Jump to content

granow

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Witam ponownie i serdecznie dziękuję Gee :-) za rzeczową odpowiedź /wraz ze zdjęciem/ z której postaram się jak najszybciej skorzystać. Jako, że swoje lata mam /choć dusza wciąż młoda!/, blond włosy od urodzenia i na imię Grażyna /lubię je/ ośmielam się raz jeszcze prosić o garść szczegółów. OK: - alphaburn - satierim - hca i chrom /pokaźna dawka/ - odżywka białkowa /izolat lub koncentrat/ 1. Gdzie kupić te produkty były bezpiecznie, pewne /nie produkcja garażowa/ i w rozsądnej cenie? Gdzieś przeczytałam sprzeczne opinie co do alphaburn, więc czy mam się obawiać? 2. Jak/ile stosować? Ile to pokaźna dawka /hca i chrom/ 3. Izolat czy koncentrat lepiej /odż. białk./? PS: Dlaczego mniej ważę latem? Wiosną, latem cały wolny czas spędzam poza domem w jakimś tam ruchu /+ siłownia/. Gdy dochodzą do tego wysokie temperatury, a tym bardziej upały na południu Europy, a nawet w Polsce, to po prostu nie chce się jeść /tylko pić +owoce/. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam G:-)
  2. Witam:-) Jestem tu nowa i czuję się tu bardzo nieswojo, ale do rzeczy… Mam 55 lat i od 5 lat chodzę regularnie – 4 razy w tygodniu na siłownię, gdzie przez 1,5 godz. ćwiczę cardio /interwały na orbitreku/rowerze, szybki spacer na bieżni pod max górę, schody/, a ostatnio dodałam 2 x w tyg. trening obwodowy /3 rundki – 8 urządzeń x 1 min z 30 sek przerwami/ i wszystko jest dobrze latem, ale od października do marca waga i obwody ciała szybko rosną, a wraz z nimi i obawa, czy na pewno i tym razem do następnego lata zrzucę te parę kilogramów. Zawsze byłam szczupła i mam drobną budowę ciała, 160 wzrostu, optymalna waga na teraz biorąc pod uwagę obecny mój wiek to 58/59 kg /chyba przy takiej wadze ok wyglądam/, teraz ważę 64kg. Zapewnienia rodziny i kol. z siłowni, że jest ok i że nie wyglądam na swój wiek mi nie wystarczą, gdyż chciałabym przez cały rok nie przekraczać 60kg. Ćwiczę regularnie, ale odżywiam się mniej - jem raczej zdrowo i nie za wiele, ale o różnych porach. Codziennie rano na czczo wypijam pół litra wody z przygotowanym na noc miodem i 1/2 cytryny. Jedyny grzech jaki popełniam to słabość do słodyczy(!) Właściwie każdego dnia wieczorem, w tym zawsze po siłowni, a ćwiczę ok. g 21 do herbaty zjadam kawałek ciasta lub +- 4 delicje /lub inne pierniczki/. Potrzebuję pomocy w postaci dobrego dla mnie spalacza. Pomóżcie proszę :-))
×
×
  • Create New...