Jump to content

Justyna14

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Dziekuje bardzo za pomoc sprobuje i mam nadzieję, ze zadziała
  2. Super ! Nie mam zamiaru przestać ćwiczyć, wręcz przeciwnie jak tylko otworzą silownie wracam na właściwe, siłowe tory dieta to u mnie nie dieta bo jestem przyzwuczajaona juz do tych 1500/1600kcl ( czasem się miewam cheat day:) wiec tez nie będzie problemu z objadaniem się. Czy zatem wszystko pozostawić bez zmian, kalorie, cwiczenia ? Jak długo stosować te spalacze i czy zgodnie z zaleceniami producenta czy jakoś inaczej? I kiedy mogę zauważyć czy działają?
  3. Dziekuje za odpowiedź. Obecnie moja waga trochę wzrosła, i waze ok. 69 kg - za dużo? (63,3 -2016). Jeżeli chodzi o gubienie wagi to w 6 miesięcy schudłam 22kg a pozostałe 8 w nastepne 3 czy 4 miesiące. Powoli trace nadzieję, bo niewiem juz, czy jem za dużo, za mało cwicze (takie 40-50min cardzio, tabaty itp. pon-pt), czy wręcz za dużo, albo czy może ćwiczenia powinny być inne/dłuższe, bo waga nie spada a jak pisałam ostatnio wzrosła o 2kg co widzę w okolicach brzucha. Nie ukrywam, ze mam tez troche luźnej tkanki, ktora nie zdążyła się skurczyć podczas odchudzania, ale nie jest to wisząc
  4. Cześć, potrzebuje pomocy w temacie utraty wagi. Mam 30 lat, 168 cm i prace biurowa. W 2016 roku słucham 30 kg, z wagi 93,3 do 63,3 utrata nastąpiła w ok. 7 miesięcy na diecie wlasnej ok. 1200/1300 kcl. Cierplaiam tez na insulinoopornosc, ale obecnie wszystko jest ustabilizowane i badam się cyklicznie. Od tego czasu zaczęłam też intensywnie ciwiczy treningi na silowni 2 razy w tygodniu plus cardio 2 razy w tygodniu a przed pandemii mialam nawet treningi z trenerem personalnym. Wszystko super waga w miarę się utrzymuje, od tego czasu przytyłam 5 kg, ale myślę że choć trochę to mięśnie których wc
  5. Cześć, potrzebuje pomocy w temacie utraty wagi. Mam 30 lat, 168 cm i prace biurowa. W 2016 roku słucham 30 kg, z wagi 93,3 do 63,3 utrata nastąpiła w ok. 7 miesięcy na diecie wlasnej ok. 1200/1300 kcl. Cierplaiam tez na insulinoopornosc, ale obecnie wszystko jest ustabilizowane i badam się cyklicznie. Od tego czasu zaczęłam też intensywnie ciwiczy treningi na silowni 2 razy w tygodniu plus cardio 2 razy w tygodniu a przed pandemii mialam nawet treningi z trenerem personalnym. Wszystko super waga w miarę się utrzymuje, od tego czasu przytyłam 5 kg, ale myślę że choć trochę to mięśnie których wc
×
×
  • Create New...