Jump to content
Sign in to follow this  
Martyna12

Wspomaganie redukcji suplementami

Rekomendowana wypowiedź

Jaka ashwagande polecacie? Czym rozni sie w wersji ksm-66? Myślałam o produkcie olimpu, chyba, ze jest cos lepszego w odpowiednim budzecie czy warto dorzucic do spalacza termogenicznego i miejscowego? Tkanka tluszczowa zgromadzona głównie na brzuchu,boczkach i takich "buleczkach" pod posladkami przez co sylwetka wygląda na zlana wlasciwie nie widac przez nie zadnej pracy wlozonej w trening pośladków(przed ciążą dużo cwiczylam, mozna powiedziec, ze cale zycie mialam bardzo aktywne, od dziecinstwa pilka reczna i lekkoatletyka w późniejszym czasie silownia i zalezy mi na powrocie do dobrej formy) jak mozna z tym walczyc?

Czytalam, ze wypicie koktajlu bialkowego z daleka od posilku podnosi termogeneze i tez moze wspomoc troche redukcje, jak dokladnie to powinno wyglądać trzeba wypic wtedy białko z wodą czy mozna z mlekiem? Olimp complex polaczenie izolatu i koncentratu jest ok? Raczej nie chce inwestowac w drogie izolaty wole kupić dobrej jakosci spalacze 

Jak powinien wygladac posilek godzinę po zażyciu spalacza z alpha johimbina? Czy posilek zjedzony np 2/3 godziny przed porcja spalacza tez musi miec okrojone weglowodany? Bo przeczytalam na forum, zeby stosowac z dala od węglowodanów i posilki z ograniczona iloscia, jaka ilosc jest dopuszczalna? W jakiej formie czy płatki owsiane w omlecie np 40gram do sniadania to juz za dużo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pierwszej kwestii to najlepsza aszwaganda to taka, która zawiera możliwie największą ilość witanolidów, to one odpowiadają za wszystkie jej korzystne właściwości. Większość marek ma 3-5%, natomiast bardzo dobrej jakości masz np. od Pure gdzie jest ekstrakt 20 procentowy. Co do tłuszczu w problematycznych rejonach ciała to z pewnością odpowiednie spalacze miejscowe, żywienie i oczywiście cierpliwość.

Jeśli chodzi o koktalj białkowy warto wybierać taki, gdzie zawartość węglowodanów i tłuszczy jest jak najniższa. Wiadomo że takie kryterium najlepiej spełniają izolaty, nie mniej Whey Protein Complex od Olimpu też będzie ok. Lepiej podczas redukcji rozpuszczać odżywki z wodą.

Co do posiłków i johimbiny to chodzi tutaj przede wszystkim o produkcję insuliny spowodowaną przyjęciem węglowodanów. Posiłek ponad 2 godziny przed spalaczami nie musi być bezwęglowodanowy, jednak skoro jesteś na redukcji to raczej ogólnie nie dostarczałbym węgli zbyt wiele. 40 g owsianki do śniadania jest ok, to niewielkie ilość, a forma nie ma żadnego znaczenia. Jeśli bierzesz spalacze na czczo godzina powinna w zupełności wystarczyć.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
    • 1 Posts
    • 3059 Views

×
×
  • Create New...