Jump to content

Lucas7911

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Zwykłe badanie cukru wychodzi u mnie dobrze, gorzej że mam kilka objawów które wskazywały by na insulino-odporność, ciężko to stwierdzić a bardzo przeszkadza mi to w osiągnięciu zamierzonego efektu, co do sposobu biegania to tak jak napisałeś będę stosował obie metody, same interwały mogą niekorzystnie wpłynąć na zdrowie. Skupiłem się na tej diecie, bo jej założeniem jest właśnie obniżenie spożycia węgli, których pochłaniam zdecydowanie za dużo. Czytałem dzisiaj o tych odżywkach, fajna sprawa bo dostarczają potrzebne białko, można z nich sporządzić trochę deserów które zastąpią wysoce p
  2. Witam użytkowników forum, jest to mój pierwszy post w którym chciałbym się zwrócić o poradę lub rozpocząć dyskusję z której wnioski i porady pomogą mnie ale nie tylko w osiągnięciu założonego celu. Zacznę od podstaw, mam prawie 42 lata i przy wzroście 173cm moja waga to 86 kg, od jakiegoś czasu próbuje coś z tym zrobić ale cały czas brakuje mi motywacji, wygląda to tak że zabieram się za zdrowe odżywianie i trening i po dwóch dniach wracam do starych i niezdrowych nawyków. Wiedzę teoretyczną co do odżywiania wydaje mi się że posiadam, wiem czego nie mogę jeść, co powinienem zwiększyć w dot
×
×
  • Create New...