszy i przy każdym treningu zajmuje się inną częścią ciała, a konkretnie to ćwiczę dwie: pośladki i uda. A skoro ćwiczę te dwie partie to znaczy, że zależy mi aby właśnie one dobrze wyglądały. Do tego ćwiczę łapy i klatkę ale nie jakoś katorżniczo, ot w celu ujędrnienia. Na redukcji jestem też gdzieś od pół roku, sc
×
×
  • Create New...