Jump to content

Trace wagę ale tkanka tłuszczowa pozostaje.


Rekomendowana wypowiedź

Witam

Od jakiegoś czasu bardzo się "zasiedziałem". Od maja regularnie zacząłem się więcej ruszać, trenować. Tygodniowo robię około 150km na rowerze + codziennie staram się wykonywać trening domowy w postaci 200 pompek i różnych aktywności fizycznych, które można wykonywać w domu. Mam 20 lat, 170cm wzrostu (niski, ale takie geny) i przed trenowaniem ważyłem 64 kg, obecnie waże 60kg. Waga nigdy nie była wielkim problemem, ponieważ przy moim wzroście wskaźnik BMI jest i był w normie, natomiast z racji jak wcześniej wspomniałem, że się zasiedziałem pojawiły się u mnie tzw. "pyzy" na policzkach, czy też "wylewający" się brzuch. Moje pytanie brzmi: 

Czy systematycznie trenując pozbędę się tego? Straciłem 4kg na wadze, ale tkanka tłuszczowa pozostaje praktycznie taka sama, ponieważ mimo utraty wagi nie widzę różnicy patrząc na swój brzuch czy twarz. Co robie źle, co mogę zmienić? 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

170cm i 60kg i wylewający brzuch? Rozumiem że hiperbolizujesz. Systematycznie trzymając diete możesz schudnąć. Trening tutaj może pomóc, ale bez deficity kalorycznego nic z tego. Przy okazji warto trzymac białko na jakimś sensownym poziomie około 2g/kg masy ciała żeby w miare utrzymać mięśnie i przy okazji poziom sytości

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...